2012/11/02

當阿娘成為新一代病態網民(手機版)…

有其母必有其女,如果個女一日到黑拎住個電話玩到不亦樂乎,阿娘又點會放過唔玩埋一份,上一篇講到阿娘玩電腦,而家阿娘玩埋史馬瘋了…

  • 話說,佢啲妹我啲阿姨教完阿娘玩面書再教佢玩whatsapp,仲提供埋平平地又質素「不錯」的三叔手機型號,於是家母的確走咗去開個有data的plan…
  • 於是我經常被阿娘問做乜唔覆佢面書留言之後,就係被問點解唔覆佢啲whatsapp…(我較咗whatsapp無聲通知…唔睇個電話真係唔知有msg入架﹗)
  • 唔知點解阿娘識upload手機上面書…但就唔識用whatsapp send相…好奇怪…(而家識了…)
  • 而阿娘好似玩得好興奮,仲係咁導啲friend升仙,係咁叫佢地出史馬瘋和玩whatsapp,話好過吓吓打電話或send sms喎﹗(但好似話whatsapp遲吓會收錢喎﹗)
  • 我之前話質素「不錯」,係括住的,那個千幾蚊的史馬瘋呢,在我娘玩吓玩吓之後阿娘開始不滿了,試過在泡菜國大家拎部機出嚟一齊detect wifi,唔知點解索愛(ray咋喎,都係平型號)和唉瘋都connect到時佢部三叔仲喺度撈撈吓,令阿娘不滿了…
  • 而開初阿娘join了人人都話勁抵的人仔台68蚊無限plan,咁平梗係一分錢一分貨,係.好.慢.的,於是小弟教佢周圍detect wifi…而家阿娘熟知邊度有免費wifi仲勁過我…
  • 又因為阿娘不滿現時的手機,佢不時在煲蛇果報手機版,據知佢鐘情三叔加力士碌…仲落order話等佢約滿轉台時我們每人送贈三期供機錢俾佢…(囧﹗)
  • 雖然阿娘用部機是ok的(即係撳個app出嚟就用咁囉),但佢成日篤錯廣告(芒太細喎佢話)之後有啲無離la肺廣告叫佢dl這個dl那個app時佢就會驚呼狂叫…(因為佢見證住佢個女試過set錯roaming於是過大海上網上了千幾蚊…囧﹗)
  • IT人是24小時不停standby的說…
  • 又因為阿娘好多friend/親朋戚友都用唉瘋(包括佢對仔女),佢會周不時問有乜spec…呃…其實我無特別研究架喎﹗求其用得就得架啦﹗

話說,而家食完飯睇電視,就有一家人一路拎住部機喺度打一路喺度講野…好詭異…囧

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD