2013/02/27

(轉)Candy Crush 人生哲學

網上看到這個,是當頭棒喝的…不過我已是重度患者…哈哈哈﹗

前文說過招已中,另一個game因為我唔熟洋片的洋名於是玩不下去已delete了,繼續努力crush﹗

一/ 人生難關多的是, 憑自己努力,關關難過關關過 
佢個pattern應該係兩三關容易一關難,難喺上嚟可以玩足八日﹗(有朋友爆了兩個星期)大家都在驚嘆點解我地有咁強的耐力死玩至過關為止﹗

二/ 朋友很重要,隨時救你一命 
其實我覺得成日send request(但我都係有send既)好煩,於是我係好卑鄙地玩完app版就開desktop玩fb版(琴日無啦啦話我adobe過舊玩唔到喎﹗我大囧囉﹗)。某日個app無反應要delete再裝過,connect番fb後就即刻有五條命…於是…唔忿氣死都要過關時…我係delete佢再裝過…好卑鄙(無啦而家無啦…唔敢咁強大啦…)

三/ 有些事情單靠一個人是解決不了的,總要朋友相助,給你過關門票 
見有啲朋友因為過版要人send ticket所以無再玩了。而小弟…係whatsapp嚟叫我send俾佢…勁煩囉﹗不過大家都很守望相助的,有send ticket的request後好快就有人會send俾我﹗人生有個真正朋友的確好極﹗飲勝﹗(也就是說,如果熱潮減退無人玩了…呢個game就玩唔到落去了…)

四/ 運氣很重要,但還是需要你的努力才能過關 
嘩﹗我覺得運氣大啲囉﹗有時係第一個move都未郁就已經"拍拍拍拍"聲咁食了幾轉,仲會爆到啲間間糖冬甩再撞埋一齊…我…乜都無做過喎﹗有時就食極都係頹的三粒…真係把鬼…索性完咗佢開過另一舖了…

五/ 給自己一點休息時間,才有命再搏殺 
呃…我只能說努力在一點前瞓囉…

六/ 用旁門左道(具)是要付出代價的 
咁我又未癲到會俾錢買既…

七/ 別人走在你前面,是因為他們比你更早起步 
我俾弟串我玩得慢呀﹗佢傻架﹗

八/ 難關再難,過了, 驀然回首,只會一笑置之,別把眼前難關看得太重 
又係喎,當年(係當年﹗)我覺得三十三關好難過,而家我拎娘部機嚟玩竟然玩了兩次就過關,呀﹗因為我已經受到一百四十七關的八日煎熬呀﹗

九/ 你付出了真心,別人不一定以真心回報 
好在我啲朋友都有來有往啫…

十/ 好好管理時間, 小心贏粒糖,輸間廠
其實除了這個game我仲有一個重度喪玩的…好大鑊…

<--我經常性玩到呢個樣(不過我唔係拎塊板嚟玩啫…囧﹗…大愛這幅圖…哈哈)

2 則留言:

  1. LoveGeunSukForever1/3/13 00:16

    一百四十七關, 我由年29到而家都未過到.....T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:LoveGeunSukForever

      我識人玩了兩個星期,又有人玩了兩三轉就過關了…大囧﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD