2013/08/04

手信相…#2

為了慶祝某人生日,我決定為上年的一篇《手信相》來個下集﹗.\ /.

哈哈,沒關係的啦,無呀,因為除了相之外,仲有好多現兜兜的實物手信嘛﹗

真係有得儲就儲,NR的合約完了…某人就嚟無代言人做啦…


友人J前陣子到泡菜國,據說店家已換上女星乙件…噢…

第一次見唔係真人相的POSTER喎,竟然有陣說不出的清新…UMUM…
友人M泡菜國朝聖完的手信,我稱之為花容月貌美顏套裝,之前貼過一次家陣再貼,我想話這個膠套小袋可以上機放100ML以內的液體東東呀﹗哈哈哈。而看一看,咦,那兩個女的…一個有啲似大物…另一個是…而我不知道…就係佢取代某人了?﹗.\ /.…不過…UM…其實某人啲造型…使唔使咁令…女呢?

也是友人M的,詭異的是…這是馬交架來自﹗(終於有個郁無咁令女了…)







左邊的相信是泡菜國的看板?UM,右邊的…估你唔到,係我喺上野影架﹗個人相當喜歡呢個黑皮縷郁的說…

這是小的喺新大久保買MASK(係,我竟然喺東京買泡菜MASK﹗哈哈哈)時同收銀姐姐爹了兩句後佢多送給我的POST CARD…哈哈哈哈﹗







都是友人送上的蝸牛面膜(應該有一塊係我自己買既…掛?)…夏天用有一點太濕潤,等一吓到天口乾一啲涼一啲先開吧…








<--容我一貼再貼一講再講,雖然我無咁多位去貼POSTER,但一卷野都好過送個膠袋俾我…詭異到不能,邊個諗出嚟架﹗






友人L的樂天雜誌,是令人懷念的俊俊郁耶﹗髮型真係好重要架,就算一樣的畫著「著名的眼線」,型的髮型出嚟效果真係差好遠的說…(我在講乜?)

(下面個古古力…友人太知我心了…我貢迷信…哈哈哈)




好啦,某人喺偉大的祖國既代言,家母某次返祖國旅行,我想叫佢幫我買枝啦,佢話咁多日都無見過有超市就作罷了…囧﹗友人傳來這兩張圖…好壯觀﹗

繼續鳴謝友人M…雖然這個紙袋的造型…真係太漂亮,令人不好意思不敢直視…(XD)…呀,真係襯番某人新劇《漂亮男人》…囧﹗(同埋無用簡體字既POSTER上面?)…大物…我SKIP了…這也令我不想多看《ICU》…哈哈哈

這個衣服的代言都應該完的了,比起NR一時男一時女的造型,CODESCOMBINE啲郁係KEEP住型的,不過完了…呀,呢個係友人A幫我喺台灣空運雜誌回來入面送的POSTER和FOLDER~

貼住咁多先,大家繼續送野(相都得架啦…不過梗係實物好啲啦…我好貪心…=P)俾我,我繼續貼文﹗哈哈哈哈…以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD