2013/03/03

(轉)死前要做的100件事(下)

上篇~


51件事:給親人或朋友送件體貼的禮物
這個中學時常做…而家就少了,通常都係send句祝福msg俾人時講啲tailor made既野…死啦,係咁無心咗?
52件事:購買令人賞心悅目的衣服——注重自我形象
我琴日剛做了﹗去買了件修腰的外套返工著…哈
53件事:精心地守護好你的尊嚴
咦﹗我又剛做了﹗和工作上的人講電話時被踩到我不能忍受駁咀了。基本上…我係好少駁咀的nice人嘛…不過之後會唔會有手尾跟就唔知了…
54件事:做動物們的朋友,真心地愛護他們
我真心地愛護動物的方法…就是避開他們。以我連植物都養唔掂的神奇技藝來說,我真係唔知養動物的話會點…所以索性唔養啦。
55件事:信守一個諾言
其實,講得出我係盡量做得到,如果知道做唔到我會直接講出嚟,盡量啦﹗因為我都好討厭人地呃我…
56件事:做一次賺錢的生意;或進行一項有所收益的投資
其實我對錢是相當無感,我喜歡做的事不會為我賺大錢,工作也是定定收fixed的人工…呃…不過做自己喜歡的事在心靈上是感覺良好的,都算是有收益的投資呀,只是不在錢銀方面啫…
57件事:按受並珍惜生活賜予你的一切
有感恩的心就會知足,會知足生活上就易開心好多。
58件事:制怒;並向自己所傷害過的人致歉
其實我唔係成日發嬲既…
59件事:試著做一次:把自己的榮譽讓給別人
um,呢吓有啲難喎。公事上唔係搶人家的功勞,不過係自己做既要俾人知道都不為過啫?
60件事:重整人生的行囊——清掃生命;掌握取捨的藝術
呢個真係好重要,望住成房的書和碟確係好滿足,不過就攪到一屋都係野無乜空間咁。取捨對巨蟹人嚟講都好難架,因為除了回憶,蟹人仲鐘意見實物,就乜都唔肯掉…好煩﹗
61件事:到最艱苦的職業現場去打一次工
朝九朝三算唔算?
62件事:給予他人切實的幫助——去做真正對他有用的事
盡量啦…都要我知點樣做先係對人有用而我又能夠做到先有用既。
63件事:看一次日出日落的壯麗景觀
日出…比較少…日落就成日睇…我司位處優越呀﹗
64件事:到月臺上送別——體驗離愁別緒、思念之痛
使唔使好似《背影》咁買埋橙?
65件事:嘗盡美食
呢個我好努力架喎﹗
66件事:交一個異地或異國的朋友
n年前試過喺網上識過台灣和日本的安室粉絲…算唔算?
67件事:衷心讚美你的朋友和家人
我成日like人架喎﹗
68件事:把你所能想到的一件浪漫的事變為現實
一個人出走算唔算?﹗哈哈哈…
69件事:給足他人“面子”——不傷害別人的自尊
成日做架啦…
70件事:給自己頒發一個“獎”——自我激勵
我都成日做喎﹗
71件事:接納困境,並試著與之周旋
其實我都真係成日做架喎﹗
72件事:做一名志願者或無償為弱者服務
呀,呢個…少啲…其實我是有諗過去助養兒童既…
73件事:為災區及慈善福利機構募捐
中學時有喎﹗
74件事:學會在各種壓力下生活
做得野都好難無壓力之下生活吧?
75件事:以難以忘懷的方式迎接新年的到來
要點難以忘懷呢?今年病病地咁迎接算唔算?
76件事:按照自己設計的樣式裝飾你的家
家就未得,不過房就成功了。
77件事:為自己許一個願,並為實現願望孜孜以求
上年其中一個願望成功了,希望今年9月時多年宿願會成功啦﹗
78件事:把你的猜疑藏起來——勇於信人
啊,咁其實雖然我是喜怒形於色的,不過在公事上小的可是藏著藏著的說…
79件事:體驗一次失敗的經歷,學習承受失敗
承受失敗…我成日架喎﹗
80件事:認真聆聽別的談話——學習溝通之道
有時我是很心急喺人未講完野我就插咀的…呢吓真係要改…umum
81件事:與他人合作完成一項工作
有乜工作係唔使同人合作既呢?
82件事:買幾張彩票——碰碰運氣
唉…我從來都無運架﹗
83件事:對最難以拒絕的人說“不”
對最難以拒絕的人﹗嘩﹗好難攪喎﹗
84件事:全力以赴做好手邊的事——凡事盡力而為
咁呢個都係我做人做事原則嚟既,雖然久不久就會想放手不管…
85件事:為健康投資——懂得照顧自己
唉…雖然我成日都想但成日都失敗啊﹗
86件事:到少數民族或外國人家中做客
咦…呢個真係少啲喎…
87件事:體驗一次軍旅生活——強化律己與責任意識
責任感…一定要軍訓咁大件事嘛?
88件事:利用一切機會汲取知識的營養
呢個係我強項喎﹗
89件事:至少換一次工作——勇於改變現狀
呢個我成功了﹗
90件事:參加一次體能或智力競賽——贏人先贏己
要嬴人先要嬴自己的話,即係我要去青馬大橋學黎老闆跳笨豬跳了?
91件事:投稿,並在自己最喜歡的報刊上發表一篇文章
投稿就沒有,不過被人登過自己的作品算唔算?哈哈
92件事:換個角度看世界
我成日都做架啦…
93件事:學會做幾樣拿手菜
拿手就沒成功,成日食到自己肚痛啫…
94件事:尋找適合你的娛樂及健身方式
娛樂就話易啫,健身?﹗吓…
95件事:保持宜人的微笑——不讓煩惱光臨你的世界
以前我成日笑就被話唔認真,而家chok個認真樣出嚟就被話太苦瓜乾…世界好難唔令人煩惱的啦﹗
96件事:創一次業,無論成功與否
咁大件…咁我下年去投年宵了?
97件事:有機會的話到西藏觀一次天葬——感悟生死
呃…可唔可以去第二度呀?
98件事:到每年的歲末,檢視自己一年來的行為
呢個我年年都有做既,特別係寫了博之後…
99件事:寫下遺囑,死後捐獻“有用的器官”
呀,中學有寫過,但張卡唔知去了邊…
100件事:忘記你自己
吓?我去唱番咀《忘記他》~~~啦…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD