2013/08/13

[飲食雜碎]Café&Meal MUJI、侘寂、丼丼屋食堂、鮪屋


這是一個很藝術的PRESENTATION,叫做天各一篤﹗

詭異的是,身在銀座時見到一模一樣的東東,三品仲要780 YEN,8算都要比香港平廿蚊(香港三品要$88),但自從佢喺老銅開幕後,我竟然不住的想念它…
基於我唔鐘意食奇型怪味的東東,於是我決定選啲最安全既…雞肉漢堡﹗入面係應該有菠菜的(OK,這是我食的菜…XD),跟住就是男爵薯餅,有時有汁JI在上,有時無。跟住另外兩球係南瓜沙律,呢水我熱愛南瓜嘛﹗雖然我成日想試其他野,但次次都想回味番呢三篤野,於是叫嚟叫去都係佢地…XD(就如我去親HABITU都係STICKY BANANA PUDDING…囧)

個漢堡的汁好好味,好適合撈飯,不過個盤自己都唔多汁…好囧。THEN IMPRESS的東東係店家喺繁忙時間會有個哥哥仔幫你留位,特別係一個人食快飯時真係太美妙了,先留位再去買野,好貼心﹗你知道一個人又要搵位又要買野食係幾難呢?因為呢家店開得夜呀﹗九點幾都仲有得食﹗夜放時的飯堂之選﹗(仲要無咁多人了…)


相信大家都會有個問題…就係飽唔飽呢?UM,我是細食的,但第一吓我都有諗會唔會唔夠。因為我叫的東東都唔適合送飯,於是我是飯還飯餸還餸的食,而個十穀米飯是幾香口的,齋食都OK,食吓食吓就會食碗食晒…講起上嚟,屋企我唔會食一碗飯的說…

加埋杯凍咖啡,好美滿(其實還有$45的芝士餅,不過我不會食得落啦﹗)。但夜媽媽飲咖啡大有瞓唔著的危險…囧。

返番去第一個問題,$88蚊是貴的架,不過我去食碗拉麵都動輒上百(呀,我仲未食過香港的一蘭﹗),而大熱天時我唔想食濃味麵喎﹗咁呢度啲餸菜少少地多多款,幾開心,我肯定佢已經成為我新食堂了﹗哈哈哈

Café&Meal MUJI@開飯
********************************************

侘寂位處大坑蓮花宮對面,每次去拜神經過覺得喺廟對面開家日本料理很詭異的,次次都話試但又次次都無去食,有次的起心肝去竟然模門釘,終於,前陣子成功試到了…

UM,個SET跟老銅啲和食料理店的定食價格差不多,蟹羔這個比較少見,很鮮甜的說﹗但除了個丼本身,其他的前菜東東大部份我都唔食…跟住隔離隻疑似溫泉蛋…我完全不知如何是好…一野ZOO落肚定打散佢食呢?呢個時候我有啲掛住平時啲蒸蛋…

不是說這家店的食物不好,係我唔啱食啫。而…感覺不良好的是…或許我是生客?呃,入到去除了坐低一刻有人俾餐牌我之外,之後都係不停等等等(隔離遲過我到既人餐都上了﹗),跟住食完又要等等等等才等到那個唔知應該點食的甜品…但我唔想等了…死就死一野食咗佢…UM,我估塊葉應該唔食的…我大囧了…

感覺不太良好。

 侘寂@開飯
********************************************

丼丼屋食堂這個沒太特別,只係拍了照就貼出嚟,平平地(個魚生飯應該係7X蚊,不過有加一…平的意思是對照上一家那些定食)咁,UM,就是平平地咁囉。完…

********************************************
鮪屋大概成為了放半天的飯堂(仲有呢篇呢篇﹗)…哈哈哈哈,仲要幾乎次次去都會見到某飯友夫婦,哈哈哈哈。也是拍了就貼出嚟。平時多係叫蔥吞拿魚腩海膽飯,之前去的那次心癢癢想試吓第二啲,又不捨得唔食吞拿魚腩喎,就點了這個迷你飯兩個($108,比之上面個魚生飯,這個兩個的組合真是開心很多﹗),好飽飽飽飽﹗

最詭異的是,我知蔥吞拿魚腩飯一定有蔥所以請店家幫我走蔥…冷不防鰻魚飯都會有蔥…

更詭異的是…呢家店十次有九次都比漏湯或者沙律我的,但次次我都覺得反正食完個飯我都飽晒所以又唔去追…究竟點解成日都比漏我呢?

鮪屋@開飯

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD