2012/09/05

各式各樣的麥旋風…(2)

看來麥旋風貼圖文都可以成為series了,上一篇發文為時4月,轉眼幾個月又有好幾個新物可以呱文一番了…

(PS:這是今日行過發現的﹗)

話說n年前有過吓阿華田,雪糕撈完阿華田粉後仲喺片度整啲可可麥片(類的物體),真係好吃到不行(首先我是十分喜歡飲華田的),可惜之後無咗了…

咁行過老m見到有好立克味,formula是一樣的撈好立克粉上面撒胚芽咁,但好立克原味撞vanilla雪糕係…完全融為一體,完全成唔出陣味,係食到底見到啲粉粒先知真係有落好立克的,味道就靠撈勻啲胚芽囉…可唔可以落古古力味好立克呢?(好似唔係叫古古力味的…啡色那個…)…或者將好立克糖磨碎…哈哈哈…

這是前陣子hello mimi 個promotion時影低的,那一期好似有幾個series,首先係翻兜的焦糖味,好肥…但堅好味…XDDDDDDD

我唔記得啲紅黃藍綠的次序了,只記得第二定第三個星期就有呢個綠茶紅豆新地…但我唔講,看倌們會唔會覺得係綠荳沙?﹗係堅似囉﹗完全唔覺有紅豆…
 呢個黑炭mimi真係好爆炸…而突然出現過一水的芝麻(糊)新地(Oh,唔係講麥旋風了…)確係不賴,芝麻味都頗香濃的,拼埋VANILLA雪糕個配搭是不錯的,但我又在想…咁我自己返屋企撈都得囉…

呃…這個都係出得一陣就唔見咗了…囧﹗

有新口味再向大家報告,以上。

((12/11/15後後按:第三篇第四篇﹗))
(((11/07/16後後後按:第五篇﹗)))

2 則留言:

  1. 芝蔴味堅好食,但食了一次就無咗

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:匿名

      係囉,得一水咋﹗
      今年麥記啲新甜品出得好密﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD