2013/08/18

粉與唔粉之間…Infinite《1st World Tour: One Great Step in HK》

同樣的$1280飛,如果睇安室奈美惠那次都有咁近我一定會癡咗線﹗大佬佢地七子係不停喺我前面走來走去呀﹗(扯頭髮﹗)

UM,就說粉與唔粉之間係有好大空間的,其實我只係怒LOOP啲歌,唔係首首記得歌名,有日文版盡量聽日文,於是又回到睇CNBLUE那次的問題…人家係唔會就我唱日文架﹗哈哈哈﹗跟唱不能…

我開始懷疑我有認人障礙,好啦,我認真認一吓架啦會…(暗粉參與明粉聚會是很違和的說…)((呢幅圖很好認…隨意在GOOGLE抓的…))呀,想話三叔今次很落本的又派抹機布又玩影相又會錄音俾七子聽…但…韓文?我不懂呀﹗我浮出來的…是…来てくれてありがとう、頑張ってね…

看到嘛﹗看到有多前嘛﹗我喺紅館睇都未試過貢前呀﹗不過就說我只是暗粉…同行的友人都衝了出去時我是…呆掉了…。隔離有個妹妹問我係咪一個人來時,我FEEL到我面上的三間衝面而出…怕且我個樣是囧到不能鳥…囧。

ANY肥,多謝那位妹妹的搭訕和不停跟我WHATSAPP/FB的友人,下次我會聽熟啲歌架啦…XD。我都驚後面啲妹妹見前面條茂利不停睇手機會想打我一身…囧。
***************************************************************
ANY肥,每次睇完SHOW都總會有啲新發現可以怒煲既…
當CNBLUE我是怒煲《ONE OF A KIND》,BIGBANG是《CAFE》時,我又試喺一隊勁歌熱舞野度搵中慢版嚟喪煲。今天打文是怒LOOP了《그리움이 닿는 곳에》(我唔打番STILL I MISS YOU你估我知唔知呢首係乜﹗哈哈哈哈)一萬次,恭喜《MIROTIC》終於有對手了(呀,東神我都有首怒LOOP的《YOU'RE MY MELODY》架﹗)。呀,其實因為公司要震機,所以我好耐無轉過鈴聲,唔係我真係對呢首神作長情呀﹗

據說好多迷妹跟唱到哭的《WITH.....》…也是相當好LOOP的慢歌…呀,我LOOP到爛的《60초》竟然是前段鋼琴伴奏之後變ROCK版…我用了竟然…哈哈,但是好聽的啦…

我又挑慢歌嚟聽了﹗哈哈哈﹗《눈물만》(定另一首《마음으로》?呃…不要問我…我扯頭髮了…)…呃,就說唱的時候七個升降台升升降降的,簡單的機關但出來的很好看…但究竟當時是唱緊乜歌了呢?﹗SORRY,我心不在焉了…

唔貼番啲本色快歌會唔會被打?這首《BTD》是第一首正式聽的,就是…好似ARASHI咁一定會有啲位有人RAP的…同埋一堆人飛來飛去認唔到邊個打邊個…(所以我轉聽中慢了?又會被打…)

INFINITE H(我成日諗起某人的TEAM H)的SIDE CUT,咁佢地個SOLO STAGE唱的是出了碟PLUG了的《SPECIAL GIRL》…CLICK吓CLICK吓發現這首《CRYING》,很不賴喎﹗好好UN的說﹗

原來我無LOOP過呢隻碟,聽嚟聽去都係《BTD》、《PARADISE》、《BE MINE》那些,呢首《다시 돌아와》…不停TURAWA(我知我是將拼音簡化了…哈哈),輕輕鬆鬆鄧梓峰的,旋律和歌詞都易記…在我完全無記SONG LIST情況之下回家都仲有記憶的「新」歌…勁呢﹗通常返屋企想搵番睇SHOW時覺得幾不賴的,但都諗唔起可以點SEARCH番的…XD

貼吓新歌《Destiny》…即係呢,呢個MV的神奇(其實個個都係啦…)一播迷妹們就會狂叫的了…XD(我好似隔岸觀火?﹗)…ANY肥,很有氣勢的開場歌。

***********************************************
接下來的問題是…下次我仲會唔會去睇呢?﹗UMUM…

4 則留言:

  1. 我爆笑咗,其實我唔啱,冇理到你。但我一見到佢地係會癲咗,就算隔離個個係熊主,我都係唔會理佢咁衝落去。
    你話升上升落個首咪係그리움이 닿는 곳에囉?
    destiny version a 同另外一首mv會尖叫,係因為官方冇出過街架

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:紫熊

      我明,我明既,想當日我睇安室時都係叫到癲咗癡晒線的﹗哈哈哈…
      我只記得升降台係首慢歌,唔記得係咪《그리움이 닿는 곳에》,而呢首歌我返屋企後係咁聽,好難得仲有心到去研究歌詞講乜,幾神心呀﹗
      《DESTINY》個MV係幾型既,快歌有跳舞睇,跟慢歌多啲故仔野又係另一種睇頭…

      刪除
  2. 原來你都有去睇,呢個演唱會真係超好睇啊XDD(迷妹心態)
    你坐到好前,我只係買左680...但我坐到超遠,衝唔到落去T_T唱到最後的幾首歌先跑落下面睇
    我差唔到全場都係尖叫XDD

    我一路睇一路唔小心用螢光棒打到旁邊的女仔(真係無心)
    不過,我遇到果個女仔超好人,大家不停地講對唔住XDD
    最後,播到《WITH》我身邊的友人與旁邊的女仔都爆喊,企係中間ge我好驚(汗

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:小木

      哈哈哈,我完全FEEL到迷妹們的力量啦
      我係幾鐘意佢地啲歌,唔係首首都識跟住唱,不過跟住搖吓郁吓又幾開心咁…
      我係CNBLUE那次睇680的,好在係對正個台,都叫睇到吓咁…但那次啲人係唔郁的﹗嘩哈哈

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD