2013/01/24

楊太與楊太的《失戀哲理》

sorry我比較outdated,22號的蛇果報我琴晚先睇,再跟住睇到關心妍呢篇「關心妍 退出樂壇 轟 港台 不公 罷玩 頒獎禮 」的報導…太爆炸了…忍不住想賦文一番…

呃,首先我想講…乜…真係覺得…有公平架?(諗起n年前陳天后也說自己坐了一晚無獎拎…)看著楊太說「一個半個獎也沒有」和「我不是輸打嬴要」…即時很衰的陰謀論諗:係咪有枱底交易呢…umum…(無記既「幻聽」頒獎事件都有人說是因為一早講咗會有獎,所以楊太一聽到個關字先會衝出去…umum)

呃呃,第二我想講,乜…真係覺得…付出就一定有回報了?(還是有枱底交易了?)開紅館show和出了唱片…um,我無聽過張唱片啦不能評論質素的高底,我只覺得…呃…很hit嘛?可能是我孤漏寡聞(可能我唔係market啦…看我選的10首都無乜拎獎既…哈哈哈)…我只識《失戀哲理》,但個歌名已經係我最怕的失戀歌…自動skip了…

呃呃呃,我意圖從蛇果報搵番條link出嚟時竟然search番關家姐成為楊太結婚的報導,原來09年既事了…即是說,呢三年幾四年來,我不停在報紙上被楊太轟炸佢出完碟和做完演唱會後就要生b,這個topic真係有啲乏味呀,楊太,請你生吧﹗

即係呢(個人意見,不喜請skip),楊太初出道時我係ok like佢的,佢頭一plug(好似係第一plug)《亂了情人》竟然唔係大路情歌,幾係耳目一新的,但之後的甚麼《你有心》,怎麼總是嗌嗌嗌的慘情歌,咁小的好怕聽我失戀你唔愛我但我好愛你呼天搶地慘到無朋友的歌嘛,sorry,去唱k時有人點我係會skip去廁所的。跟住去到06年聽到《玉石樂隊》又來一個耳目一新,但之後又回歸慘情歌了…據說楊太最新的專輯(即係《失戀哲理》那張又是慘情歌歌集…我只能好似欣宜咁講…我唔鐘意飲茶,比較鐘意飲咖啡…

可能會有人說:車…容天后都係一味唱慘情歌啦…咁楊太都可能有滄海遺珠係非情歌啫…。um,咁其實二人我都唔買碟既,就只能單從主打歌去judge的啦。其實我也覺得容天后就嚟拎足10年女歌手獎真係好悶,早年都叫仲有丁太爭吓,中間曾經出現張太,而家k姐和gem又好似未夠力上第一線,俾我,其實都會揀俾容天后既…

係咁拎容天后出嚟講,因為楊太俾我的感覺是佢想走容天后的成功之路,但天時地利人和既野好難講架,大公司十卜之餘,就算英記自己再翻dup癲士成boyz成績都差好遠啦…即係呢,唔係話我努力就會成功的吧…咁我應該發咗達n年了…

有感而發啫,其實比起09年楊太的婚訊…我更有興趣同一天報導講東神其中3子提出解約喎﹗

噢﹗原來今日有報導話楊太最後一次上勁歌喎…

6 則留言:

  1. 聽到呢個消息好想講句多謝家姐

    回覆刪除
    回覆
    1. re:blue

      要熱烈地彈琴熱烈地唱嗎?

      刪除
  2. 哈哈~睇呢篇最令我興奮係見到東神3子呢幾隻字!!
    原來係呢一日.對唔住.我係失格FANS~

    BTW.其實楊太有D歌係得.不過聽得多都悶.佢呢首我有聽過現場版.
    我就覺得D音係準呀.但個感情表達O個D我覺得有D OVER左..
    所以就變得麻麻

    回覆刪除
    回覆
    1. re:星晴

      哈哈哈,我是後來的暗粉…,search文章時發現呢個開心大發現都好開心…

      楊太唱歌係ok,仲識玩樂器,從來都不通音律的我一向都好羨慕人家玩得一手好樂器,會加歌手分的,我比較受唔住係佢啲覺得自己好掂deserve更多的態度,呢個世界唔係付出十分就有十分收獲架,佢唔講都可能有人為佢唔抵,講咗…我只會講:請你快點生仔吧﹗

      刪除
  3. 好耐無上黎啦~~
    其實我一向唔多中意楊太的~雖然佢既音樂做得幾好,但我唔中意佢太戰鬥格。
    幾年前佢聽到關菊英個名,自己標上台,真係好好笑囉。
    個個歌手上台拎獎都話拎唔拎都無所謂,雖然係人都知呢個係假話,但起碼佢地都會講下扮下野MA
    但楊太做得太出面。又話自己專心做音樂,仔都生唔到。千FA夠一邊拍劇一邊大住個肚啦~人地敬業唔會甘多野講。(佢都係好似生仔無耐前出碟之麻)
    我中學果時都有聽佢D歌,慘情歌我以前OK的,但愈大就愈麻木,而且我都頂唔順佢D高音,好辛苦。
    容太太以前是我杯茶,但我覺得呢個女人太白目,經常得罪人多稱呼人少,而且我覺得蛋公司在樂壇太專橫,所以唔支持。
    我比較中意千FA,佢D歌生活化D,貼近現實D,佢唱功明顯唔夠容媽媽好,但個人夠正面~

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:PT

      楊太的音樂嘛,佢唱功係唔錯而且把聲夠易認,但佢啲歌實在太一式一樣了(至少主打歌俾我的感覺如是),或者佢太想做到首一擊即中的全年金曲,於是旋律和歌詞嚟嚟去去都係咁,好悶…
      我係由最初的《亂了情人》覺得佢好SHARP之後就到《玉石樂隊》,其他歌…好悶囉﹗
      話實,有邊個唔想拎獎,所以某程度我係敬偏楊太將心那句都講埋出嚟,真係唔好話阿GAM篤商台,大家都恨拎,係大家都唔敢拎出嚟講啫…
      為拎獎而唔想仔…楊太言重了吧…其實好似你咁講,有好歌既,而家網路力量咁強大,多人CLICK幾野想唔HIT都唔得啦…你有見PSY嚟香港宣傳《江南STYLE》咩…
      千FA啲歌有林夕同佢寫啲貼心歌詞,就算係講失戀的都不落俗套,就算係容天后個班底都比較少交行貨…楊太呢方面就輸咗囉…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD