2012/09/28

[韓劇]《善良的男人》 (5-6)

呢一集實在太有趣…本來前幾集都喺第一篇度加後感…但實在太有趣了呢一集…忍唔住要另開一篇…

原來片頭呢個陀錶和在熙殺人的酒店都叫Innocent~


第四集尾時馬陸一野將瞓著咗既恩琪掉落水…巧京京啊﹗如果佢唔識游水咪死得?而個湖加深唔深話淺唔淺…頭落地先撞到啲石咪又死得囉?雖然馬陸哥會急救啫…

另:小的深愛既converse…但著鞋唔著襪(大方兼老實?)…會刮腳啊﹗(老土兼核突?)

好鬼鐘意編劇成日玩flash back,上一集尾以為佢順住去啦啲劇情,下一集就補多幾筆,睇到我不停「呀﹗原來係咁﹗」咁…但…成大個馬陸哥坐喺度望住恩琪成大晚…好有跟縱狂feel…這家渡假村的保安也太差了…(所以蝕錢了?)

這一段真係太神奇,馬陸雖然聰明…但佢讀醫架嘛…算啦,我當佢出監之後成日要呃女人錢所以數口精啦,但都無理由勁到咁架,自少被訓練為繼承人的恩琪計唔掂的數,俾馬陸打個電話就計得掂?仲要咁啱俾佢知道啲商業秘密所以條數就得了?﹗太神了﹗咁天下間的會計人都可以唔使撈了啲財務報表咁易上手…囧﹗

(突然諗起…女林大人喺成均館大學好似係讀商科架喎﹗XD)

恩琪得馬陸幫助就拎晒啲料衝去合約簽署現場,佢果然唔夠在熙媽鬥,俾在熙媽搶先一步同洋人簽了約…而恩琪的反應竟然是潑婦罵街…然後發癲…俾在熙媽搶晒風頭扮作阿媽教女咁…恩琪的反應竟然是…撕掉份約…超癲囉﹗兩個女人在你鬧我我鬧你,俾我係個洋人真係勁驚…呢班人點HANDLE一家公司架?

而在熙媽講得無錯,恩琪真係太感情用事…真係唔係在熙媽對手呢…

卒之連然係馬陸以爆洋人公司內幕嚟收場…真係太神奇了﹗馬陸哥乜都知既﹗而馬陸、恩琪和在熙媽的英文…係馬陸的我比較聽得清楚(校草啊﹗我鐘意佢句"shame on you"…XD),恩琪和在熙媽的都聽到我唔睇字幕都唔知佢地講乜…外語佢地都係講番日文把啦…

在熙媽果然厲害,知道馬陸幫恩琪就出眼淚攻馬陸,收伏男人佢真係超得…而且無所不用其極…淚攻唔得竟然玩跳海(兩個女角都要落水?﹗)…

又CAP吓對令令CONVERSE…

係囉﹗真係無底線喎…好在馬陸哥無上當啫…見到在熙可以咁不擇手段佢應該都好心UP了…但自己個仔都可以當人質搶會長身家,咁馬陸呢啲舊情人自然更唔重要啦…OH﹗

第5集爆點報導完畢,咇!
***************************************************************


順手又講吓…睇《信義》睇阿王和崔英俾班衰人攪到亂七八糟十幾集…這個星期的兩集竟然好多SWEET SWEET的場口…以為入直路時又嚟一個爆點…果然啲奸佬打極唔死…好煩…
***************************************************************
再順手講一吓第6集啦~哈哈哈
在熙媽看穿馬陸對佢餘情未了繼續軟攻…呢句對白我諗起「一張廁紙同一條底底都有其用處…」呀…太唔浪漫了,好啦,咁用「你憂鬱既眼神,唏噓既SO根,神乎奇技既刀法,同埋呢句DRY 馬癲呢,都深深咁將你「chut」賣咗…」…就好似漆黑中既螢火虫一樣咁閃耀咁CHUT眾呀﹗XDDDDDD

上集恩琪用SPEAKER等馬陸踢爆買家有古惑,今次到馬陸用SPEAKER喺在熙媽面前同恩琪談情,激到在熙媽七彩,但恩琪都幾慘,馬陸擺明無心,但恩琪似乎真係沉咗落去…啲樣SWEET到呢…

收留恩琪之前馬陸同佢講就當自己發惡夢,恩琪醒咗之後又同佢講要逃走就逃走…噢,果然是善良底的人呢…

馬陸哥幾時按手機影相架?有快掣架?佢又知呢個角度一定影到既?幾瀟灑流麗呀個邊鍚邊影相的動作,好強大﹗

 
又嚟呢招以為收到的是情報A而原來是情報B…

下集到在熙媽要對付番自己阿哥?﹗噢…

結局一篇:[韓劇]《善良的男人》終於大結局了…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD