2012/07/19

[韓劇]笑噴了…《紳士的品格》

我承認我笑點是相當低,當諸葛亮和諸葛暗都可以笑一餐時,呢套劇也讓我笑得很開懷啊﹗。本來沒有將之放在列表內,只因為同同大推就好奇一開…一看太開心…開心到將《dr煎》和《秘密花園》都放在一邊…

但其實,我仲係巧京京金荷娜姐姐跟張某人的《寵物情人》架囉﹗~
套劇其實唔關某人事,不過某人將會不停出現…

第一集一開始講四個由少年相識玩到四字頭的中佬出現在友人的喪禮,意識到原來人到中年死亡也不近矣…咦﹗《快樂的人生》啊﹗那套戲是3個大叔+某人,而這套劇係4個大叔加一個didi(CNBLUE的李宗泫),咁《紳士》是優雅高尚好多,《快》的大叔明顯是中年危機要去搵番人生第二春,《紳士》的中年F4起碼係專業人士(開咖啡店…商人都算係丫?)生活無憂,咁得閒去飲吓酒hea吓咁…好不高興。而佢一句「做野時係大人,玩的時候係小孩」,呢個史大奧確係好開心…於是乎…我覺得劇名應該叫《Kidult的品格》囉…阿金道鎮(張don't健)((友人說我又改人名了…哈哈哈)自己都話自己唔係紳士囉…

一開始道鎮偶遇徐伊秀(荷娜姐姐),又勾到人家條冷裙走線後懶係英雄救美咁遮住佢又拎布圍住當裙用咁,um…點解道鎮哥跟得咁貼直頭喺隔離伊秀姐都唔覺既?

而伊秀姐個熱血高中老師呢,又有幾個壞學生成日出入警局…我諗起《寶貝與我》呀﹗(係我將會不停mention某人)看來個卷卷頭學生好似幾like徐老師喎﹗除了中年F4內心是熱血少年,徐老師都係一個天真可愛的少女…佢每集都會不停「怎麼辦」大叫座底十次以上…少女度十足(一路睇一路諗起《洪吉童》的成宥利…)…不過比起《寵物情人》(以小的咁沉淪毒海,呢套戲竟然係0重溫…奇呢﹗)某人喪賣萌賣到小的怕了,這回荷娜姐姐演少女mode我又覺得ok喎…

道鎮(金道鎮…甘到震?)唔抵得伊秀鐘意佢個friend任泰山,喺佢情深地望住在山的手套一輪後,整到人地對手套咁…仲要樣衰衰地整…笑死我了﹗哈哈哈…呀,因為道鎮看穿伊秀暗戀泰山,而泰山鐘意既又係伊秀同屋friend世娜(就是跟《王世子》的洪秘書一樣叫洪世娜﹗),於是伊秀只能愛在心裡口難開,就俾道鎮拎嚟做把柄…件事好《惡魔在身邊》囉﹗


個男角要讓女角等一千年先傾到野…是常見劇情?(我講緊《愛情雨》荷娜((﹗)想搵俊俊拎番手機)

memo紙呢段又係笑噴…伊秀姐做乜寫完唔用的擺晒喺自己個袋度呀?仲要笨到袋埋道鎮叔支筆(終於忍唔住叫佢叔了…哈哈哈)…又多個把柄俾道鎮叔耍佢了…
原來《紳士》跟《秘密花園》是同一個編劇…所以先會有劇中人睇《花園》這個爆笑劇情吧?呃…我才看到第五集…唔好穿我橋喎﹗(宗泫didi就只出了一陣子…囧)

(24/12/13後按:謎之聲…因為迷上了某didi我竟然全套《秘密花園》再睇一次﹗哈哈)
見佢地咁熱血地奔跑突然好有日劇feel…然後3人係樸去酒店佈個假局呃正祿老婆,成件事好《大丈夫》啊﹗(而正祿老婆次次用出奇不意的方法俾番隻結婚戒子老公又是一個笑噴位…)

哈哈哈…終極耍人呀道鎮叔…
自我有印象以來,好像除了古裝片啲腳踏七星或《倚天屠龍記》張無忌和趙敏一段外,我是相當少見到演員的腳板底…荷娜姐姐演出真係七情上面不特止,身體語言都出盡了…

<<<每集不停「怎麼辦」大叫座底十次以上的其中一次…

而…佢都係好娘地出了send錯sms呢條橋…同埋繼《王世子》之後再不停賣廣告電話…好煩…

伊秀家隔離住了牧師,伊秀和回音為避人成日唔覺意去咗人家度…跟住拎本聖經出嚟…哈哈哈﹗(最攪笑係回音唔知人地係乜水唔覺意high到個門鈴之下佢又識扮傳福音,而咁啱住的係牧師…真係笑死囉…)…

荷娜姐姐真係好落力呀演得…佢個樣幾o咀…

道鎮哥其實幾小氣和記仇架(睇睇吓諗起阿部寬的《不能結婚的男人》…如果泡菜版由張don't健來演會唔會更傳神?)佢放條魷魚喺伊秀行李度報仇之餘仲要擺喺日光度晒,攪到伊秀啲衫一陣味…結果…條魷魚俾伊秀碎屍萬段…鏡頭真係影一影啲「碎屍」如何「萬段」…﹗﹗﹗﹗

um,橋段有時是幾無聊(或曰低b)((但我又笑得好開心喎﹗)),但啲配樂真係幫咗一把…加倍效果啊﹗

據說呢位卷卷毛學生係model…然而我看到的除了佢個卷卷毛頭之外…就係佢那對大細眼…囧
做乜呀﹗回憶中學年代但佢地係中年個樣……啲髮型…笑噴了…


看韓劇達人的劇後感說第十三集容和登場,對白仲會講到十分洗腦的CNBLUE名曲《Wet chu we ar》(《孤獨的人》…唔好叫我背番韓文名出嚟…唔識呀…哈哈哈…)…好攪笑…

而才看到第四集…酒吧度播《直覺》…伊秀姐飲醉後係咁唱…笑死我啦…套劇好落力推CNBLUE喎﹗



***************************************************************
又變CAP圖文了,有圖有真相嘛。下星期是泡文最後一課,考埋試就可以快快樂樂煲劇去了~~~噢耶﹗

《紳士的品格》@維基
***************************************************************
15/8/12後記:

因為奧運而停播了兩個星期再睇番結局兩集…雖然笑位依舊是有的,然後依舊分吓合吓,最後大團圓,其實OK架,不過盲係隔得太耐…我差啲唔記得第十八集講乜了﹗囧﹗

估唔到捲捲頭會同科林成為朋友,仲變成中年F4的少年版﹗哈哈哈…

最後那一幕街頭求婚,F4的三對和少年中年F4(﹗)走出嚟街舞一番,我突然諗起《寵物情人》了…怎麼啦…又要攪歌舞…

唉呀,唔係斷開咗,我諗我反應會熱烈好多…而家好似…呃…做完囉…咁囉…以上。

6 則留言:

  1. <秘密花園>响我心目中真係無得頂(因為咁中埋玄生毒),未試過韓劇會全劇重溫甚至係重溫三次咁痴線(汗),實不相瞞尾集仲超過十次以上囉...XDD 就算以前天國的雞批呀,冬日戀曲呀都唔得。(太煩,成日喊)但<秘密花園>係重睇三次仲可以發現到佢d首尾呼應原來滲晒响咁多集入面哩~>V<
    又話說,四大叔呢套本來我無乜興趣,對張東健更係無感(雖然佢响韓國地位超然),朋友介紹,一推睇左兩集就想睇埋落去啦。事關佢好多配角都係秘密花園入面d人黎,有時仲有d梗都玩返<秘>自己d橋段,所以呢睇左<秘>會開心好多架~好鬼鍾意編劇同導演成日惡搞自己以前d劇呢個方法,睇得好過癮開心~
    中年人外表,中學雞既心智點樣經歷真正成長變大人(紳士),應該係呢套野既宗旨呀!好期待結局哩~ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. re:gogo

      好多人同我講《秘密花園》好睇和中玄生毒,暫時我睇到第5集,感覺ok既…但唔知點解無特別想追落去的衝動…(同我係咁開《紳士》嚟睇,或者將《瑪麗二叔公》重看十萬九千幾次分別好大…)…

      編劇除了玩《秘密花園》,仲有好多老劇(我估),連港片《英雄本色》和張國榮都有玩,睇到我拍晒枱喺度笑…哈。4個大叔我只識張東健,而佢之前啲戲我只睇過《無極》(仲恥笑咗好耐)…呃,覺得好睇係4個大叔的互動,大人和小朋友之間的互動好好笑而好溫心,細個又細玩到大的朋友真係好珍貴架,而且可以到中年都仲共患難就更加了…愛情線反而有啲煩,睇健哥和荷娜姐姐又離又合,幾公式的…

      可能我自己都係中學雞心智(笑)…所以看得特別投入了?囧

      刪除
  2. 秘密花園我睇到一半沒追落去。
    瑪麗外宿中,由日日追,到又係睇唔落去。
    呢套, 係咪好睇架?!我見有朋友都講緊呢套?!

    回覆刪除
    回覆
    1. re:青雨

      《秘密花園》好多朋友讚,但我睇就覺得…ok啦…不討厭也不特別喜歡,去到交換靈魂後先好有意欲去開一集咁…

      《瑪麗外宿中》令我中了張某人招…呃,其實我翻看了很多次…哈哈哈…

      《紳士的品格》我覺得係麻甩的浪漫,講吓佢地啲友情…親情和愛情,啲佬之間的互動好好笑,我睇得好開心呀…令我將《秘密花園》擺埋一邊囉…

      刪除
  3. 崔律師我第一次睇係睇到我[界]凳嘅雅典娜.佢做前北泡特務逃左去南泡開賭檔,勁度縮又中意懶叻咁(但最後都好有義氣嘅).所以睇哩套見到佢情深款款嘅時候就會諗起佢响雅典娜個樣款 XD 而且個時有2撇雞... 所以睇哩套又硬係覺得佢有鬚,好精神分裂!

    哩套當然後好多老套野,但我都幾中意喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:lu

      你對崔律師的精神分裂就好似我對荷娜姐姐咁,我一路睇佢「點算好」一路諗起佢喺《寵物情人》的演出…係咁諗起佢同某人的場面…哈哈哈

      我on檔追中間隔了個奧運斷咗道氣,一次過追應該會開心啲…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD