2012/07/27

[港劇]《回到三國》之科技也回到…

這一部本來很期待,到播的時候又無乜心機追(看得太多穿越劇之過?),只係食飯時斷斷續續的看了。除了第一集今日才完完整整看足成集…太爆炸﹗我竟然有幸欣賞到曹操50萬大軍追擊劉備大軍,然後張飛如何聲震長板橋…太震撼了,弄得我想賦文講番兩咀…

  • 我明,無記一向啲千軍萬馬都…UM…是十分千軍萬馬的,見報紙話啲打將場面不及《尋秦記》半分,我諗都係爭啲咋掛…今日一睇…真係一個新境界﹗(智勇?﹗男人心一字馬﹗﹗﹗哈哈哈)
  • 據說拍呢套劇時剛好臨記罷工…這是臨記唔夠用的原因嗎?曹操的50萬大軍…畫面上的人數應該比平時遊行警方跟主辦大會報的數個差距更大…真係太爆炸…
  • 我明,去到長板橋追擊劉備時曹操落咗令分小隊包抄嘛,所以人數少是合理的。好了,至爆炸係當張飛聲震震斷條橋曹兵收隊走人時…得幾丁友囉…跟住地上又無幾多條死屍喎,copy & paste幾個都好丫…
  • 而的確,我係唔見有馬的…XDDDDDDD
  • 而那條橋…假到無朋友…啲畫面做得仲頹過去年神劇《洪武三十二》結末燕王攻建文帝喎﹗有馬架嗰次…
  • 《尋秦記》認真地出遠門拍攝,啲草原都真啲丫,咁《回到三國》同佢比又唔公平既。頭先個長板橋、啲軍營(也是c & p的﹗)既畫面好粗糙喎做得,連《洪武三十二》都比唔上囉…
  • 又係長板橋,雲信叫百姓步伐一致一二一二咁行時,係咪喺電視城個城門頂度拍,跟住cut落呢條疑似橋和河面的東西度?又是一個假到爆的combination…配合曹操消失的50萬大軍…成個畫面真係好震撼…
  • 除了《洪武》,連十幾年前95《神鵰》結局襄陽大戰都仲多老臨過《回》喎…起碼pan遠鏡時係見到好多臨記哥哥扮死屍…咁先似大戰過後既場景架嘛﹗
  • 係咁challenge戰爭場面添…除了老臨呢,連啲武打都好hea,趙子龍、張飛、關羽上陣殺敵無馬騎要自己行都算啦,一刀劈落敵人身上血都無滴(關刀喎﹗)…之後嚴重就位都未high到臨記個身個臨記就飛樸落地…囧﹗《神鵰》的襄陽大戰動作指導真係認真好多呢…(好了…《回》唔係武俠片嘛﹗)

這是講人物的分界線…

  • 好啦…唔講呢個啦…做乜劉備叔叔、韓良叔叔、關羽叔叔連踩兩場,930《護花驚情》又見到佢地?巧京京喎﹗前世今生嗎?(有啲係喺《愛回家》度overlap)
  • um,我和娘的疑問,做乜攪到諸葛亮咁廢?俾雲信威?(因為馬明有電話問阿妹?)
  • 咁又會唔會好似《仁醫》咁成日諗改變歷史的問題呢?
  • 雖然從節目巡禮唔唱k變咗馬某明大家都好失望,不過馬某明都ok丫,做得夠放,要衰樣有衰樣,要奸有奸(alex﹗大c﹗《真相》呀﹗)…爆埋粗添﹗(pk其實出唔出得街架?)
  • 至於林lone,拍呢套劇時爆出封箱戀事件喎…um…角色所限,佢係正常咁囉…但真係點解佢既智謀唔及雲信又唔及佢老婆呢?(梁嘉琪又一套劇了﹗)
  • 楊怡啲妝好勁囉…佢今次做婢女喎﹗點解都仲係咁勁眼睫毛?我明,日拍夜拍個樣殘…咁拍粉囉…唔使咁勁眼妝嘛?﹗紋上去架﹗?
  • 呃…我明,無出外景嘛…咁乜朝代都係那個古裝街…但啲衫又咁眼熟既?﹗好似《東西宮略》又係呢啲…《宮心計》又係呢啲…睇《洛神》(時間exactly都係講曹操丫﹗呢套一開始係講佢挾天子以令諸侯呀﹗)唔係呢啲郁架喎﹗跟住睇《美人心計》漢朝郁也不是這樣喎…umumumumum…(可能隔咗成個東西漢個trend已經唔一樣…)

看來都係唔好咁認真。而本來唔認真的地方…穿越將現代野擺喺古代,即《尋秦記》大部份笑料的來源…竟然唔好笑﹗連節目巡禮啲hello mimi都及唔上半分呀﹗反而係啲千軍萬馬場面有夠爆笑…呃…是特登的嗎?

咁套劇入面有無巡禮啲double gas呢?

美男子周瑜出場了…我係咪要認真睇呢?﹗XDDDDD…17皇兄喎﹗(個周瑜郁每每令我諗起《洪武》的17皇兄…囧)

《回到三國》tbb主頁
[港劇]2012 TBB劇集前瞻
[港劇]2012 TBB劇集前瞻(更新版)

12 則留言:

  1. 睇呢套劇真係睇到我扯火...本身都幾期待ga...馬明做都唔緊要,但佢真係好浮喎,似高登仔走左去三國,夾硬講好多潮語但我一d都笑唔出...古天樂真係好笑好多...仲有,尋秦記穿越到三國都係林lone?!ok其實都唔應該對tbb d劇有期望...唉,係我錯...

    回覆刪除
    回覆
    1. re:Denise

      睇到扯火咁認真?我睇佢啲唔認真位睇到笑,suppose係笑的講現代語反而唔好笑…
      馬明個角色真係高登仔嚟架喎﹗仲要係粗魯嗰隻…
      古天樂先入為主既…同埋佢講英文(同國語)好笑好多…哈哈…

      係呀,《尋》和《回》林lone都係演古人同穿越者相遇…
      對的說,對無記不應該有太多寄望…以上。

      刪除
  2. 我懷疑係反正冇資源拍得好,不如向夠cult夠好笑的方向走

    回覆刪除
    回覆
    1. re:灰先生

      cult又未夠《洪武》cult喎…《洪武》玩重口味玩得盡啲…
      反正大家歷史不歷史…哈

      刪除
  3. 呢套戲係好似明將咁,挑戰越爛就越有人講。
    哈哈,睇佢,係睇下邊度來恥笑。
    呢套戲, 真係諗唔明點會拍到咁。比山寨更山寨,只可以用特別的角度來欣賞。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:青雨

      係喎,即係無記拍古裝嚟嚟去去都係郊野公園都預咗,但拍出嚟咁hea真係好爆,我寧願佢用番剪影交代算囉…

      即時覺得係笑位…唔知會唔會有孔明借箭呢?用特別角度嚟欣賞又真係別有一番樂趣…囧

      刪除
  4. 呢套戲最好笑,唔係因為佢既故事和對白,而係佢既簡陋版三國場面,昨天果條橋同步操,我笑左勁耐,其實佢成功架喎

    回覆刪除
    回覆
    1. re:JERRY CHAN

      係喎﹗﹗﹗﹗﹗(又係喎﹗)…琴日坐低認真睇先發現呢個精妙之處,竟然可以將戰爭場面拍得咁hea,真係人做我唔做,殺出新血路…囧…

      刪除
  5. 咁啱我又係果日睇左! 然後笑左! 那條橋好明顯係發泡膠的呀.....(係同成班朋友一齊睇的, 好歡樂呀真係! XD)

    然後朋友話TBB節目唔可以有血喎....會俾人投訴 XD
    再然後我地又係直落930...見到佢地轉世......

    回覆刪除
    回覆
    1. re:火女

      下星期有草船借箭喎﹗我覺得呢套劇啲low tech特技好歡樂…好笑過馬明狂攪gag囉…

      雖然太血唔好,但無血…咪扭曲了人體構造,會唔會都俾人投訴呢?(笑)

      剛發現,蔣志光都有做《護花驚情》度轉世…囧

      刪除
  6. 內地人嘲笑這套劇的戰爭場面為十軍零馬...

    老實說~~~我也受不了馬國明,只能說他不適合這角色。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:匿名

      十軍零馬﹗這個太正點了…

      我無集集睇,可能係咁所以覺得馬明還好吧…集集睇可能會受唔住?﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD