2013/02/15

今日。脫教。天氣晴4~LX3與4S

我發現,對上一次拎相機去影相已經係上年7月的公事(仲要係公事喎﹗因為我唔鐘意用小隊的G9),其餘的時間小的都係用瘋瘋來影相。呢一輪,小的都在思索遲吓出門的日子好唔好拎相機去的說…

原來,相機在我snapshot的世界慢慢變得咁唔重要了…

睇番上年去泡菜國的相,DC跟瘋瘋大概係一半半,在景點可以慢慢較慢慢影(雖然我好多時都係懶用auto就算),但好多時見到相影既野,DC始終都唔夠手提快嘛,按一吓HOME掣篤相機icon一推就開到啦喎,同埋好多時偷影街上車上風景,拎手提係無拎相機咁揚(我太鐘意亂咁影野了…哈),又,我個袋長期都好重,拎多部相機咪重多幾分?除了出遠門的日子…小的幾乎都無拎過部相機出街了…

睇番舊文,部相機原來係09年時買的,唔覺唔覺差唔多4年,喺呢悠悠長的4年歲月,小的已不知換了多少次手提叻卜都換過兩部,就係部相機無換過,亦無乜心思思換過(雖然有一刻小的係幾心思思女朋友的,但拎上手比LX3更重啊﹗),唔係我長情…係懶得用啫,某程度上,手提已取代了相機的位置…

前司和舊叻卜都無記憶卡插卡位,於是要用card reader,但公司又無呢樣野要我自備,而換機不久買的16gb卡之前用開的card reader竟然又read唔到,我又無usb去駁機又廢事裝software喺公司部機度啦,在公司過相不方便,返屋企又要偷小弟的card reader…煩呀﹗用手提一插usb就detect到直接開folder下相就得了…方便多,雖然後來換了有插卡位的叻卜,但開蓋插卡後我又會唔記得拎番出嚟,試過一兩次拎了無卡的相機出門…要瘀皮…囧﹗卒之又係拎番手提影…

就說,啲無聊snapshot用手提chut一聲影咗再啦啦聲駁usb過落電腦,快﹗而用手提影又可以做埋edit和upload上im的動作,一舉幾得,相機又係不能相提並論啦。於是貼在博文的相十居其九都係手提影的,用手提睇片仲可以順手screen cap埋,方便過用電腦又要喺picasa度剪剪裁裁(上年攪《愛情雨》啲cap圖cap到想哭﹗)

雖然說用相機可以較光圈改曝光去攪構圖…但其實我好少影呢啲咁artistic的相…哈哈…(其實我影無聊野多過影風景相囉…)我專影的食物相…其實我已經好耐無用過相機影,好多時都係貪快舉手提就影,同埋,雖然瘋瘋得500萬像,但出嚟效果都ok既…so far又無乜影到黑咪mung睇唔清咁…係無防震…吓吓我都要影多張做後備…

呀﹗我想話最討厭是我仲未搵到較細啲每張相size的功能,而家影親一張相就2mb,加之於轉機之初我過了舊機的相落去,又詭異地唔可以喺手提度delete,好啦,係我衰唔去研究點樣喺itunes度delete,其實呢…我到而家都唔係好明itunes的運作,update app呀盡量可以都喺番部手提度加加減減,經itunes呢我成日好驚以為備份了原來未備,跟住更新了一個舊版出嚟,掉轉頭要走去download番啲唔見咗的app咪好低能?

sorry,我個人真係好low tech(所以我成日話我愛安卓囉﹗),itunes真係唔係我朋友…。any肥,就因為我怒影而相片又佔位,同時我又當正部機係mp3機,存了差唔多一半位的歌落去…於是扣減system(於是我死都唔update ios6以後的version…哈)、app、相等東東後,長期得番2至3gb位…就爆就爆的…真係好憎瘋瘋無得用記憶卡囉﹗32gb爆既話就去買張64…一天都光晒啦﹗我衰,因為個可以手寫的大辭林…(於是…我雖然成日話想轉番安卓機,但還是繼續與瘋瘋同在…我覺得而家部機死咗我大有可能出5囉…囧)

無啦啦又在數落瘋瘋添…但佢對我嚟講,已經取代了mp3機(同時我都好耐無拎起過部ipod)和NDS(部機連去咗邊都唔記得了﹗),看樣子,連相機都就嚟取代埋啦…

講番出遠門,小的腦交戰緊拎相機定拎叻卜…酒店會有lan線internet,同時我又出了張上網sim卡喎,其實已解決了病態網民最concern的上網問題,電腦係上網上得舒服啲,方便搵定第二日啲野啫,同埋可以叉手提和尿袋的電(雖然呢兩樣野拎個可駁usb的插蘇就可以了),相機又要拎多個火牛嘛…唉呀,部相機就嚟封塵了…

唔知係咪就係太多人將手提當相機用,於是索記和三叔都出啲可以上wifi或插sim卡的相機,但唔係度度都有wifi喎,用手提轉出嚟唔係唔得不過煩啲和消電啫。跟住三叔那部可插sim卡的相機,呃…我出多張卡定將手提那張插落相機度呢?又好似唔太實際…咦…DC點同智能手機鬥好似又係個有趣的孖劇停課題喎﹗

呃…拎唔拎?拎邊部好呢?WOOOOO…無心睡眠…WOOOOO…腦交戰…

舊文:
今日。脫教。天氣晴
今日。脫教。天氣晴2~脫教後感
今日。脫教。天氣晴3~(又)上番釣
其實,呢篇文係俾這一篇inspired的說…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD