2012/11/02

[韓劇]《信義》(~終於煲到24集了﹗)

對唔住,我本身個人係好善良的,但見到火修人俾德萬和崔尚宮攪掂時真係好開心…好難得有個角色讓我討厭到佢瓜咗我勁開心…

(4/11/12後按:我如願以償了﹗)

其實大結局才看了十多分鐘,但見證到勁煩又打極唔死的火修人終於瓜掉我太高興了﹗激發了我的賦文意慾啊﹗XDDDDD

幾時到天音子都瓜掉呢?我想佢兩個瓜柴多於佢地老細奇徹喎﹗仲有那個勁鐘意下毒的德興君喎﹗唔係俾佢安全無事逃到元朝嘛﹗(我睇得太投入了?﹗哈哈哈﹗)

其實近十集啲劇情都相當回帶,王不停被逼害,德興君不停落毒醫仙,崔英就係不停救王同救醫仙(仲害到王妃流產啊﹗),德興君不停同奇徹擺啲奸樣,火修人和天音子不停打打殺殺,可憐于達赤死吓一件死吓一件…嗚,跟住王不停疑似懦弱之下又俾佢反敗為勝,仲可以坐喺度做王咁…

據說演張御醫的李必立因為眼傷而退出,無啦啦尾二三一集又多個重心人物瓜掉…嗚…

滲吓滲吓的感情線慢慢的舖出戲味來,崔英和恩秀啲sweet sweet場口越來越多…看來恩秀是讓崔英走出前度死掉的陰影了…王和王妃更相敬如賓,估唔到啲感情線咁大團圓的說…(呃…我唔覺意劇透了…囧﹗)

唔記得係邊集了,好似係崔英要隔三日搵德興君拎解藥時,隔住門恩秀玩問問題一定要答真話遊戲,那一集佢二人確認了大家的感情了…淡淡然的但又好鬼SWEET,在回帶的劇情中有一點看點啦…

其實呢一路都有個問題,究竟崔英那個疑似自殺了的前度其實係咪未死仲做武姬幫奇徹了?咁何解佢會掉轉槍頭?唔係有一集崔尚宮發現咗team入面有內鬼咩?但又好似無followup了?﹗﹗係咪我miss咗…

另外奇徹手上那堆生鏽手術工具和日記都總算有個解釋了…雖然我又諗起《仁醫》個平衡時空…呃…咁咪不停有個恩秀俾人從現代拉去高麗時代然後又有個恩秀喺高麗時代去了再一百年前,再一百年前的那個又寫信inform高麗年代的那個恩秀唔好返現代…而我想知成七百幾年前恩秀邊度搵個菲林筒嚟放信?﹗又點解泡劇咁終於將信放在石底…而唔知點解劇中人又一定神推鬼own之下識伸手去拎架喎…好神秘﹗我諗起《王世子》那封幾百年在石底下的信…拎出嚟仲可以完好無缺…勁﹗

講起《仁醫》,《信義》果然如維基所說大改過個劇本,雖然恩秀係成日想話去天界之門,但拖到第廿四集大結局佢都無去得成(唔係邊有戲做?),然後佢中段之後都忙住醫自己唔得閒去做手術了…(就只有同王妃把吓脈咁?)…又崔英又真係重心人物…佢好忙…乜都關佢事…明明同醫仙去緊天界之門都要走番轉頭去王宮…忙到呢…而…我想問佢手震震拎唔到劍(這對武士來說算是絕症了?﹗)…連內功都無埋咩?而阿奇徹又會咁得閒明知佢手震晒咁都仲同佢比劍既?唔一吓ko佢?(我太認真了…)

雖然中段是相當回帶,不過整體感覺很不錯…真係估唔到金喜善懶活潑咁望落去竟然可以同細佢十年的李潤城相差不遠呢…

努力睇埋個大結局,好期待天音子俾人造低呢…XDDDDD

上一篇:[韓劇]《信義》(1-8)
************************************************************
4/11/12睇完大結局後按:

 經過幾年之後男主腳都係要有一點鬍子才行呢…

UM,我上面的疑問…即係啲遺物同恩秀有乜關係,同埋點解幾百年前會有個菲林筒終於都有解答了﹗恩秀回到現代後狂去拎藥物救古代的愛人…跟日版《仁醫》一樣喎﹗不過恩秀比南方大夫幸福一點,追穿越一大輪後終於回到王在位的第五年,跟無事無幹(點解會無事無幹呢又?佢唔係重傷架咩?)的大將重遇了﹗好簡棟啊﹗

咁阿恩秀可以不停穿越,得閒返去探吓父母咁啦喎?﹗

但崔英前度的武姬之謎有無解到呀其實?定係我真係miss咗?


最後…好喜歡片末啲花絮,睇呀奇徹大人幾cute﹗~哈哈哈…
************************************************************
11/3/14後後按:

睇完《來自星星的你》叫獸和千頌伊個結局,叫獸跟恩秀都係得閒就從自己的世界去一吓會會情人(aka千頌伊/大將)…呢啲happy之中有啲唔happy但又幾happy的結局…循環再用呀﹗囧

2 則留言:

  1. 雖然中段是相當回帶,不過整體感覺很不錯 <---- 真係??

    但係24集...好鬼長......

    回覆刪除
    回覆
    1. re:火女

      我覺得真係啫…哈哈,不代表其他人立場架﹗
      24集又真係幾想死,一次過睇或者會好啲,唔鐘意可以快飛…不過我衰唔想等啫…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD