2012/11/17

突然懷舊之東方神起篇

好衰唔衰睇完那個jpop vs kpop的片後我真係好奇去click吓啲唔識既隊既歌嚟睇啦,click吓click吓click了東神啲舊歌嚟聽,竟然出奇的對味…勾池人又出動搵歌聽…
(別打我…暫時小的只係煲緊N年前5人時代啲歌)

《Mirotic》live係勁好睇喎﹗(但點解硬係要有個人喺其他人跳到癲唱到爆時喺隔離驚呼狂叫既呢?)嘻嘻小的鐘意睇勁歌熱舞嘛,雖然mv入面啲so肌肉係有點難受…囧。um,係咪前幾年的出品關係呢,又唔係呢兩年勁出啲泡式電子歌喎。而聽聽吓我諗起BoA攻美首《Eat you up》…都係$M,再check一check…都係08年喎﹗係咪用得唔好side呀﹗

《wrong number》一聽就入咗腦了:you got the wrong number~~~~(也就是說我唔知佢地啲泡文唱乜嘛,唯有留意啲英文詞…)…仲要連住《Mirotic》一齊睇,呢個live勁好睇喎…(死啦…我粉了…XD…我cut咗《Mirotic》做鈴聲,貪佢個intro一開始由細聲轉入慢慢漸大夠鬼鼠…XDDD)((呢條片…好地地唱完做乜要除衫露背呢?﹗巧京京﹗))

《You're my melody》…又係《Mirotic》呢隻碟的…(睇一睇維基…出咗4個特別版?﹗嘩﹗買到破產﹗)…原來說當初$M定位他們既既能唱也能跳,於是所有人都是main vocal而不是各有分工(唔怪得睇啲女子group又有話甚麼領唱領舞咁…),啲慢歌都幾有洋樂feel,我係咪應該搵番呢隻碟嚟聽吓?好多cut都好啱feel喎﹗

做乜又係呢隻碟架?﹗即係呢,我覺得好有洋BOY BAND WESTLIFE呀…98 DEGREES呀那些中慢版既歌FEEL…

(個封面…咁MK FEEL?﹗)《Your love is all I need》…中間有一野令我諗起張學友首《再愛上你》…就是說我喜歡這類輕輕快快的又LUM LUM地既囉…就算唔知歌詞唱乜都無乜所謂啦…

click吓click吓click咗去日文歌,而我不知道佢地咁早就出日文碟了(說即在日的韓流先鋒喎﹗)可見小的當年的防韓機制係幾咁滴水不漏呢﹗um,睇完呢條片呢,小的係幾鐘意敬卓哥(佢以前個眼圈無咁勁喎﹗)chur高音把聲…同埋有天…唔好再留長髮啦…(XD)

《STAND BY U》純粹覺得好舒服咁(又懶係R & B咁既曲風啦…),特別鐘意中間假晒音那段…UM,太嘈的還是不太啱我,小的都係鐘意啲中慢版LUM LUM地的…哈哈。(怎麼我硬係喺啲明SELL勁歌熱舞既人度搵啲中慢版歌出嚟聽?﹗XD)

《SURVIVOR》(個MV拍得好睇…哈哈哈)…好鐘意句「君がいれば」…SORRY,我開始係咁CLICK日文歌嚟聽了…同埋有日版的梗係聽日版…泡文版我唔知佢唱乜嘛﹗

原來佢地有出現過A-NATION喎﹗自從安室無份後我就完全無留意呢個SHOW了…BTW…

*************************************************
《Purple line》、《O正反合》(我成日覺得係《O記實錄》啲FRIEND…)、《LOVE IN THE ICE》、《RISING SUN》都是名曲吧?﹗小的暫時最INTO都係《MIROTIC》囉…好邪地可以RELOOP 又RELOOP…好驚…

仲有乜好聽既SIDECUT(我是SIDECUT精…XDDDD)…請多多介紹~~~請呀﹗~

6 則留言:

  1. http://murasakikuma.pixnet.net/blog/post/80486589

    我覺得好嘥氣, 篇文出咗成年, 一再重調東方神起五子/jyj 好得, 你都唔 so 我.....

    回覆刪除
    回覆
    1. re:紫熊

      嘻嘻,一切都是timing囉…你睇我年頭睇那個甚麼music festival見到2子真身都無乜反應…而家自己走去搵片睇完又睇…

      刪除
  2. 個人認為(5人時期)韓4輯係佢地果頭4張專輯最好聽果張啊XD
    雖然兩人時代係唔錯,但歌就...
    有一段片係佢地拎MKMF獎(姐係MAMA的前身,MAMA無以前甘好睇lu),佢地唱左好多首歌,也是你指的名曲全部有唱啊
    呢個時刻的佢地好有型和感動!!
    http://www.youtube.com/watch?v=mHsKB9NPLSI

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:小木

      我click了一兩首兩人時代的來聽,很電子feel(which我覺得好嘈…)…而且我才開始聽…先消化了5人年代的歌先吧…
      讓我返屋企開嚟睇吓條片先…live跟mv又是另一番味道呢…謝謝推介﹗

      刪除
  3. 如果而家去聽返佢地以前ge歌就會好辛苦...畢竟佢地都出左好多隻碟==5人日文歌可以直接聽Best Collection 2010,呢隻D歌好齊同大部分精選歌好聽=]
    不過,要花時間去聽曬果兩隻碟XD
    兩人時間ge歌我無咩點聽,只係聽左why同新歌catch me,聽完之後我覺得麻麻地就無聽到...有一次開到j2台有播佢地首日文歌,果首真係好嘈,個MV好可怕

    回覆刪除
    回覆
    1. re:小木

      哈哈哈,我有大量一次過追番晒某歌手舊歌的經驗,是可以的啦~哈。係有時太多會掛住聽熱門歌而睇漏咗啲好聽的side cut
      唔知呢,我有啲驚啲太電子的東西,太嘈我會受唔住,08,09年那些快歌唔係太電子就剛剛好

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD