2013/05/11

CNBLUE Blue Moon World Tour~香港站

行過見到這BOOM牆時忍不住影了,這半年我竟然看了三個演唱會,入機場的次數加埋仲多過過去五年加埋的總和,而看這三場騷使的錢可以買張機票飛多次東京了(仲未計去紅館看的)((下面個MUSIC BANK我係經手幫人買飛不過我自己無睇啫))…難怪同同說我出糧係去睇演唱會…囧﹗

不過又咁講,BB其實我有少少湊熱鬧既,安室係無論佢賣幾錢我都會睇(幾豪),至於這次CNBLUE友人搶到的是680飛,看韓星演唱會嚟講平極都近千架嘛,今次竟然有幾舊水找﹗而啲歌我又煲得比BB熟,滿足度是很高的說﹗

去埋啲咁既山卡啦地方完全考驗我對演出團體的愛啦…XD

入EXPO的沿途有好多洋男洋女,有個女子HIGH到未出閘已經成枝香檳拎住飲(係成枝咁飲﹗)囧咗,即刻疑惑無理由CNBLUE會吸引埋呢個GROUP嘛,原來有另一個人開騷…囧…


作為一個唔多忠的粉,我是差不多開場先入場…當然買唔切紀念品,也沒有帶螢光棒,不過後援會(?)很貼心的準備了個橫幅…成晚小的就係拎住舉舉舉…FING FING FING…有一刻覺得自己似長毛在抗議…囧…而呢塊野喺我咳的時候作了很好的擋風作用…XD

我連睇安室都無拎相機,當然呢場都無啦﹗哈哈哈﹗唉瘋影演唱會係真係好差的…嗚…不過算啦…但ANY肥,呢個680蚊的位都不賴,正中間,睇到晒四個小弟的一舉一動…

我成日覺得呢個LOGO好似ORAL B…XDDDDDD

******************************************
我就說我成日一野入晒MP3機度LOOP,所以成日啲歌見名唔知係乜,聽完一輪先知係乜…囧﹗對照一吓之前新加坡和台灣場,歌單都大同小異的說…

1. Where you are <---第一隻已經勁嘈同炒熱氣氛了…
2. Get Away <---《Where you are》隻single第二cut同第三cut 《feeling》都有唱…但琴日唱的…係韓文版吧?﹗
3. One Time <---也是一隻會跟住口upup但講唔出名的…XD
4. 나라남자 (man like me) <---新碟《RE:BLUE》架喎…
5. Coffee Shop <---新碟《RE:BLUE》架喎…
6. Have a Good Night  <--我繼續講唔識歌名係咪太無誠意呢?XD
7. Wake Up  <--呢隻我懷疑我無過度機…唔識…
    나 그대보다(more than you)  <--呢隻我懷疑我無過度機…唔識…
8. 사랑빗 (love light)  <--死啦…我係咁諗住《愛情雨》…
9. Feeling   <--本身個版本都好喜歡,演唱會個版本係一開始用琴伴奏,容和唱得很淒滄咁(氣聲很勁﹗),去到中段先玩晒album cut個arrangement,完咗又去番靜靜的琴音,自彈(琴)自唱好正啊﹗

10. These Days (Korean version)<--也是有琴的﹗所以很偏心的貼youtube欣賞番~
(謎之聲:呢條片我睇了一輪都仲疑惑緊係咪CNB四子…咁粗壯既啲手瓜?﹗XDDDDD)
11. Y,Why… (Korean version)
12. Lalala  <---新碟《RE:BLUE》架喎…
13. Just Please (Korean version)
14. Tattoo
15. In My Head (Korean version) <---我中招的第一首歌呀﹗
16. 직금 (intuition)  <---忍不住會諗起《紳士的品格》XD…而睇完呢套戲後小的暗暗地熱愛宗泫小弟了…哈哈哈…
17. 외톨이야 (I'm a loner)
18. I’m Sorry <---新碟《RE:BLUE》架喎…

Encore
19. Hey You
20. Love Girl
21. 넌 네개 반했어 (you've fallen for me)<---咦,是容和跟高美男套《你為我著迷》既歌了?
22. 러브(Love)
23. Try Again, Smile Again
******************************************
看來我要認真研究吓啲歌詞…即是…要重拾泡文了?﹗佢地係唔會為我唱日文版架﹗哈哈哈哈…

4 則留言:

  1. 多謝你的後記 我同紫熊坐同一個block 但佢係Row A我係M
    我個囡最♥宗泫呢 好想睇埋尾場呀(T_T)但無得睇 哭……

    回覆刪除
    回覆
    1. re:匿名(?)

      不用謝,我都係睇完好開心想分享吓同同好一齊吹吓水咁…哈哈
      我本來都想睇星期六,因為驚星期五放工遲走會遲到,不過第一輪買唔到飛,後來撲到後加的星期五場…都唔理了…照殺﹗
      睇《美男》時我掛住睇某人,聽cnb就鐘意宗泫的聲音多啲…我不停無視容和…哈哈哈

      刪除
  2. 나 그대보다(more than you) <--呢隻我懷疑我無過度機…唔識… << 呢首冇唱到喎!

    我都係望住歌名recall 唔到首歌, 但音樂一起, 就識得跟住唱. 鬼咩, 佢啲歌名太hea (消音)

    回覆刪除
    回覆
    1. re:紫熊

      因為我係搵番新加坡和台灣場的rundown嚟對照,其實我只能說係more or less the same,好多歌我都唔知歌名嘛﹗要開番部機一路聽一路睇番有無喺演唱會度聽到…

      看來我真係要pickup番泡文,好多歌只能跟住唱英文…嗚…哈

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD