2013/03/12

敗家實錄vol.5~安室奈美惠.上

趁安室今個星期六會來港開騷,讓我來延續一吓這個停了很久(上一篇已經係08年了﹗)的系列吧﹗寫寫吓大碟篇都要分上下集,如果寫單曲會唔會好癲?
(呀,社會現象前期的造型好鬼似李綺虹,跟住就突然變了鄧萃雯…哈哈)

1995       Dance Tracks vol. 1 
TRY ME~私を信じて~,太陽のSEASON, Stop the music, Dancing Junk

真係唔講都唔記得有過隻咁既碟﹗就說我是從《181920》開始聽的嘛,於是這隻碟是後來買番(如果我無記錯,是在台北旅行時買的喎﹗),純粹為儲齊個collection而買的,拎返屋企後有無聽過我都好懷疑…係無…。上面貼的歌名supposed to be係碟中hit歌…但我都唔多buy也很少聽…於是喺上年聽番時就唔記得點唱了。

1996       Sweet 19 Blues
Let’s do the motion, PRIVATE, Don’t wanna cry*, Rainy DANCE, Chase the Chance*, I was a fool, You’re my sunshine*, Body Feels EXIT*, SWEET 19 BLUES*

話說,因為歌者19歲,於是小室就在碟裡整夠19首歌,SINGLE加新歌加幾首TRANSIT音樂咁。不過好多我都SKIP的…。其實我已經唔記得個次序是先聽精選後買之前出的大碟的睇咗97年個live先?97年個live唱了很多這張碟的主打,除了後來在精選碟裡收錄了的single外(打*者),《Let’s do the motion》、《PRIVATE》、《I was a fool》都很喜歡,頭一首好有power好型(也驚嘆個revolution既"ion"是ok像樣而是日式發音喎﹗),中間一首情慾野(就是很驚嘆點解當紅歌手都可以唱啲咁大膽既歌?),很意外的說。

我手頭上的是二手台灣版(唔知關唔關98年上下步姐熱潮起事呢?),平到無朋友,呢張碟抵聽,抵佢有二百幾萬銷量啦…

1997       Concentration 20
Concentration 20 (make you alright), B w/z you, Close your eyes, Close to you, CAN YOU CELEBRATE, How to be a Girl 

呢張《二十歲專心張大》和樓上的《甜蜜十九藍調》應該是同期喺二手CD店度買的,不過我唔鐘意電子野呀。貫徹我對主打歌的無感,《a walk in the park》和《CAN YOU CELEBRATE》我都麻麻(雖然後者是觸發我去買精選的原因…),而我寫得出嚟既…其實都係因為在97年live度唱咗,聽慣聽熟(呢隻碟我睇了一千萬次)咁解囉,其實我覺得《甜蜜十九藍調》啱聽好多…

1998       181920
Dreaming I was dreaming

就說因為歌者結婚生子退出,於是在高峰時要休息,咁趁人氣盛時搵一筆就打鐵趁熱,啦啦聲將轉籍AVEX後的歌輯錄成精選碟,就係咁小的有日無意中聽到《CAN YOU CELEBRATE》就出咗事,雖然我成日講,聽完隻碟後最愛的是《Don’t wanna cry》。新歌好似得一首《Dreaming I was dreaming》了?哈,其實我好BUY安室唱呢啲中慢版,勁歌熱舞的我唔係首首都鐘意…

2000        Genius 2000 
Love 2000, RESPECT the POWER OF LOVE, LEAVIN’ for LAS VEGAS*, SOMETHING ABOUT THE KISS*, I HAVE NEVER SEEN, MI CORAZON(TE’ AMOUR), YOU ARE THE ONE, KISS-AND-RIDE, THINGS I COLLECTED*, NEXT TO YOU*

(其實係咪寫全碟就算呢?)在安室休息期間小的將佢啲舊歌演唱會乜汁都撈晒(係無買番晒啲三吋SINGLE咋),到佢復出《I HAVE NEVER SEEN》就開始逐隻SINGLE追的生涯,不過中間又經歷了母親遇刺(《RESPECT the POWER OF LOVE》),於是復出後首張大碟到2000年1月發行(光一王子生日﹗),那時都仲有同小室合作,不過有半張碟Dallas Austin共同製作,頗有新鮮感的,而且也好像比小室制作的主打歌更好聽…囧﹗btw,《RESPECT the POWER OF LOVE》是最後一張買的三吋單曲,《SOMETHING ABOUT THE KISS》應該是我第一張買的maxi single…

講開又講,《Please smile again》single出街時號稱係小室打造安室風的舞曲,不過成首歌成鬼日喺度嗌,好煩,唔敢話小室係咪江郎才盡,不過唱又辛苦聽又辛苦,無以前咁揮耍囉…

side cut精又出場,記得睇《Genius 2000》個live時,打頭陣《toi et moi》轉了節奏感強很多的編曲,加埋勁舞好似要來個先預告說相隔三年但無走樣(在勁歌熱舞來說),之後聽番single版…嘩﹗勁難受…中間啲rap關比卡超乜事(如果我無記錯是主題曲?)…這隻single是有買番(無大碟收錄過嘛)不過rip都無rip。另,《LEAVIN’ for LAS VEGAS》的兩個短裙棒球縷和《NEXT TO YOU》加埋舞好睇又好聽,嗰時有啲surprise點解啲歌衫跟97年啲咁似…再睇埋後來的,呀,應該係安室啲taste好consistent囉…

另另,小的勁熱愛《KISS-AND-RIDE》、《 THINGS I COLLECTED》兩首慢歌。

2000        Break the Rules     
HimAWarI, think of me, better days

上張碟小室都仲有一定程度參與,呢張碟就將洋化貫徹到底,當年聽的時候好熱愛的(如《no more tears》和《crossroad》),但而家聽番又覺得有點吵耳…umum,唔知呢,可能當時大家都仲係覺得安室只會勁歌熱舞,要轉R & B(趁宇多田光熱了)好似都唔太受落,一連幾張單曲成反應一張比一張差,大碟風格又有啲亂…um,《HimAWarI》我比較喜歡之後精選碟的版本(安室說錄大碟版時佢病了…),《better days》是首輕快又正面的,《think of me》當年拍了個我覺得好肉酸的mv,但歌本身是不錯的慢歌之選…(《NEVER END》是當時為了甚麼美日沖繩甚麼會而創作的,用沖繩傳統樂器做配樂主導的歌是不錯不過跟呢張碟的風格十分不相及…)

2002       LOVE ENHANCED ♥ single collection 
lovin' it, HimAWArI (new vocal)

精選碟之二,就是為了儲而儲的…講開又講,到而家都唔係太識欣賞當年好潮的整條毛喺腰度…哈
《lovin' it》是song+nation特別企劃之一,找來啲風馬牛不相及的人來合唱小室打造的歌曲(如…boa倖田來未,又如步姐和keiko),但聽嚟聽去除了《lovin' it》其他的我都不太聽得入耳。但anyway,我懷疑安室跟VERBAL之後成日合作的契機,而後來的hip-hop甚至hip-pop都得我心很多…


2003 WHEN POP HITS THE FAN 
GOOD LIFE, SIGNS OF LIFE, Just Say So

嘻哈風我唔會首首啱,但呢個Suite Chic名義出的又啱我口胃喎﹗雖然我唔clubbing的…但一路聽又一路會想起落club飲野吹水聽吓歌跳吓舞的畫面,好悠閒的…

其實…我覺得洗走了之前兩張大碟風格凌亂和悶氣添喎﹗
*****************************************
下集再續~

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD