2012/08/02

《The Dark Knight Rises》

數數手指原來我都好耐無入戲院睇戲,之前看了《鐵拳無敵孫中山》個friend《吸血鬼獵人林肯》(係,因為呢個聯想我去看的…好無聊﹗)…會唔會有人拍套《開山劈石秦始皇》呢?(搵林lone拍?)…(笑)

um,講番呢套新上的蝙蝙俠(襯番我叫失敗的man做蛛蛛俠嘛…),話說前陣子煲《紳士的品格》時有一集開頭的小劇場(小劇場好多都好好笑的…)講到四個佬談論中心的英雄,道振和泰山一個捧蛛蛛一個捧蝙蝙,跟住捧蛛蛛的一方話蝙蝙勁在啲裝備之嘛,赤手就咁打邊夠打…唔知係咪阿勞倫導演有同感…今集竟然整咗場隻抽戲份出嚟﹗證明蝙蝙哥都能打嗎?

哈,這個前言是唔開套戲事的…(笑)看到我一嚟就貼貓女的相嗎?佢係我看點呀﹗
是咁的,小的喜歡 Michelle Pfeiffer姨姨的版本嘛,那集BATMAN小的可是睇了一千幾百萬次(XD),後來搵Halle Berry開一集獨立成章的,滿心期待…但…實在見個造型已經…呃…性感不足(雖然露了很多肉但實在沒有性感的感覺,飛花姨姨件衫得塊面打出嚟架咋﹗)卻…令我感覺…荷爾姐姐…你在RPG地盤佬嗎?仲要爛褲和涼鞋…咁樣出去打打殺殺很危險…很易受傷好唔安全…

卒之我係連睇都無睇呢套戲…哈。(而呢套大作竟然入選list of worst film ever made…我笑了…)

Anne Hathaway造型回歸正常…起碼無賣弄身材…而衣料上都平實很多(好係呢個Series啲風格),長髮飄飄的會唔會好易俾敵人扯頭髮呢?但呢個新貓女慘啲,飛花姨姨雖然俾衰佬細推落樓,但都叫OL一個(間屋仲幾精巧添﹗),安妮姐姐的貓女就自幼家貧要偷野維生…但佢邊度學得咁好身手…同埋佢點解會諗到呢身造型…而點解從佢呢個造型大家會consider佢係貓女?同貓無關係喎﹗

我鐘意佢個角色夠人性化,見財會貪,見兇會閃,不過終歸內心善良,雖然覺得蠢但都係返嚟幫蝙蝠俠了…

我係咁講catwoman?哈哈…可能我被Tim Burton系列影響得太深(佢拍的兩集每集我都可能睇了幾廿次…XD…總之電視一番就睇架啦未有VCD之前),可能睇 Michael Keaton入咗,於是後來者無論是 George Clooney定Val Kilmer 都覺得怪怪地…至於Christian Bale哥哥(其實我只看佢呢3集batman…沒看過其他戲),我想問點解佢一著咗batman戰衣講野就痰上頸咁?把聲沙到無晒朋友喎﹗

而,雖然前兩集都有看,但其實第一集我只記得是begin(呃?﹗),第2集就係Rachel死咗同Joker同陳冠a啦﹗(當然都包括希夫先生戲外死掉的新聞…),我連Harvey Dent係雙面人都唔記得了…囧﹗ 

(我仲諗緊Bruce & Miranda會唔會有感情線時…呃…應該會留番俾佢同Catwoman了?)…

又說,好似集集都係呢條formula:batman俾敵人打到變地底泥,跟住佢閃走/被帶走時壞人就大攪葛咸城,之後佢浴火重生嬴番人地,又嬴番自己…Bruce哥永遠都活在童年的陰影之下嘛…

睇住Bruce哥在井底又療傷又爬牆就諗起第1集學武…睇到我一頭霧水又呵欠連連的,雖然成部片睇番後整體感覺良,但真係咁耐以嚟都提不起意欲去翻看,第2集好啲(sorry,講道理之集我都係要啲官能刺激等我唔好瞓著的…)…呢一集…頭半真係悶到無晒朋友…我推咗兩次銀囉~那個甚麼clean energy系統原來又和壞人終極計劃有關係…前段我瞓著咁濟無留心睇,那個用水淹沒的梗也差點miss了…大囧﹗

捱到Bruce哥爬番出嚟,要重重新(佢頭段已重出漿糊一次了)重出漿糊先叫嚟料…

一路都疑惑熱血情年John Blake點解咁多戲﹗嘩﹗個結末太正點了﹗即刻好想知仲會唔會有第4集﹗但佢唔係來自馬戲團架喎﹗而又說,當年套《Batman & Robin》係十萬個得人驚,雖然有令仔佐住古尼做主角,又有Chris O'Donnell做Robin(佢係難得我會欣賞和留意的外國演員…當年除了Leonardo就無啦~),但阿Alicia Silverstone的爆衫Batgirl真係太可怕…成套戲都係癲架﹗

sorry,又唔關呢集事添…

好鬼鐘意最尾一場例牌的正邪大戰竟然玩走入群眾,淡化啲英雄味去到無咁濟,batman竟然打拳頭交…太爆炸了…(原來佢都打得吓既…)…

最後佢同個炸彈疑似同歸於盡,心有一吓up的…個疑似的openend…係咪有下一集?而阿John個本名又唔係John喎…即時好期待…我原諒套戲前半悶到我流口水了…

情意結使然,你拍乜我都睇架啦…對唔住蛛蛛俠,最近的一集我無睇了…哈哈哈

官網
黑仔之神看《黑夜之神》
蝙蝠俠

2 則留言:

  1. 唔會有第4集啦.....(佢唔會推翻自己決定咁衰仔掛)

    回覆刪除
    回覆
    1. re:灰先生

      係嘛…我好期待catwoman和robin啊…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD