2013/05/26

近期常聽的歌~3…

貼新歌文好像是我近來的樂趣﹗咁又真係有啲幾好聽幾好LOOP的新歌嘛﹗就算唔可以跟住唱LOOP住返工,KEEP住個好心情都好丫…~

呃,某人今個月月尾出街的新碟點題作《NATURE BOY》和《INDIAN SUMMER》,前者清風送爽,後者很跳脫仲有啲異國風情添,感覺都不錯,AS LONG AS,唔睇MV…

某人上隻碟個個MV都係一大條黑黑實實可比埃及妖后咁粗的黑眼線(<--太誇張了,拖出去打﹗),可能佢得到蛇果報讚美為「著名的眼線」之後,要將之再發揚光大,於是上述兩首歌的眼線是彩色的﹗噢賣葛﹗實在係太爆炸了…呃,歌本身是不賴的,但小的委實頂唔得太順佢老哥呢個型象…自然在那裡呢…UM(某人幾時先TEAM H完呢話實?)…(<--不忠實的粉絲,也是拖出去打…)

BOA的《ONLY ONE》小的之前已經不停貼你管讚美好聽的了(這個這個),這回出了日文版(據說好似成了劇集主題曲),我咁偏心日文歌梗係即刻拋棄泡文版啦﹗哈哈哈哈哈哈﹗

喺收音機聽了幾次但都唔記得歌名,search一search先知叫《戀循環》…噢。goldEN因為係周律師打造的新組合,咁小的就豎起耳仔留意歌詞…呀﹗講循環線的,仲有首《草稿》講環保,舒舒服服又懶係有MESSAGE的類型,聽落又OK喎。呃,不是說張太不好(佢有首《最好的時刻》嘛最近),只是有點太剎有介事咁啫…

張生今回不是電子野(咦,呢句都APPLY到落上面的張某人度喎﹗),是首舒服到不能的情歌…好LUM好舒服的,雖然要聽記次先記得首歌個MELODY…

《周末畫報》呀原來…我一路以為係「畫布」…哈哈哈。也是一首舒舒服服輕輕快快的,很啱呢啲得閒落吓雨跟住又AI又熱的天氣聽,一路聽一路諗起《886》…哈…

王梓軒的《跳火坑》,如果我咁講會唔會俾某軒粉打呢?即是說呢,呢首歌好有火,好似聽番《MY WAY》時期被稱為「祖國版遭姐卵」的某軒的感覺,呀,算啦…咁講好衰呀呵?﹗哈…

係咪好勁呢我﹗連AKB48都聽埋﹗是咁的,MP3某日LOOP到魔娘的《そうだ!We're ALIVE》,咁小的一路好鬼鐘意呢首嘛(當年的後藤真希),就去你管搵個MV貼FB啦,跟住隔離就出現AKB呢首《風は吹いている》,雖然我只認得前田敦子,WHICH佢已經走咗,而我一路都唔認得大島優子個樣(睇完成集《伽利略》第3集都唔知客串的就係佢…囧),更加唔好講日版UHEY了…

我完全唔知FUNKY MONKEY BABYS是甚麼(就說jpop我已經甩得好勁…),就是上面說的搵魔娘歌是無啦啦見隔離link有乜歌個樣睇落好似會好聽的就click吓,首先聽了《それでも信じてる》,喂,原來好正面好ok架喎啲歌﹗仲有《サヨナラの向こう側》和《ありがとう》都很不錯,可以繼續去開心大發現吓。呃…死啦,我係咪好勾池?﹗XDDDDDDD

是咁的,當我CLICK完魔娘又睇完AKB48和上面的FUNKY MONKEY BABYS後,唔覺意見到條好邪惡的片叫「140首必聽J+金曲」,睇完後我發現很多都不是我心目中的金曲,UM,可能我勾池,鍚我隻腳呀唏死針和性感地帶的歌我都唔識呀,對我嚟講最新的是KT嘛…XD。ANY肥,發現我無聽到佢地12年出的大碟《CHAIN》喎,當中的《歩道橋》和《儚い指先》都好好聽的說…

就說,這個《近期常聽的歌》系列主題是近期成日LOOP的歌,無話一定要新歌呀﹗閃…

神話的其中一個哥哥,不要問我是誰,因為我連有呢隊野都係上年先知﹗哈哈哈哈…不過覺得呢首《12월의 끝》好好聽就是了…

****************************************
以上。

2 則留言:

  1. Funky monkey babys 解散了,以後只能聽回舊歌哩!

    回覆刪除
    回覆
    1. re:仁

      噢﹗是嗎?﹗我繼散成兩隊先嚟欣賞五人神起後又一勾池之作﹗哈哈哈

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD