2013/01/13

[日劇]《八重の桜》

其實這是我第一次睇大河劇喎…

之前《龍馬傳》和《篤姬》都有朋友大推,不過諗諗吓睇成年喎…um…

不過見有遙妹就挑挑啦,睇一睇卡士…原來仲有惠一爸爸長谷川博之﹗

無呀,我諗緊南北戰爭…呢個係咪林肯啫…睇完佢做殭屍獵人套片(我已經忘了片名啦…XD)我有啲驚佢會無啦啦拎個斧頭出嚟…
一開始成個字(以上)都在交代美國南北戰爭,跟住又有又講幕末藩主戰爭(呀﹗啲藩名我淨係記得薩長咋喎…係咪要睇多次《仁醫》溫一溫番書呢…哈哈哈哈﹗)((又係遙妹…))…

呃,想話啲戰爭場面製作得好認真…(雖然爆炸時都係唔多覺有人瞓喺地下做死屍…XD)…不過絕對比泡版《Dr.煎》結局的法國打朝鮮那集啲戰爭場面認真啦…

 For the people, of the people, by the people!!!!!!!!(當年背到我死呀﹗)…即刻諗起孫中山先生的三民主義:民族民生民權…點解我咁記得呢.…因為英文…哈哈哈哈﹗就係「min zhu, min sen, min chuen」(是求其譯的拼音,不用探究是拼廣東話還是國語的…係咪好爆先﹗)

<<<藍布史泰虫啲朋友喎﹗
鏡頭一轉返咗去十七年前八重(綾瀨遙)細個的時候,風吹純姨姨做佢媽媽﹗而佢哥哥竟然係西島俊秀哥哥﹗好爆﹗雖然n年前風吹純姨姨已經做過堂本光一的媽媽(我講緊《沒有家的女孩2》)…西島哥哥應該比光一大啲吧?﹗又生得出咁大既仔了﹗(我又誤焦點了…囧﹗)

(惠一爸爸唔戴眼鏡時是有點賊眉賊眼的…XD)((睇關於川崎的介紹說佢本來係個武士…喺明治維新後轉咗去從商…係啦,惠一爸爸點睇都唔似會拎刀的吧…))…看人物介紹佢演的川崎尚之助會係八重阿哥覺馬的好友,因為寄宿喺山本家近水樓台就成了八重丈夫…咦…遙妹的拍檔都…咁…成熟既…由部長、南方大夫到而家的惠一爸爸,個個都大佢一截,之後八重跟尚之助離婚,之後的丈夫新島(小田切讓)喎…呢套話晒係古裝片…應該無得俾佢扮型格了吧?

Btw,原來又有玉山鐵二…我也是繼續唔認得佢個樣(話晒對咗佢十集的《不能坦誠相對》…囧)

第一集主題是「ならぬことはならぬ」…劇中人講了呢句幾廿次…即刻諗起《萬凰之王》Gigi姐和宣萱都成日話自己要做真正既「萬凰之王」…忍不住笑咗…

雖然主線故事唔熟,不過人腳吸引,雖然(又雖然)人物成日講方言(看維基說因為想振興東北311後的經濟所以這套劇特別選了會津的人物…),弄得我不能不專心睇(係…平時都係一心二用嘛…XD)…係唔知會唔會有恆心咁樣追一年啫…囧﹗

以上。

人物介紹之一/之二/維基

2 則留言:

  1. 原來你真的挑了這部!當初篤姬我都係睇亞記做先睇完,雖然係好睇,但叫我坐定定追一年應該唔得。。。any肥,你加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. re:鈴

      而家清緊《擁月》和《想你》,已經occupy晒啲煲劇既時間…呢部《八重之櫻》可能會睇多集…如果ok就追落去…唔係就放低等佢出多幾集先一次過睇或者一集就爛尾…哈

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD