2012/07/10

[韓劇]《仁醫》吐嘈之3(至12集)

本來睇到無乜心機,但既然開咗個頭不看白不看,唔爭在埋埋個尾佢啦,都已經出到第14集囉…

um,真不枉我說敬卓哥係最悲慘男二,佢個situation真係慘到無朋友…(而佢確係無咗個朋友…sorry,唔係有心食字gag的…XDDDD)

庶出、難得有永輝這樣一個兩班子弟肯同佢做朋友、又難得落難而可以和永來(前文寫英來不對了)結婚約、又又難得從事官事業上偶然難得可以得到父親認可…個setting本身已經慘,跟住唯一的朋友原來係亂黨之首,為得父親認可一定要親手捉到佢,跟住永來本來個心已經不在自己,被女方開口解除婚約之餘仲要同父親講係自己主動解除,之後阿妹睇住阿哥喺自己面前死去,我不殺伯仁伯仁卻因我而死,一定挽回唔番女一個心啦﹗仲慘的是劇情發展下去敬卓哥阿爸應該守唔住個權勢,阿卓哥為咗佢殺呢個殺那個卒之得個桔﹗真係慘絕人寰耶﹗

而左相大人同個長子真係好乞人憎,弄得我好想宣君成功取得皇位…不過敬卓哥就慘,屋企人都無埋…囧﹗

喺永輝死咗之後竟然有一幕咁攪笑的BL情境…咪話阿敬卓一路暗戀永來的嘛,咁佢回想番洪氏一家仲未落難的時候,有次三人一齊去市集睇野,敬卓想借故拖永來的手,永輝發現就伸隻手埋去俾敬卓拖,敬卓唔知情之下仲話乜你隻手咁粗糙…笑死我了﹗但那刻好朋友死掉係好悲情的其實…囧﹗

實在敬卓哥真係結合晒洪吉童的身世,然後昌輝王子的無間地獄人生(昌輝要親手殺亦敵亦友的洪吉童和最愛的利祿嘛…)…

***************這是對敬卓哥遭遇深表同情的分界線*********************

唔知呢,我對男一ラマさん真醫員(好啦,跟番字幕叫啦)好像有欠投入,我成日覺得佢雖然被宣君拉入亂局,但佢個人對事勢既野好抽離咁…而,我又在研究無聊野了…究竟呢套劇總共有幾多場真醫員被敬卓哥訓示/恐嚇和降劍呢?







仲有呢幕係揼咗佢一野…哈哈哈…繼《洪武三十二…除》數人除衫之後我開始想數究竟有幾多呢啲場面…

仲有真醫員做手術前俾人打斷的場面﹗就算無人捉佢去打,都要有永來同佢理論呢個人值唔值得醫…真係好煩呀﹗


另外要數勁過的地方…男女主角都要「犧牲」色相整啲日版無既性感場面(借某博友相片一用),我實在太難忘真醫員的大脾了﹗那個特寫令我震驚了﹗跟住到永來燒傷時佢啲水泡(肩膀之後仲有集係腳指公﹗仲要影埋流膿呀大佬)特寫令我十萬個不安…大囧﹗真係勁過﹗


最勁過莫過於日版和宮吃下有毒道安津令南方大夫入獄事件,那次咲係無被毒打甚麼的,南方大夫就慘啲被人打又被人盛(不過憑佢醫術竟然得到眾犯人信任了﹗…真係連坐監都唔放過地要熱血…)…泡版永來都被打到鮮血淋漓,又差啲受炮烙之刑(於是暈咗…原來左相係害死佢爸的人…咁佢娘知唔知?知道就無理由仲同仇人之子訂婚約丫?)…大囧﹗果真是勁過…

btw,和宮係皇女/公主兼將軍正室啫,泡版係大妃娘娘,又勁過了﹗(不過佢係咪有腳氣病?定係純粹鐘意食甜吃?)呢一段呢,係講榮夫人知就甜甜圈係女兒做的,口硬心軟之下吃了,間接接受女兒從醫的嘛,暗暗有一個感動位的…。但泡版的甜甜圈只係輕輕帶過,阿娘話吃就吃了,直接轉入大妃娘娘的壽宴,殺掉了一個好感動的親情位耶﹗

睇睇吓,主線竟然從真醫員的醫術變成宣君成王之路,見佢同永輝及春紅(妓生都是殺手?﹗定春紅都係未來穿越到古代的人?做乜佢乜都知﹗係咪我飛得太快miss咗啲野?)商討大事時我以為我睇緊《洪吉童》…囧…又是一個未來的王+亂黨的合作嘛…呃…

如果唔硬將之和日版比較,咁國情唔同內容自不然要將就一吓…除了啲手術好特寫(那個肉瘤真係拎一pat肉出嚟囉﹗大囧)…我諗我找到看點,可以支持到完場了…

重點是,唔好同日版比…以上。

[日/韓劇]兩版《仁醫》
[韓劇]《仁醫》之忍不住要說兩咀…
[韓劇]《DR.JIN》結局貼圖文…

2 則留言:

  1. 我好鍾意妳...呢篇, 邊看邊大笑! 嘿嘿~
    好多謝妳開一篇嚟講景卓, 佢係本年度暫時的悲慘男二, 睇咗14-16未? 仲有排慘呀~

    「犧牲」色相嗰度仲有得玩呀。

    暫時嚟講, 我喜歡英輝、春紅、興宣君 & 景卓。
    男女主角好軟弱, 性格完全唔堅定, 唔啱我, 樓上幾位個個都好堅強, 所以我喜歡。
    多謝支持仁醫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都要多謝你個留言…之前post親都無人回應的說…嗚…

      我先睇咗13…被《紳士的品格》吸走咗…同埋喺手機睇個app好唔給力…疾到暈…我分咗十幾廿次先睇完第13集…好慘情…

      唔知係咪我覺得真醫員好抽離,成個路人甲咁;大物就成日唔嫁又嫁,一時學醫一時又唔學,見到就火滾,攪到真醫員得許醫員幫佢…好煩…我覺得敬卓條線寫得最好也令我看得最投入,與宣君初初出時成日natural high同吐痰都有啲驚,後尾佢開始正常而春紅身世又好似有啲野,佢地奪位呢part都好睇。

      估唔到劇名叫dr煎,卒之好睇的部份都唔關醫人事囉﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD