2012/11/18

[韓劇]《善良的男人》終於大結局了…

說起上來這一年小的好似係咁有KEEP住跟播,家吓《善男》大結局,跟播的生活可以告一段落了~

真心拜服編劇,女一失憶上失憶,男一絕症上中刀,死上死﹗但最後都係會無事喎﹗勁囉﹗

(CAP到女林大人濛咗眼添…不過呢一段馬陸同在熙媽告白,說自己當初第一步錯了令在熙媽成為怪物係有一吓感動的…但當呢段片不停RELOAD就有啲煩了,好明顯係要拉布囉…因為仲有一集先頂到大結局呀﹗)

 SORRY都CAP到濛咗眼,呢個位真係幾爆炸,原來係馬陸安排自己老師去幫恩琪﹗

突然所有人都在怪在熙媽,馬陸說係自己錯,安律師掉轉頭話係佢自己心甘情願,都係阿哥最直接,當初你當我係人我咪唔會咁囉﹗嘩﹗你姓賴的嗎﹗不過佢竟然會被可可的海帶湯感動了…囧﹗THEN,佢做多件好事係話俾在熙媽知馬陸的病囉…

阿在熙媽知道馬陸的病後由死都唔肯自首之後就放下屠刀,恩琪又回心轉意了,咁馬陸一早爆自己有病咪得囉﹗(咁可以睇少幾集啊﹗)((女林大人在跟恩琪撞車前那個微笑真的很爆…))


載吉的功用就係傳話吧…

我仲以為安律師想一車撞死恩琪,點知係用刀,仲要咁啱又俾馬陸擋到,呀﹗男角為女角擋災係必有劇情啊﹗

<<<我覺得恩錫好慘啊﹗阿媽都唔多理自己既…

而,結局說恩琪照顧佢,都好,恩錫會唔會好開心呢?佢成日都話唔要禮物要恩琪姐姐…XD

我想知點解恩琪可以完全唔AWARE馬陸中咗刀?仲行了一大段路講了一大段野喎﹗

終於都真相大白了,但我有問題,當年馬陸其實點樣有證據入佢罪?咁而家又邊有物證證明真兇係在熙媽呢?又拎番徐會長那疊資料出嚟嗎?(咁就證明當年入馬陸罪其實好夾硬?)

行了一大段喎解構埋自己點解唔避開恩琪架車先跌低…好強的生命力…我諗起日版《魔王》阿律師又係中刀後行了一大段路,仲可以開槍整死埋刑警先死…好強﹗

終於都有情人終成…但阿可可7年後都仲用緊七年前那個相機…

突然好無記劇FEEL,所有壞人變好,然後PAIR UP的就PAIR UP…乜在植哥有對玄秘書有興趣過咩?

 放手三人組…突然大家都好似看透世情咁…囧﹗

看微博得知馬陸會失憶時我感到震驚了…但又有人說佢係扮架喎…另,大結局一集個陀錶順時針行番了,好強的伏線﹗

 又係七年前的相機﹗

我諗緊馬陸係咪真係失憶時…原來都有人話係扮架喎…原來係咁﹗

any肥,終於睇完,sort of團圓大結局,都好呀,起碼唔會睇到想打爆個芒啦﹗~

*************************************************************
之前的:

[韓劇]《善良的男人》 (5-6)
[韓劇]《善良的男人》(1-4)

4 則留言:

  1. 個timeline好強勁呀呀呀呀呀呀呀
    (完全震驚中)

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:lu

      呢個表出大結局一集時瘋傳架喺微博度…所以我先要偷嚟貼﹗哈哈哈

      刪除
  2. 回覆
    1. RE:火女

      哈哈,唔勁我都唔貼啦﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD