2013/10/03

《朝韓夢之隊》~first ever Unified Korean team

多得某博友的提起我先知有這麼一套戲(因為我仲忙緊一條龍DIDI既電視劇嘛,開埋電影的戰線我會死架﹗),即刻開嚟睇啦,咦,有吉羅琳河智苑姐姐添喎﹗


睇番個TIMELINE呢,呢套戲2012年上映,但玄靜和(河姐姐)個頭仲KEEP住《秘密花園》既FEEL既?我成日覺得我睇緊吉羅琳囉,一開始佢同北韓的選手李粉姬打生打死先嬴到對方,點知輸咗比中國既鄧亞玲﹗呀﹗那是鄧亞萍呀﹗
話說,因為我娘很喜歡看鄧亞萍(定平?)選手的,於是見到呢個故仔我反而對鄧選手最熟悉,不過…演她的那位姐姐可說是面目可憎到極點,…佢…其實係咪整容失敗了?

UM,故事就係話喺1991年千葉舉行的世錦賽(?係咪呢個比賽名?)備戰時,南北韓傾掂數讓雙方選手組成聯隊,那就是戰後南北分裂以來第一時有合作…

而,記得70年代祖國有乒乓外交,90年代泡菜國打來這一招了﹗
上次看《三個特攻美少年》時南北泡人的分野是笑料來源之一,這部是正經的運動片嘛(這是甚麼片種?)…於是是矛拎來玩的。只是,南邊的人又玩又嘈,北邊的人極有紀律…個話面很妙趣的…

DIDI﹗髮型果然很重要﹗(但北泡如果有人染髮和GEL頭我會很京京…)…
南泡個哥哥拎金日成的名字來玩時把DIDI觸怒了,仲怒到PARK斷筷子要插佢喉咁話。跟住有個南泡的姐姐仔暗戀上DIDI,很娘地…雙方起爭執…大家打打吓時女仔想阻止大家…DIDI一不小心跌在女仔的身上…呀﹗這果然是南泡的出品…常見劇情…囧。

打大交時被登上報…
故事是很老正的,喺雙方因為文化生活習慣都大有不同的時候,雙方的教頭就用盡各種方法讓兩隊人建立默契…方式…是好多人好多足…巧京京…
哈哈,DIDI條眉…
南泡個哥哥仔想幫少女製造機會,就吊個樽落DIDI間房度叫佢想打交就上天台…最爆的是…佢兩個真係PARK了支筷子上去應戰…我笑了…
<--90年是興這個造型的嗎?還是香港和泡菜國有不同呢?
噢﹗是多麼的讓人傷感啊﹗呀,DIDI好似都係跟南泡哥哥的兄弟(?)情之餘就係同上圖的姐姐既疑似感情戲…我想話…成套戲都無見過佢拎起球柏打波喎﹗

 <---係咪呀﹗呢個演鄧亞玲的姐姐真係好醜樣架﹗
 雙方邊練習邊共同生活之間慢慢建立感情了…

 呢個哥哥真係好好人呀﹗幫少女解開DIDI其實未結婚…又幫佢地製造機會喎﹗

這個好傷感啊,雖然都係既,始終女的無可能上北方,男的又無可能去到南方…就是無言的結局啦…

因為北泡啲人跟南泡人玩得太埋,令隨隊的人員不放心,驚佢地變心所以唔俾佢地出賽,此時南泡人獨力出戰半準決戴,北泡人只能坐喺房入面睇住比賽,南泡嬴咗對手入決賽時又時一個看得人很振奮…但我重申…演祖國隊的4個女人真係好醜樣…那個鄧亞玲口出狂言又賤格,真係…唉…我明既,南泡戲梗係寫南泡人好既…

出戰決賽,玄靜和不願獨自出戰,於是在雨中跪求(﹗),卒之俾佢地感動到北泡人員,讓運動員都出得門了…
轉個頭,全部濕晒的人都乾了(咦,這關甚麼事?)…呢一幕好IMPRESSED的,教練喺聯隊的旗上劃了一條線,直放就係三八停戰線,橫放就如乒乓球桌,呢個MOMENT,就唔好理是南是北,總之大家係一家人…一齊為金牌進發…嗚…好感動呀﹗(泡菜人看的時候更感觸吧?現實是…91年以為莫講話統一,連再合作都沒有呀﹗)

我再講,鄧亞玲真係好醜樣…

河智苑姐姐比起《秘園》時好似更年輕和清秀喎﹗

而佢後面的裴斗娜…真係好似北泡人啊﹗
不單止鄧亞玲討厭,連中國的兩個評述員都相當乞人憎…呀﹗這是泡菜國的電影啊﹗

又要故作緊張(但我真的很緊張﹗),第一局玄靜和嬴了,第二局李粉姬輸了(竟然),第三局靜和個FRIEND(即熱愛DIDI的那個…好似叫貞妍?)輸了(因為本來有腳傷),佢喊住向第四局的北泡順福說對不起時…我忍不住哭了﹗佢地真係FRIEND咗啦﹗但又想到過咗個比賽就無得再見…ONE乜鬼時又心有戚戚然了…(這是真人真事呀﹗加倍抽心呀﹗都怪我看了《NOTHING TO ENVY》啦﹗) 

 嬴咗了﹗嬴咗了﹗

結尾是有點傷感的,北泡要拉隊走人了,DIDI跟少女告別,好傷感的說﹗而常見劇情之送首飾都再出現喎﹗玄靜和跟李粉姬成為了要好的朋友…但要分別了,靜和哭著說信又寫唔到電話又打唔到點算呀,粉姬話你食得飽健健康康就好了,呀,兩地的價值觀唔同之顯露啊﹗

結尾的結尾,靜和跟粉姬再次喺比賽上對決,各為其主了,但跟一開始你生我死既兇狠樣不一樣,係笑住比賽了…UM…算係傷感中的少少暖意啦…

一路睇一路忍不住CAP圖…哈哈﹗因為DIDI的造型唔令仔…於是我能夠專心睇劇情了﹗嘩哈哈哈﹗
***************************************************************
說時遲那時快,DIDI又有一部《NO BREATHING》上映,經過一套無打過乒乓球的乒乓球片,呢一套我相信佢係演一個要游水既泳手﹗哈哈哈﹗

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD