2013/08/24

唔死都有新奇事之…膠MASK

拆開的時候見到係膠…O了咀…實在係太新奇了﹗我覺得擺上塊面後…似…包了保鮮紙呀﹗跟住我決定研究吓呢個傳說中的Jewelry hydro gel mask究竟係乜東東…

呀,我無講到重點…呢塊野係Nature Republic的東東喎…







<--EXACTLY就係呢個SET啦﹗WEBSITE度有的說,仲有埋詳盡介紹,見到兩張POSTCARD我買的原因都昭然若揭吧,哈﹗哈﹗哈﹗但見某人就嚟無得做代言人啦嘛,咪趁仲有幫襯吓囉…

就因為佢係PACK好一包的,小的以為PACKING實係一堆韓文就無理係乜求其買,GEL MASK嘛,咪係塊MASK上面有好多GEL囉﹗一拆…係膠既﹗你說我有幾O咀呢﹗

原來三塊係唔同成份(個名都爆過人﹗),反轉背後係有日文解說的…但買的時候係包實無得睇架﹗後面係有寫到膠狀的MASK SHEET的說…原來…XDDDDDDD

近鏡…我覺得以繼蝸牛面膜後又一不顧一切試咗先算的東東…

我「希生」一吓我的PIZZA面顯示吓呢塊野的樣子…呃,就是一塊膠膜咁囉,THEN PAT上塊面係好貼面,但極度不透氣,我覺得似一隻放大了的隱型眼鏡舖在面上…整整廿分鐘是十分之焗,雖然未至於出汗既…用完後…UM,是覺得LUP癡癡…

HYDRO嘛…咁TART了咁耐精華唔濕就有鬼啦…那種LUP的感覺在用完成個鐘之後的而家仲喺度…

小的孤陋寡聞,只用過GEL MASK(真係一PAT GEL那種)和PAPER MASK,呢個膠狀的放大版隱型眼鏡實在太新奇了…XDDDDDD…敢問其實係美容界新潮流定係我自己old news is so exciting呢?﹗﹗﹗﹗﹗

另,NR個蘆薈GEL而家周街沙沙都有得賣,唔使過馬交買了…

另另,看NR個官網真係無晒某人了,泡菜國那個官網不用說啦,不禁暗自神傷…XD

大驚小怪完畢,以上。~

4 則留言:

  1. 我自己old news is so exciting > 係你喎 XD

    我去首爾(應該係11年聖誕)個次已經買過哩種面膜... 所以應該再早d有 XDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:lu

      我要食慚愧波板糖了﹗
      同埋11年我未中某人招呀﹗嘩哈哈哈哈﹗

      刪除
  2. 我之前都唔知道咩叫Gel mask XDD old news is so exciting+1
    至於,蝸牛面膜...我真心怕蝸牛啊,我唔敢去試TAT雖然佢地話成效好得,我真係驚蝸牛果D液啊

    之後用過一隻Banlia co 保濕mask(少時其中一個成員代言)果種要用30-45分鐘==
    一路用一路心諗用完未啊XDD不過,佢地真係貼過普通一塊Mask,我成日好驚一整得大力D佢地會好容易爛。保濕真係唔錯,用完後一、兩日塊臉少左好多出面油...(但佢一塊賣成廿幾蚊,好貴好心痛!)

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:小木

      蝸牛都幾潤的,潤到我覺得應該喺冬天用。同埋佢係有香味既,其實唔講我都唔會估到成份係乜…

      話說剛剛同同推介MISSHA的蛇毒MASK…我又貪得意去試…不過今次無一野買一盒十塊,一塊一塊咁試一吓,我貪得意,又見屋企咁多貨所以都唔敢買咁多…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD