2012/10/15

今日。脫教。天氣晴3~(又)上番釣

轉眼就到11月,小的史馬瘋合約也快到期(其實已續咗…哈),一轉眼玩史馬瘋就兩年,中間脫完教又上番釣(注意唔係信番,其實我無信過XD)…原因…係佢…大.辭.林﹗

(說又上番釣…都「又」了差不多半年,呢幾個月來竟然無換機癮起過…XD)

前文說過,小的很討厭過歌要經ITUNES(聽歌可是我的生命啊﹗),鈴聲只有29秒(這個好明顯不被蛇果重視,IOS出到6都無改善過呢個問題),依然打唔到速成(我無裝乜野輸入法呀,只打筆劃,有啲字唔識打就靠關聯字),繼續很討厭SAVE相唔可以分FOLDER,然後第一次LOAD了堆舊相入部機唔知點解DELETE唔到…

最新的討厭是唔知點解相機無得選相的SIZE…張張都2MB或以上…好阻位﹗那個甚麼SIRI、PASSBOOK…甚至ICOULD和遠古的NEWS STAND我完全沒用過,最討厭是無得DELETE咗佢FREE番啲位出嚟,於是…NEWS STAND和PASSBOOK一野掉去第二頁…無眼C乾淨盲…

安卓唔係唔好,而唉瘋我係數得出一萬個缺點,繼續用係咪好自虐?﹗哈,有啲啦。最大原因是一個我很愛的GAME GYROTATE只有唉瘋才有呀﹗繼當年我可以俄羅斯方塊一玩玩幾粒鐘,這個都是我可以玩極唔厭的,其實我無乜心機玩啲要升呢要連續性既野(我short term memory好似down down地…XD)…總之唔使理一開就玩得就可以了…呃,安卓啲撞磚類Jewel類game都唔夠呢個好玩啊﹗

另一個難捨難離的就係啲字典…看﹗大辭林呢安卓要依附在デ辞蔵裡,不緊要,最灰係無手寫喎﹗即係呢,好多時諗極都諗唔起個字點拼…撞到灰爆時就要靠手寫搵番出嚟架啦…有時唔係吓吓都收到3G可以上網架嘛…

另一個小的很熱愛的字典APP…韓日兩查…溫故知新﹗哈哈哈﹗又係安卓無唉瘋有手寫喎﹗最爆炸係泡文都有手寫﹗哈哈哈﹗(於是我打泡文仍然很HANDICAP…搵好耐先搵到粒子/母音的說…)…

安卓竟然輸個馬鼻在手寫度…XDDDDDD…你幾時先有呀﹗其實用過SE部RAY後,慣咗SLIM爆的手感,用番唉瘋總覺得很笨重…

(當大家都要大芒時我掉番轉要細芒真係人做我唔做…哈哈哈﹗其實唉瘋對我來說已經好大部…再大我真係唔得…而家想單手操控部機都好勉強嘛。又說,只從用了史馬瘋劇癮就一發不可收拾,經過年初癲狂的日子…而家工作要早起,好像被逼戒劇癮…係,搵周公是比較重要的,跟住IOS6又食電,回家路上想省電聽吓歌打打機,煲劇大業都慢了下來…是…收獲了?﹗XD)

唉瘋最強大的好處…對我來說…應該是襟跌吧﹗

脫教之一/之二/之四

4 則留言:

  1. IPHONE用家表示唔使裝野就可以打速成。至於你講的DEL相亦要靠電腦的ITUNES。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:WINSON

      咦…我淨係見到有倉無速喎﹗
      而倉頡我係自初初學打中文字之後就唔識了…哈哈哈

      刪除
  2. 設定>一般>鍵盤>國際鍵盤>正體中文(倉頡、速成),在裡面的倉頡選項把速成調成ON就可以了,不過開啟了速成就不能用倉頡,兩者只能用其一,要轉的話也要在這裡轉。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:WINSON

      嘩﹗大感謝﹗成功開到速成來打字了﹗
      我自中學學完倉頡,考完試之後就轉咗打速成,倉頡拆字的知識已經全部還番俾老師,而家已經唔識打番了…所以只有速成絕對不是問題~~~哈哈哈

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD