2012/07/04

有啲野呢,係不能自拔不能repeat,可能比食煙飲酒更大單(這樣的比喻太誇張了?哈哈哈)

書控
我有說過小的自小就不喜歡到圖書館借書?(就算有,都係借學校圖書館的書,公家的太多時候書舊缺頁或俾人寫花,最慘是加料呀﹗我的童年陰影是睇到一本加咗好多金礦礦物呀﹗巧京京囉…所以我勁憎人家搭車行街好地地在採礦)…well,係啦,就係鐘意買書,行過見到topic有趣,或者本身睇緊一本覺得有趣的,行過書店見到類似題目(或延伸閱讀的)就忍不住會買…完全唔理屋企個書架已經堆上堆堆上堆再堆上堆…

咁買完返屋企先堆在一邊排隊慢慢睇…排排吓就會唔記得…試過幾次因為咁而買了同一本書…大囧﹗

同同說就嚟到書展啦喎,我想話我入親書店就係書展啦…

雖然如此,回家看著書櫃還是很有滿足感的…(<<再看一吓有幾多係買咗未睇或爛尾時就…呃…)

筆控
呢個相信係繼追星後另一個我以為畢業會全癒但癮越來越深的東東。由中學開始就鐘意買五顏六色的原子筆畫書寫notes咁,係,係要五顏六色的,於是成筆袋都係,成筆筒都係同埋成櫃桶都係。行過無印/文具店又總係可以掃兩支出嚟…呃…究竟屋企的存貨可以用到何年何月呢?

好啦,我會努力做多啲notes出嚟溫書架啦…

儲物控
我諗我最巨蟹座的地方係鐘意儲野,從以前儲實物(所以先有咁多恐怖藏物可以貼出來吧?﹗哈哈哈)到而家儲soft copy,相好片好mp3好link好總之儲,堆到120 gb外置硬碟都爆了,久不久就要燒一燒碟來存檔…好像太誇張了吧?﹗﹗呃,我都覺…

之前屋企大修將雜物去蕪存菁,去完多了空間,咪就係再肆意儲過囉…(<死性不改…)

好奇控
aka=一條龍控,我覺得呢個好奇+起底+追根究底的恆心絕對應該寫落resume,根本是強項麻,不過都被我放在追星方面…哈哈哈。要不小的邊有咁多電視電影後感文可寫?

呀…博癮都係一個控…寫咗咁多年都仲要寫…哈…

條子控
我認輸了,琴日又敗了一件間條tee…XDDDDD…這是2012年以來第三件﹗(買完先醒起…)…上年其實都買了座底兩件,連埋間條的返工恤衫、外套、袋、(不過好似蝕底了…娘下了命令要將啲蝕底converse都掉了…咦,我可以再買喎﹗)…我認輸了…其實我鐘意間條多過豹紋既…XDDDDD

6 則留言:

  1. "由中學開始就鐘意買五顏六色的原子筆畫書寫notes咁"
    Me too!!我仲有幾袋自中學就留到依家仲未用完嘅筆,真係用極都用唔完,但又好鍾意買唔同顏色,鬼叫啲色真係好靚,嗰時差唔多隻隻色都儲!

    回覆刪除
    回覆
    1. re:藍映

      握手握手﹗

      真係唔知點解,明知一支寫notes的非正常色原子筆係有排寫都用唔完,但行開無印/文具舖見到個色靚又忍唔住買…哈哈,原來不只我一人,我不孤單了…

      刪除
    2. 無印啲筆,我隻隻色都有,即使家裡明明仲有用不完的,但每次見都好似有仲吸引力叫你買啦買啦.....

      刪除
    3. RE:藍映

      係喎,真係好似有把聲呼喚我求其帶兩支返屋企…好邪惡…
      以前中學學零用錢唔多,入去想買啲野走就買筆,而家都仲未戒得甩…哈哈…

      刪除
  2. 我尐同學都鍾意無印文具喎!
    不過我好少用顏色筆寫字,最勁一次都係買齊十二色櫻花牌閃粉筆。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:Maple

      嘩﹗櫻花牌閃粉筆當年無印撤出香港時係一時之選…
      啲七彩顏色筆多數用嚟間書做NOTES,寫既話我多數用番正經既藍/黑色,太青或太水的藍色都當係間書色,驚老師唔鐘意嘛…
      於是就有啲筆用咗幾年都用唔完…哈…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD