2013/07/14

[韓劇]《聽見你的聲音》先開個頭…(1-4)

無呀,見多人講呢套劇嘛,跟住發現兩位男角是《秘密花園》的Oscar和韓泰善﹗噢﹗今次…佢地唔係一pair了…(誤焦點),any肥,見多人講咪又睇吓囉…

話說,我篤篤吓的睇第一集時篤錯了第十集…心諗…咦…終於唔係童年開始啦喎﹗

在有雷和無雷之間係有好大空間的,小心﹗


睇睇吓覺得唔對路,之後先發現我篤了最新一集﹗呃﹗又失憶﹗

跟住我跳番去第一集睇啦…又係呢個妹妹﹗經我點算一吓,我睇過佢喺《王世子》、《擁月》、《想你》的演出,前兩套都係女二的童年,《想》和這套《聽》是女一的童年,咦,升lei了﹗但…可唔可以唔好次次都咁慘呢?唔係死人lum樓就係做啲唔見得光既野,阿妹妹(佢叫金所炫)明明個樣令令地丫…而今次同《想你》一樣…又係命運擺佈的跟個didi扯上了…
sorry我真係比較精,哈哈哈﹗而這套號稱將法庭、愛情和懸疑(就是十年前車/整死修夏阿爸的那個大叔要對惠成報復)炒堆一碟的作品暫時感覺都唔錯,法庭戲我估唔到竟然係男的熱血,女的係hea霸,通常啲劇都係個女既正經而個男既係有啲怪點架嘛…(如…《城市獵人》囉,或者《信義》啦…btw,李潤城有新劇啦﹗)…

主題了,就是說奧斯卡(我開始無視佢的本來姓名…反正我都唔識架啦﹗)演的車律師薯頭薯腦的,但就鬼咁有熱誠相信client是無辜而lai野(噢,原來佢本來係警察…我諗起《壹號皇庭》的譚耀文),反而女一張惠成就係hea hea的,名句是:順序顛倒了,不是真相贏得審判,在審判中勝出的才是真相。(多謝wiki寫了出嚟唔使我cap圖…哈)噢…不過隨著佢個仇人度妍成為檢察官同佢對立,應該都不免會熱血一番的吧?


修夏didi的設定都幾神化,自從佢遇到車禍後就會聽到人家心裡的聲音,就係咁佢幫了惠成打嬴了金毛妹成彬的案(個名咁男人既?)…

話說《秘密花園》其實我睇得唔太有心機,我是不記得呢個李鐘碩didi乜樣的,跟住上網睇一睇番先記得係佢﹗之後睇劇呢…佢個樣又好似成日唔同…有時令仔有時唔令仔(個咀仲有啲似巴士高喎﹗)…我在講乜呢?我都唔知…any肥,幾鐘意佢wiki頁的這張相…copy了來貼一吓﹗

um,想話佢咁高大威猛,演高中生是有點古怪的…好像《男兒當入樽》啲人咁囉…而唔覺意lap到劇照…係有出浴場面架﹗哈哈哈﹗

港女十式﹗

暫時都未入肉吧,阿徐度妍成日話惠成係「區區一個國選」,我去看一吓啊…原來國選就係「國選專擔律師,貧窮和受冤屈的人們所擁戴之人權守護者」…噢…唔怪得奧斯卡咁有抱負咁啦﹗

um,而家睇了四集,節奏是快的,人物都互相認識了,不過惠成仲未知道修夏的身份,而那個殺人狂大叔出獄了,仲唔知點解很神地找到了惠成的電話係咁send msg俾佢(因為佢係國選了?),MJ首《I'll be there》從來都未試過覺得咁陰森架喎﹗

巧緊張﹗我會努力追的了﹗哈哈哈

(14/9/13後按:看了兩個月都仲未睇完…寫第二篇時剛好係鐘碩小弟生日喎﹗)
[韓劇]《聽見你的聲音》(完成﹗)

2 則留言:

  1. 歡迎你加入聽見你的聲音。
    之前d韓劇真係悶到我訓左係度,呢套d情節好緊密,睇到我無時間訓啊~
    我初時睇李弟弟個樣都唔慣架~後來愈睇愈順眼tim~中基入伍,佢可能會成為我係電視界既新寵~~~
    有時間睇埋學校2013啦~呢套都唔錯~你仲會發生李弟弟有個男朋友仔tim~~

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:pt

      好耐無見啊﹗
      其實我有一水無追韓劇了,係呢套好多人讚咪睇吓,但睇了個頭就被COOLMORE和山P吸走咗了…哈哈哈﹗
      或者等佢做完先一次過再煲…
      《學校2013》我都見到有李弟弟,好,放埋落LIST等住睇先~

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD