2013/08/11

《三個特攻美少年》其實係《偉大的隱藏者》

原以為此片是輕輕鬆鬆鄧梓峰的,但原來都幾精神分裂,前段惹笑但後段忽然變咗南北政治片+港式武打片+韓式親情片喎…


<--溫馨的三人組﹗咁,喺香港講南北泡啲恩恩怨怨又係…幾趕客既,但我想話改個名做《三個特攻美少年》都幾趕客,唔係友人話係森動(好啦,是金秀賢…XD)主演的,我隨時skip喎呢個名…咁,我又名既,牌頭是三個令令仔仔的人氣明星,又真係無理由唔拎佢出嚟做賣點既,只是…個名真係好趕客呢…

雖然,唔睇介紹我都唔知乜野叫《偉大的隱藏者》…我唔睇漫畫架嘛﹗

從偉大的豆瓣度搵番漫畫個郁(我估係掛?﹗)…森動個髮型係更土喎(同埋佢無跌膊既?)﹗佢係三個主角中第一個到南泡做間諜的,主打是收集村民的情報…呃,其實條村咁窮,係咪因為要check呀尚九叔所以先特登去呢條村呢?唔通北泡覺得呢條村有乜特別野所以搵完一個又一個落去呢條村?

any肥,成套戲佔上一半都係森動的個人表演,佢演既元流煥/東九既任務係扮傻仔嘛,所以不停係又傻笑唔係又傻笑,跟住成日勁誇地碌落樓梯(好痛﹗),又俾細佬掉石,又俾人打,跟住國家俾佢既任務…係周不時要當眾大小二便(﹗),睇住佢邊用傻子腔講野,邊用特務腔(據說,特務腔是北泡口音來的,不過我不懂…),特務MODE時是冷酷的,兩個反差加埋好好笑,好似啲西洋英雄人物咁無啦啦變身用靈敏身手幫人,跟住有村民出現就CHOK番個傻仔郁出嚟,四川變臉咁快,想唔笑都唔得啦﹗

係啦,條村有啲人雖然成日恰東九,不過(你是估到的)佢地都唔係壞心地,細路會寧願俾東九腸仔都要求佢搵番阿哥(但詭異地東九會戴BRA蒙面搵呢個細路…笑位之一…雖然有啲夾硬…XD),豐滿到不能的艷女原來有個被送到美國的仔,老闆娘個仔雖然惡死,但原來都暗暗鍚住東九的,呢班SUPPOSE係東九要監視的人TURN OUT變成東九的親朋戚友,不用提原來已經將自己當係仔的老闆娘,最後那本存摺…睇到聞者傷心聽者流淚…

順便講開又講,無啦啦森動剪咗個傻仔頭著番西裝…好違和…好騎呢…

李海浪,扮成想成為歌手的人混入月亮村,那個金毛頭…好俊俊FEEL啊﹗而佢一出場彈的DO RE ME FA…笑死我了…。當東九的真身是CHOK行扮COOL的時候,佢就係成日奸笑攪GAG,一副滿不在乎的樣子…喂,除了眼紋多啲之外,都OK令仔喎﹗

李海真,扮成一個純情高中生,其實無乜角色扮演戲份,比起兩個哥哥,佢一出場就打打殺殺,反而最多開槍既係佢喎﹗

就說這也是部打鬥片啦,啲人唔知點解全部可以好似《臥虎藏龍》咁喺屋頂度飛嚟飛去,而啲赤手對打又好似FING春FEEL…ANY肥,是賞心悅目的,我係想問點解周圍飛但森動對拖鞋都唔甩?同埋佢做掌上壓做到個身可以45度傾(SANTINO?)…我忍不住笑了囉…

後半部其實好苦澀的,三人的秘密部隊(5446?)被國家放棄了,佢地為國家打生打死,為既只係家人安危,但原來自己坎的那天家人就入獄…囧。連場打打殺殺之餘暗藏苦澀,跟前半段笑到甩肺完全兩碼子的事囉。最苦的,是東九知道自己媽媽生存無望,跟住發現一直在身邊好似好信得過的「自己友」尚九先係賤人…

值得一看既,而且應該無《生死諜變》那些咁沉重,以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD