2012/09/10

綠茶控

繼各式各樣的麥旋LONE之後,我可以出多篇各式各樣的綠茶PRODUCT囉~

這個是小的近期很熱愛的雙併:奶抹茶+冧酒提子

比起M記的似綠豆沙多過抹茶紅豆的新地,這個奶抹茶是真材實料得太多了﹗
這個川善茶居應該是名物吧?小的跟隊上去先是等了一大輪(而LIFT口是相當熱…)…坐低後環境雖然不錯…但小的已經趕住要走啦﹗於是點的左邊那杯東東都沒好好品嚐就閃了…而店主姐姐親自弄的抹茶也沒機會欣賞了…噢…

這個餅小的可是由商大小食店食到出嚟做野…真係太危險的小吃了﹗本來都沒特別成日買的了,某日行過超市見到這個綠茶+古古力的…嘩﹗超好吃啊﹗第一次買時見到特價12蚊兩條…有時口痕痕13,4蚊都照殺了…
星巴巴這個抹茶紅豆星冰冰雖然係甜到嘔…但小的又飲的津津有味…只是一輪PROMOTION之後就無了…呃,即係呢,加冰攪碎這個口味幾新奇嘛﹗

就說我喜歡波波類的東東嘛,最近超愛山崎這個綠茶波,一吓子將其他味如芝士、古古力、芝麻呀咁都拋棄了…最正係呢個綠茶味波波入面係有紅豆架囉﹗實在是太開心了﹗

31/12/13後按:綠茶控(2)
其他綠茶:
張 (謎之聲:紅磡食記)
日食(下): 旬菜富+納納雜
日食絮語

4 則留言:

  1. 四年前成日食明治綠茶朱古力,唔知而家有無得賣。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:Maple

      我連睇都無睇了,加價加得太勁啦啲日本古古力,淨係melty kiss都加到我驚…明治我都好少買,口痕想食吓糖的話都係買三角或吉百利的算了…

      刪除
  2. Haggen Dazs的抺茶雪糕批好好味呀~~~食到我上癮...一次過買了十條回家慢慢吃呢...
    我也是綠茶控來的~~~有綠茶新產品我都願意買來試....

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:匿名

      咁大件事?﹗好味成咁攪到我都好好奇想試吓喎﹗
      哈根大師最近我好鐘意lum酒提子味,食到停唔到,之前有tiramisu都好好味,但後尾又無咗了…
      綠茶小吃係我古古力以外的選擇…有時古古力太甜…綠茶有少少澀味中和到啲甜味…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD