2012/12/22

[韓劇]《回答吧1997》…終於睇完了…

睇番上一篇一集後感原來是9月尾,即是說這部劇我看了差不多3個月…跟播咁既速度…巧驚驚﹗

最近頒獎禮天與地》得獎令我記番起原來我未煲晒呢套神劇(哈哈,上年呢個時候掛住睇《家政婦三田》嘛…一年過去,好似上世紀咁遠了呢套日劇…),諗諗吓,《天與地》跟《回答吧》都有時光交疊講現在和90年代喎﹗(sorry,我又試將啲唔關事既野linkup埋),咁《天與地》係sad啲沉重啲,《回答吧》就focus多啲喺青春歲月上,係啦,重點都係90年代呀﹗我咁懷舊,梗係中晒毒啦…

  • (列點來了…哈哈哈﹗港劇文專用format來了韓劇文…哈哈…都說linkup了…)
  • um,首先呢…因為本來睇開的視頻死掉讓我隔了一大輪先再pick up番…一睇…出事﹗去到第十集我都以為套劇係廿幾三十分鐘一集架咋(收費電視台拍架嘛…)…跟住轉了地頭睇先發現一集有成五十幾分鐘…即是說每集我都大概只睇了一半…但劇情上我又唔覺得跟唔到喎﹗唔通關劇情本身飛來飛去事?
  • um,人生有個真正朋友的確好極,劇中人有從小認識到大的青梅竹馬,又有中學時期一齊長大的朋友…湊巧,我都有個幾乎係一出世就識的朋友到而家都仲有聯絡的,中學識落的朋友好在都仲有堆係keep住久不久會見…呀,數數手指大家識了n咁多年了…
  • 咁比起《天與地》,《回答吧》啲90年代細節野做得精細好多,唔知係咪真係喺斧山取景啦,或者取景個地方唔係大城市可以keep到90年代的風貌(就算喺西環…都係會穿崩的啦…)…即係呢,道具可以搵番當年用的手機、錄影帶、tamagochi(真係唔睇劇都唔記得有呢舊野了…)…但場景難求嘛…而場景又係重造番90年代風情重要元素嘛﹗
  • 講起道具呢,電話係重點啦…我記得睇《飛女正傳》一開始用曹永廉做手提sales向客人介紹唔同型號的手機去交代唔同年代,見到劇中人由97年黑色一舊野(疑似star tac啲friend?)、98、99年直身slim的日系手機到05年時銀色摺機…救命…每個年代的手機…我…都…用…過…
  • 我想問呢,詩源咪成日去睇HOT演唱會節目呀咁,跟住結末又有東方神起RISING SUN演唱會…啲BANNER真係印過出嚟整過出嚟的嗎?(<認真咗?)
  • 唔好意思,睇到太勇哥哥跟醫生相識跟住原來醫生係神話之後過檔成為神起粉,仲要支持俊秀的我忍唔住笑咗…《HUG》我覺得勁好聽呀﹗睇到哥哥車住幾個學生喺車上面唱我真係笑咗…HOT和水晶男孩我唔識嘛…終於有隊野啲歌我識了…(雖然都只係咁啱最近喺度煲﹗)
  • 原來道燦殷志源真係水晶男孩既成員嚟架﹗好爆喎﹗佢78年生即係三十幾啦…去演中學生又唔覺突兀喎﹗最攪笑劇中佢既老婆友珍係HOT過檔水晶男孩…我爆笑了…
  • 阿俊熙又係偶像團體成員嚟架?唔怪得整了一場跳舞戲俾佢啦…反而無俾鄭恩地show番兩手?﹗
  • 雖然詩源和雲宰…根據常見劇情定律都知女一一定情傾男一架啦,隔離啲男一二三無論點傾慕女一(和男一﹗)都注定食白果,但今次突破是哥哥有東方神起歌迷會會長醫生,俊熙有紅色號車(是帶著神秘?)人車佢走,they're not alone了﹗~
  • 大結局先交代邊pair要結婚,一直都遮遮掩掩等人估餐飽,原來(嗱,劇透呀﹗)詩源和雲宰一早結咗婚仲已經有個女…真係估佢唔到,睇到第15集都估到佢地喺05年時跟住哥哥尾去結婚啫…勁surprise喎呢個twist位…
  • um,哥哥和雲宰(我好似無乜提過徐仁國的表現?點都好過唔知佢做乜的金傳說啦﹗原來佢本身真係歌手…哈哈哈…)娶了一個係神起粉,一個係HOT粉,咁呀勝妍會唔會係…SHINee或suju粉呢?係就好爆了…
  • 雖然時空是飛來飛去,不過睇住劇中人長大了,經歷人生的離離合合又有生離死別咁,是很有共鳴的…特別係友珍爸爸過身,幾個朋友重聚的一場…看得我都哭了…嗚…
  • 我好鐘意啲烏鴉飛過位既唔知羊咩叫…(我低能了…哈哈哈)馬叫的乜野動物叫的聲…好好笑…完全表達到三間和流汗位…睇維基先知原來幕後係綜藝節目人做攪手,唔怪得喺present劇情方面唔似平時啲劇咁啦…
  • 最後…多謝某友人在WHATSAPP大力推介啦…哈哈哈…
*****************************************************************
我咁好學…就去研究吓infinite和a pink有乜歌…(而…某次飯局上餐廳電視剛巧播a pink的mv…而我不知道/認得鄭恩地是誰的說…)


HOT和水晶男孩我都不知道是誰…SES我反而知喎…佢地(定係其中一個成員?我都唔記得了﹗)跟V6合唱過…雖然都係N咁多年前的事了…

2 則留言:

  1. 呢套真係爆好睇, 同埋我知一定係你級落芙T.

    個個叫羊咩咩聲黎架.

    你快d 投票!

    infinite, "BTD (Before The Dawn)"的蠍子舞好睇, 내꺼하자 (be mine) 同 파라다이스 (Paradise) 係成名作, 눈물만 係慢歌, Because, 60초 和 i need you 係隊長聖圭的solo, 시간아 係另一個主音優鉉的solo, 呢d 都好聽架. 另, hoya 同成員東雨 (兩個都係rapper 同舞步擔當) 會組成infinite h 明年一月會有新歌.

    至於 a pink 個人普通啦.....

    回覆刪除
    回覆
    1. re:紫熊

      懷舊野仲要90年代…想唔認係同年代都唔得…真係那些年到不行(但重點是其實我無睇過《那些年》…哈哈哈﹗

      係喎﹗是羊咩…真係勁好笑…加埋啲人做完火羅事啲火羅爆樣係狂好笑,三間和流汗攻效必備…

      票已投了~

      嘩﹗好多推介…已經即刻去聽…阿隊長隻solo碟好似幾對味…再去發掘吓先…原來紫大人你去了睇佢地個live既戲院版…(我又後知後覺了…XD)

      A PINK…睇完上面貼那個MV…學你話齋…是甜美得有點膩…囧

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD