2012/10/22

[港劇]…《名媛望族》

呢套電視劇令我諗起軟硬I teach you in a Spanish way.....哈哈哈哈﹗個英文劇名係"Silver Spoon, Sterling Shackles"…很強大的感覺﹗

  • 就因為松哥跟馬明係咁講英文令我無啦啦好有興趣睇…
  • 今天9點半後先返屋企,一入屋見到松哥跟玉蓮姐…勁驚…吓?PROF. KING呢?原來第一集做兩個鐘。BTW,遲吓《大太監》都係兩個鐘…
  • 楊怡呢…個鼻好似又強大咗…佢個側面突然覺得好唔楊怡…似韓瑪利姐姐了?﹗囧
  • 做乜松哥跟馬明係咁講英文?巧京京喎﹗雖然話佢二人都係喺英國讀LAW…
  • I tell you that's enough!!!!!!!哈哈哈哈哈﹗
  • 突然諗起,我明點解唱K要演黑社會大佬(維基如是說)而不能演馬明個角色了…
  • 楊怡係咁慘叫同馬明講:你係大律師嚟架嘛…你可以幫我架…突然諗起…《真相》楊怡反而係大律師,馬明反而係會計師了…(…UM…馬明喺《律政新人王》有無做到大狀呢最後…)
  • (我諗我唔鐘意楊怡了…好受唔住佢啲苦情戲既表情…囧)
  • 原來有去上海拍外景(但故仔反而係喺香港喎),唔怪得有啲場景唔係民初街了。但阿鍾家大宅啲佈景有啲HEA,啲牆咁薄咁既?
  • 又有JJ﹗又有JJ﹗又有JJ﹗又有JJ﹗又有JJ﹗(佢真係被力捧了…)
  • 乜又係兩個阿哥+阿妹…咁《天梯》既…雖然鍾家三姨太係仲有兩(定三?)個小朋友…
  • 馬賽既FUNCTION同龔嘉欣應該差唔多,不過馬賽兩個阿哥係馬明和王浩信,感覺比KK VS 袁偉豪 & 龔嘉欣正常…起碼年紀都無差咁遠…
  • 朱晨麗…我娘的評語是:乜咁包既…個郁又真係包包地喎…
  • 原來陳玉蓮係松哥二姨太,但佢初戀情人…竟然係齊日輝﹗阿海好似細玉蓮姐姐一截喎…又係《天梯》啲10歲見到18歲既佢嗎?(兩線劇都有阿海了而家﹗)
  • 原來江美儀係三姨太…又係江美儀和松哥﹗﹗﹗﹗﹗係,我講緊LAUGHING SIR…哈哈﹗(原來朱晨麗個角色本來係陳法拉演的…)
  • 阿楊怡係四姨太,之後JJ係五姨太,一屋女人,好嘈…(我諗起《銀樓金粉》…)
  • 今集唔多講有法庭戲…遲吓應該有?應該又會有好多英文聽了…(咦…我係咪誤焦點了?﹗)哈哈哈哈哈﹗
先寫住啲,睇吓會唔會再睇再後補。
***********************************************
這是講開又講的分界線,無啦啦CLICK咗《名》劇莊偉建監製的維基頁來看…嘩﹗

著名作品包括經典武俠劇的《武林啟示錄之風之刀》、時裝劇的《天倫》,和淒美愛情戲劇的《楊貴妃》等等。近期作品則有《潛行狙擊》、《萬凰之王》。

風之刀》係經典武俠劇嗎?(笑)再睇落去…仲有我萬年最愛之一《尋秦記》都係莊偉建既劇喎﹗佢個LIST都好強勁﹗再睇﹗

淒美愛情劇《楊貴妃》?﹗﹗﹗﹗﹗(反而我很欣賞吳美珩的梅妃,夠晒高傲和美艷…)呢套同《倚天屠龍記》(程至美醫生版)都係萬年恥笑劇喎…

再睇落去《智勇新警界》﹗男人心一字馬﹗睇到我差啲打爆電視的《鳳凰四重奏》仲有胡囧初現的《亂世佳人》﹗哈哈哈哈﹗我大笑了﹗…近期作品…有我睇到笑的《富貴門》(我仲係接受唔到家燕媽媽係呂良偉親生阿媽囉﹗)﹗原來LAUGHING SIR和《萬凰》都係莊偉建的…唔怪得我暗暗地驚《名》劇會變鬧交劇…原來我暗暗地LINKUP了同監製的舊劇﹗好在無胡囧啫…囧

4 則留言:

  1. 弊在家陣楊怡大有潛質接力胡囧兒,自從佢變臉後太恐怖了(唔通愛情的魔力咁強大?),單看片段松哥激吻佢同佢話我要做你最後一個女人真係嘔到~尋晚為了避睇呢套劇,我一口氣看三集韓劇無咁嬲。到大太監時應該一樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:brownie

      胡囧本來我都唔討厭佢的,但佢近年真係有啲太OVER(定無記係BUY呢款LA口LA面的演技?)…楊怡我也是唔討厭佢的,我甚至會見到佢而睇添…但佢近年個鼻和演技都…呃…係咪我同無記取向走得太遠呢?

      《大太監》我驚又係柴九哥CHOK樣SHOW,不過有米雪姐姐…點都會觀察吓第一集的…

      刪除
  2. 套劇我諗中間開始有機睇下,但依排真係好多野睇(近排轉行去睇波,去睇藍武士)

    另外有篇文我想blog主有興趣,
    http://hk.ent.yahoo.com/blogs/kilan/kilan-first-post-113237253.html;_ylt=AkVQIOKkthJytCnaDw0U4VElbvV_;_ylu=X3oDMTFsbGdhN2psBG1pdANCbG9ncyBBdXRob3IgQmxvZyBJbmRleARwb3MDMTkEc2VjA01lZGlhQmxvZ0luZGV4;_ylg=X3oDMTFuNmZzaGQ3BGludGwDaGsEbGFuZwN6aC1oYW50LWhrBHBzdGFpZAMEcHN0Y2F0A2Jsb2cEcHQDc2VjdGlvbnM-;_ylv=3

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:喂丁

      睇波…我睇98年世界盃之後真係好神心去追(當年迷緊巴治奧)…但而家無心機了…有時間去煲吓劇好了…

      吓﹗你呢條LINK正正係講緊我喎﹗哈哈哈﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD