2013/06/16

讀書報告 #9《為什麼狗是寵物?豬是食物?》

某日行過見到呢本書在做特價,揭一吓…咦,題目就是我成日有的疑問喎﹗跟住睇番舊文…咦…原來之前都講過想睇…哈哈哈﹗我完全唔記得囉…

不滿意的是…我唔明中文版點解要咁厚同埋下面留了五份二吉位…明明可以令本書薄啲架嘛…而…因為在場唔見有英文版…於是逼住睇中文版了…(即是說…英文袋裝版的紙薄啲呀﹗)

有圖有真相﹗幾厚﹗

UM,首先,我重申一次我好鐘意小動物架﹗也因為我喜歡小動物而無自信能夠TAKE CARE到佢地咁所以唔養囉…

UM,好了,說我想說的。

其實呢,雖然我唔係信佛的,但我相信眾生皆平等,如果有人覺得因為虐待的是人類好朋友,又是通常被選為寵物的貓貓狗狗而就是殘忍的話,其實…我覺得好地地一隻雞,一隻牛,一隻豬…好地地殺咗佢地嚟食都係殘忍啫,人類又有乜權利去殺人家呢?好了,養出嚟食既話就殺得落,於是老鼠、小強、GEORGE和其他害虫就更有殺佢地的理由了…

呢本書其實無俾到答案的,不過好些位係值得反思既,佢話點解貓貓狗狗會咁得人鐘意…因為佢地都似BB仔咁有圓圓的臉和大大既眼,可愛的眼神令人有想保護佢既感覺,又係喎,睇過一個講法話點解BB咁CUTE呢,除了是生物構造上係由細舊開始再慢慢成長之外,就係CUTE CUTE地先會令父母想留佢喺身邊,保護佢再養大佢。

而寵物吊詭的地方,好多時係主人的情感投射,望落隻狗狗個樣好CUTE,但佢可能係狼種的狗…隨時咬番你轉頭,但因為佢個樣太CUTE以致令人疏於防備,噢。再睇落去,其實…子非魚,安知魚之樂,咁我地又唔係佢,又點知佢個樣CUTE就係CUTE,個樣幽鬱就係唔HAPPY,跟住同佢著衫美容做指甲佢就會開心呢?

(謎之聲:我重申我唔討厭BB架,不過同一道理,有時見到BB被打扮到鬼五馬六,被喂食啲唔知乜鬼野,都係一句:我為你好,呃,但你又從何得知佢真係鐘意呢?﹗呀,好啦,我唔係人家父母,我收聲。)

好啦,咁可能有啲動物喺智慧/腦部構造上係比較完備啲,所以令佢地同人類比較能溝通(?),呀,SORRY,即係睇住本書引伸的思考啫,我唔係話做呢啲野人既人錯呀吓﹗

咁被養成食物的呢,古時人類乜都食一餐,類如…狗啦…,近代人們覺得佢係人類的朋友所以佔佔面對食家族一份子的衝突。咁食雞食豬啦,佢地被催肥,要用最短時間被養大,最快時間成為人類桌上的食物,就算生活環境唔好,身體千瘡百孔都被SKIP了,看著是很心UP的,因為落出嚟就係為食落肚的嘛,總之令佢死得唔好咁慘就得啦…但其實都係有感覺的嘛…噢…

難怪作者話在農場負責第一吓整暈隻牛再送去肢解的工作人員慢慢會唔想食肉了…而更多的人是…如我,一路睇會一路覺得心UP,不過食素可以嘛?又唔得喎…還是會忍不住想吃的…

其他的DILEMMA如鬥雞VS食用雞,在實驗室為研究或造藥而奉上性命的老鼠等等,邊樣先係殘忍呢?

雙重標準…呀,是的,只是盡量吧,知道殘忍的就少CONSUME一點啦,眾生平等既野,是夢嚟的呀﹗

2 則留言:

  1. 呢個都係我ge疑問, 我其實幾反感d人口口聲聲話呢樣殘忍o個樣殘忍, 因為我覺得食肉本來就是殘忍 (但我唔係因為覺得殘忍而唔食, 只是對血腥的事情有恐懼症), 正如那時在西班牙看鬥牛的時候看著一班美國遊客掩眼驚呼, 卻不見得她們會不吃牛扒...

    所以我個人不反對吃人吃貓狗(我自己不吃是一回事), to be fair, 貓狗無辜, 貓牛羊雞鴨鵝都無辜, 如果純粹因為眼神和外表, 那麼又衍生到優生論的問題...小孩表得漂亮是可愛, 那麼有殘障的, 長的不漂亮的就得不到同等的愛嗎? emm...

    回覆刪除
    回覆
    1. re:まこと

      我明有啲人真係當寵物係家裡一部份,又或者覺得某些動物係智力/靈性比較高所以應該用食用類或害虫類動物分開,應該受到多一點保護呀咁,呢個我明既…

      雖然老鼠小強係面目可憎,佢地食我啲野咬我就話啫,唔係好地地佢見到我都驚到走啦…有時我會覺得上天有好生之得,尤得佢啦…拍到成地一pat野我又要抹…XDDDD

      其實係架,本書都有講樣生得可愛既動物係著數啲(同人一樣),有條唔知乜野魚同熊貓一樣都係就絕種動物,但大家關注熊貓多好多咁…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD