2012/12/01

[泡菜文]PMI~6~head and shoulders knees and toes...

老師活用了我最愛的聽歌學語文喎﹗大爆炸﹗呢個時候忍唔住搵番細個時唱的"Head and shoulders knees and toes"出嚟回味一番﹗

我細個時係呢個melody的…

click到好多都係呢個喎﹗唔通我唱開那個已經out了…囧﹗

是有中文版的﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗

日文版…yo版喎變咗﹗而且逐個部位教你讀,又有啲唔知係咪crossover咗《仙樂飄飄處處聞》的wuwuwu…巧京京喎﹗仲會越唱越快添﹗呢條片好爆炸…最後那個yeah都好驚…

我開始無聊了,法文版…唱歌那位姐姐都好有法國風味…XDDDDD

西班牙粉…我完全忘記晒了…哈哈哈…

世界真係好大同啊﹗點解度度既呢首歌都咁忠於原著(而…誰是原著?)只係唱頭、膊頭、膝頭和腳(趾)同眼耳口鼻唔唱吓其他…例如「頸啦心臟、肚和股」(<<<唔啱音注意﹗)…XDDDD…

好歡樂。以上。

2 則留言:

  1. 有無日文版?我啲身體部位的日文記來記去都記唔到。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:鈴

      中文版下面那個猴子的片就係日文版啦﹗
      唱歌學語文真係work架﹗kattun有首《春夏秋冬》…一次過學晒四季的音讀和訓讀添喎﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD