2012/09/08

[丼局者迷]今村、天膳+八吉、稻庭烏冬

拖吓拖吓8月和9月的丼局攪到一齊出了…哈哈…

先是8月去的壽司處今村



本來首領說有個定食是相當不錯,但去到時menu改了﹗只剩吓自選壽司定食啊﹗呃﹗咁唯有叫啦…而…um…我可以說壽司飯夾起時斷撕了…魚片也有些係會自動飄成兩截…呃…我囧了囉…

唯一可取一點的是個前菜酸酸的幾開胃。以上。
**************************************************************** 
跟住係9月去的天膳,前陣子去過一轉吃的是熟食既定食,今次就挑番魚生既啦…。左邊的是小的選既特上(是有特上呢粒字的嗎?)魚生飯(我好似將個名localize了…),右邊是飯友的自選三色,兩個令小的選了很久…不過唔想諗…唔想煩…就等店家同我選囉~哈…

跟飯友尾要在飯裡走漬物,換來兩舊瀨尿蝦~~~哈。內裡都好豐富,小的將那兩片toro放到最尾的說…哈哈。詭異的是有一舊疑似港式魚蛋的東東…但更詭異的是…其中一位飯的的無玉子燒…問一問…店家說賣晒喎﹗勁囧﹗

加埋其他的東東…有咖啡/雪糕之後整舊橙都好詭異的呢個又甜又奶又酸的組合,但更詭異的是有個大嬸狀(飯友稱她為惡奶奶…XDDD)的女侍應走過來「好啦喎,要叫甜品啦喎…」…囧咗囉…你催我叫甜品是理解的…但呢個語氣就…囧囉…

除了呢位大嬸,整體都比上面的今村OK多了…
SORRY,我是很無聊的…見到呢支酒我諗起我好熱愛的《魔王》啫…XDDDDD

湖舟>>五箇山>>天膳>>鮨福助>>壽司廣>>翔太>>壽司德 >>壽司處今村>>旬菜富
****************************************************************  
極速ENCORE八吉,因為上次只看了鰻魚定食,今之就一心去挑吓其他的東東,一坐低…那一水的限定MENU是何其豐富啊﹗不過更吸引我眼球的是這個叫KINKI的魚…飯友說好貴的啊…

經過一輪腦交戰選了這個特上DELUXE唔知乜的定食…看樣子是多麼的豐富啊﹗上面壽司處今村的頹自選壽司定食都差唔多二百的時候,這個加一前…好似是220?﹗實在是強太多了這個﹗


ZOOM近啲,個吞拿魚碎飯是勁開心…哈哈。不過真係太多太飽了,於是壽司我係食唔晒的…囧﹗

 這是友人的四色丼,也不賴呀﹗


****************************************************************
去ELEMENTS看戲於是在附近的稻庭烏冬吃飯了。即係呢,呢個盛惠148(加一前喎﹗)的餐係咪太頹比起上面的﹗

 友人選的…好似無我點的那個咁頹…
****************************************************************同場加映來的…係咪煎得好靚呢啲多春魚﹗哈哈哈﹗我整架﹗哈哈哈…

6 則留言:

  1. 我覺得惡奶奶算好有禮貌了,其實佢想話:好啦喎,好走啦喎。

    P.S.其實那個留言驗證真的好難睇,無一次係一次過入啱的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得對,我也入了三次。

      刪除
    2. re:brownie

      其實我諗佢真係想趕我地走的…但你訂位時又無話要幾時交…咁我地邊食邊傾計都好正常啫…

      又係喎,google個驗證碼幾難打…我成日都錯要打兩三次的…

      刪除
    3. re:匿名

      入了三次…是天膳?八吉?

      刪除
    4. 我喺話入個驗證碼入了三次, 哈哈......

      刪除
    5. Re:Michael

      哈哈哈﹗我搭錯嗲了…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD