2013/06/18

[港劇]《熟男有惑》…和…鹹魚…

咁呢套劇號稱港版《紳士的品格》嘛,而《紳》劇小的又睇得鬼咁開心…咁突然間呢個世界跳了一套港版出嚟,小的梗係想睇吓乜事既,好啦,四個花樣中年(咦,《花樣中年》係一套劇喎﹗但我完全唔記得係乜…)

呃,咁我試著向好的方面諗,套劇本來叫《法網囂雄》嘛,法庭劇無記都手到拿來的,但…我見到island入面的四條鹹魚時…不禁要諗…使唔使咁抄呀…




《紳》劇其中一場笑到我肚痛的就是金荷娜姐姐將幾條魷魚掛喺張don't健車內的倒後鏡度,跟住張don't健報復就放番入金荷娜姐姐個行李,再放埋去太陽度昵太陽…金荷娜姐姐發現時已經全部衫都一陣魷魚味…哈哈哈﹗仲有碎屍萬段慘案發生添﹗

睇成年後我都仲recall到就知我笑得幾投入啦﹗

any肥,其實我琴日只係睇咗半集,就咁啱俾我睇到郭阿旺見到架車有四條鹹魚而發癲鬧索腿天后,就不標諗起《紳》的這一段,呀,如果因為日本無食環署的車就係無抄野的話…咁就係無啦…

um,就說呢套《熟男有惑》係四個花樣中年嘛,就說我喺上高登意圖搵那張鹹魚相的時候,發現已經有巴打做了配對:

郭晉安 --- 金振道 (張東健)
單立文 --- 林泰山
李思捷 --- 李正錄
曹永亷 --- 崔潤

(我係咁講《紳士》添,無睇過的看倌們會悶死了吧?﹗但其實我只係識張don't健,另外三個我up唔出演員名),設定上阿旺做憂鬱「城巿冷調男」,同金道振啲衰格自我暗寸是相對的?then最爆梗係李思捷有個神秘富豪老婆李詩韻(又係佢兩個﹗好悶呀﹗《情越海岸線》上星期先做完喎﹗雖然我無睇)啦,跟住曹永廉(我都有啲想講又係佢…做完《金枝二》幾耐呀﹗)和崔律師都係啲似係唔多出聲沉默一點的喎,呀﹗唔同的是曹永廉強項是好快睇完文件…哈。

至於林泰山和單立文…終於是不同的了﹗林泰山唔會唱歌架﹗同埋一睇就知演林泰山那位哥哥仔無豹哥咁型啦﹗yo﹗我支持你呀﹗豹哥﹗雖然你英文名唔係叫Simon,但我真係好想叫你一聲Simon兄﹗據知,佢係會有一場著校服唱歌…嘩﹗(而,《紳士》有一個小劇場四個大叔係著番校服扮中學生的…笑死我﹗)

啲女角嘛,阿索腿天后跟周麗肥都應該去補補啲喊戲…很囧。至於王君hing…個角色名叫尤密…我笑了,啲角色名是有心機地度啲懶好笑既野…

而琴晚的重點是,林敬剛和那隻狗狗(tiger?﹗)同埋馬蹄露做的離婚n次女人,又ok好笑喎,如果之後無咗呢啲客會唔會唔好笑呢…如果,反正都係抄,不如扮埋《紳士》啲小劇場,那個真係重點笑位﹗﹗﹗﹗﹗而且,《紳士》有可口少男宗泫didi,無記會有邊個代表呢?

um,sorry,一路寫真係一路令我想翻睇《紳士》…哈哈哈。至於呢套《熟男》,就視乎我有無住家飯食啦。…

(咦,我咁有心機唔打bulletin既…哈哈哈)

《熟男有惑》@維基

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD