2012/09/17

[港劇]最喜愛的回顧~5(完)~時裝片

最後一篇,終於都唔著古裝,哈哈哈。(我就說我真的很迷古裝片的吧﹗)

孖仔孖心肝/淘氣雙子星

周星星啲劇我較有印象是《他來自江湖》和《孖仔孖心肝》,《蓋世豪俠》其實…是唔太記得/鐘意的。呃,《他》呢,我又只記得金水(一度令我以為金水係正音﹗)聽大哥大不停喂…喂…喂…呀,有萬子哥囉,呢套無so what啲咁浮誇(睇開佢啲肉緊作風,《胭脂扣》時令我一度不能linkup收留如花的人就是萬子﹗)。

《孖仔孖心肝》呢,自我有生以來我都expect孖生的人應該似樣,我點睇都睇唔出周星星和劉青雲係孖生,then《淘氣雙子星》的李克人和黃阿Paul係孖生,甚至係《廟街孖兄弟》的娘丙和李克人係孖生囉﹗anyway,《孖》劇係我久不久會重溫的…太鐘意阿細啲加菲貓TEE(我曾經好鐘意加菲的…而我細個除了買Barbie,另一個會扭大人買的公仔就係加菲了)、背脊那個觀音紋身(成個背脊都係喎﹗)同埋梁家仁的阿爸,佢同阿細啲互動好好笑…咁梁家仁一路睇開佢做郭靖、喬峰啲大俠野,原來做縮骨小人物都OK喎(但最近睇微博先知,原來轉演喜劇係無可奈何的說…噢…)

呀,其實我仲好鐘意家仁哥喺《闔府統請》做喜爺阿爸的說…

Sorry,我完全無視了劉青雲…同埋陳秀雯條感情線…哈哈哈﹗

《淘氣雙子星》呢,我懷疑是睇睇埋呢套和《浪族闊少爺》,睇得多所以聽李克人歌都聽到入晒腦(而我的確儲番好多寶記舊歌…)。跟住又因為睇睇埋《Beyond放暑假》而令我一度以為Beyond係偶像組合(我怕家駒哥會激到嘔血…)呃,咁《淘》真係好偶像架嘛,咁《壹號皇庭》兄妹有江承宇和江承宙,《淘》有查星宇和查星宙,friend嚟的嗎?呢set名我覺得好有氣勢好型的說。如果我無記錯,《逝去日子》是主題曲(or插曲?)

大家族

其實我是超熱愛主題曲《改變常改變》喎﹗我口味是偏鋒的,除了這首,Uncle George另一首我熱聽的就是《緝私群英》的主題曲,前者係好多精選碟都有,而後者就尋遍不獲…我好唔開心…

這套應該是繼《他來自江湖》後另一套比較ok的萬子哥戲(呀,我頭號頂唔順的是《萬里長情》…哈),呢套野佢個角色設定勁似《天地男兒》的秋官,都是大家族(﹗)中的男丁,但因為係私生/娘親不受寵關係而被排除在外,跟住呢個家族硬係做啲大企業(仲要兩套都係銀行﹗),之後會有個大家長(都係蝦叔﹗)…是會死的…引發爭產/家族沒落,然後呢個被排除在外的男丁本身和家族的人不和,當中會有一個跟佢friend的(《大》有劉錫明,萬子阿叔,《天》有潘志文,秋官阿哥定細佬?),但呢兩個角色都係要死的﹗呀,劉鍚明演的細叔心臟病發死時我勁唔開心呀﹗呀,then因為好人死掉奸人(曾江﹗)入侵,拯救呢個家族的就係呢個被排除在外的人了﹗~~~

我淨係記得劉鍚明的細叔要死(就說,其實當年睇劇劉係好ok架喎﹗),睇番維基先記得二叔朱江都要死,仲要一開始死,剩下唔記得係未亡人定未婚妻的李美鳳(can’t let you gogo, can’t let you go~),最後連大哥曾江都要死的個角色…好記得呢,明明阿爸(曾江)死咗,跟住阿仔(萬子)結婚好地地,跟住阿爸用把好陰沉的聲話佢第時都會心臟病死…巧京京囉﹗而阿仔最後係同李美鳳定恬妞結婚既呢?忘了…

呀﹗一大爆炸位是,看這劇我學識杯麵唔可以連埋塊紙擺微波爐的﹗

8、90年代啲家族劇呢小的prefer呢套或之後的《天地豪情》,大hit的《義不容情》、《大時代》呀咁我反而麻麻地…sorry,是我口味怪…

都市的童話

又是主題曲的錯,鐘意呢套劇有一半是因為黎老闆的《傻癡癡》…

林文龍和朱茵是男女主角我記得,不過我更記得是演沙樂美的關寶慧呀﹗連埋《大頭綠衣》的紅衣女鬼,我認定了佢係奸既,於是看《射鵰》我睇唔慣佢做好人穆念慈,睇《闔府統請》佢做會計乖乖女也看不慣…oh,係我錯…哈。

*********************************************
就算小的熱愛睇紀律部隊/專業人士劇嘛,幾乎睇親就幻想自己做呢個行業(當然,是得個講字既),來總結一吓小的飛佛:

壹號皇庭/真相

皇庭》好似單元年代比較好睇,第4和5輯加了好多又煩又盛的感情線(雖然頭幾輯都有),好煩。呀,一轉頭去到《真相》時竟然又嚟番案情行先感情線行後,甚至整條open-end的感情結局,又估佢唔到…睇得我如癡如醉呀﹗(上年《怒火街頭》ssp law霸都好爆的,但新一輯似乎力有不繼)

前幾年的《律政新人王》和n年前的《第三類法庭》印象告訴我是不錯的,不過我唔記得detail了…

刑事偵緝檔案/離島特警/ CIB情報科

除了律師,看警察劇我都有幻想吓的,不過我體能差,沒機會考上的了…

刑偵》是《皇庭》之後另一套由頭睇到尾,也不開心後來的越整越多感情線,變了談情說案囉(笑)((又說,第4輯太嚇人了﹗)then《離島特警》其實我最鐘意的是主題曲《多一點》(陳醫生的),我懷疑陳醫生是繼uncle George之後另一個主題曲都好好聽的人…可惜無以為繼啫。《CIB》是後來睇番,幾鐘意佢成日片嚟片去的鏡頭,伍姑娘和邵美琪雜誌社的角力,邵美琪幾個阿媽(﹗)好爆…反而CIB攞料的部份嘛,最記得係O記(唔知泳漢定泳豪跟徐榮的,如果我無記錯)次次都爆/踢門跟住碌入現場捉人囉﹗

呀﹗很重要,呢套難得地做家務的係菲姐姐,唔係馬姐或阿媽﹗(終於貼近現實了?)

緝私群英/雷霆第一關

咁啱海關都係喜爺演的?看舊文吧不重覆了。想說的是,《緝私群英》劇本比較大路小品大團圓(有小環啊﹗),《雷霆第一關》就大製作(加入我最驚的複雜感情線了)((想))有深度和疑似有伏筆for續集,但,阿姐和李修賢條感情線其實巧京京…(阿姐和梁琤一齊有bb我真係巧京京囉﹗)((其實阿姐阿爸阿媽的感情線都好煩人的…))(((而宣萱的我很正義我咁煩都係為你好式的角色喺呢套係煩到極點…我好懷念《皇庭》爽朗的阿Sam))),尾段的臥底部份越講越沉重,再聽埋《戀愛是個海》就好sad,雖然整體可能《雷》係完整啲,不過我都係鐘意《緝》啲開心大團圓…

一睇再睇都係回味:[港劇]20年自high系列~《緝私群英》

烈火雄心

都係喜爺,不過喜歡看的只係第一和第二輯,第三輯視帝和囧好煩,見到就憎,完。

仁心解碼

醫療劇應該係《妙手仁心》比較經典?但我喜歡《仁心解碼》多啲啊,精神科比較少有嘛(多數都係急症室…),資料搜集都幾認真,難得有齊二少17皇兄(我後尾先知原來其中一個實習生係佢﹗)太爆炸了…而方中sir成日扮神探加俚略,也比《談情說案》有趣得多…難得地除紙山是極順眼…

前陣子發現呢套戲拍續集,不過人腳大改囉﹗囧﹗希望keep得住水準啦…

********************************************
在改改打打打打又改改之下終於寫完呢五篇了…巧簡棟。但話晒小的可是由細煲電視煲到大,其實很多以前很沉迷的太耐無睇已經唔記得,有些經典但時機未到而無睇,而我記得我好鐘意的就不停回帶…哈哈哈﹗

全集:
[港劇]最喜愛的回顧~1~《人在邊緣》 / 《今生無悔》
[港劇]最喜愛的回顧~2~古裝片(武俠片類)
[港劇]最喜愛的回顧~3~古裝片(非武俠劇類)
[港劇]最喜愛的回顧~4~民初劇類

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD