2013/10/15

林日曦& TBB主題曲

只從成了《100毛》的忠實粉絲,又看過《白痴》跟《青筋》後留意到有林日曦這個人,又發現佢都填了幾多詞,跟住又發現當中很多都是TBB的主題曲喎﹗

套劇830的關係唔係日日都趕得切返屋企睇(而就算MISS了一集半集其實都唔影響我對呢套劇的理解…)…UM,想講的是…我覺得這首主題曲很不錯,哈﹗



劇集的設定就是大時代裡的發奮史嘛,啲歌詞好鬼配題的說,小的對這種正能量到不能的歌是零抵抗的…。又說,N年前蕭公子跟關家姐的《特別鳴謝》滿不錯的,而17哥小的雖然說很熱愛佢激情演出的《心理遊戲》MV,但那是陳妖LONE的歌呀﹗我終於可以好好的欣賞佢美妙的歌聲了~~~~時代變…人物風景都在變…

上一水《情逆三世緣》的主題曲,一路都覺得SK姐有將普通的歌都唱得好聽起來的神奇能力,這首《實屬巧合》有點大路的(第一吓聽時想起《回到未嫁時》的《愛恨纏綿》),不似《豬肝補氣》的主題曲《鑽禧》咁搶耳,但頗耐聽的,如果我好鐘意套劇應該會一路聽一路想起好多劇集的內容吧(就如《回到未嫁時》咁),雖然,呢套《情逆》我無乜點睇到…囧﹗

貼得一首SK姐的唔爭在貼多首,呢套《大太監》我係睇了少少就無睇了,首主題曲…當然都係唔記得,但聽到一開始啲女人既「呀呀呀呀~~~~~」之後就記得了…SK姐再唱多一兩首主題曲可以出隻EP啦﹗

講到續集都出的時候呢套《ON CALL 36小時》我仲停留喺頭五集度,哈哈。SERIOUSLY,喺成日都聽到無記人或巨聲幫唱劇集主題曲後,突然聽返容天后的歌聲忽然覺得好感動…囧(BTW,容天后的新碟《小日子》真的很不錯…)

最爆的是,續集的主題曲真係叫《續集》,又係林日曦填詞,又係容天后唱喎﹗

講英文同埋講英文的《名緩望族》喎﹗哈哈,呢套劇出名的應該係黑絲和咬唇才對呢。ANY肥,費公主轉會後啲歌真係幾好聽(如這首)…呃,因為套劇我又係無乜細心追…所以無乜野講添…我係真心覺得費公主啲歌很不錯呀﹗

琴日開播的《法外風雲》主題曲,看了一集UM…普普通啦,無特別再想睇,但幾記得首主題曲,原來是許牙醫唱的,又係好洗腦,睇完成套劇想唔記得點唱都難呀﹗
************************************************
其實仲有好多主題/插曲的,不過因為我無睇啲劇所以唔知係乜,如:
好多產啊﹗

不只電視劇主題曲的,仲有電影《第一次不是你》的主題曲《每一次都是你》﹗

4 則留言:

  1. 近來8:30的比9:30好看,王心尉+陳展鵬的組合今次也沒讓我失望。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:WINSON

      故仔我覺得OK…係啲細節位我失望囉…你話啲景無可能整番80、90年代的都算,但戲服和道具係咁易GOOGLE吓都可以確認到的吧…那些應該可以做得細緻啲唔好咁多穿崩位丫…

      刪除
  2. 你又咁有時間睇劇,又同書之類,我而家日日放工返屋企都係瞓,整夜d都係上下網,放假都係出街,唔想留係屋企,d書d down左既片,都無睇過

    我申請左blogspot,都無用過,覺得唔好用,而家連fb我都係自言自語,d post我都無公開,反正都無人睇,fb我都只係add十幾廿人,其實都無人睇我d嘢,真係自我封閉咁

    by無敵

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:無敵

      哈,所以咪攪到無時間瞓兜囉…我因為公司地點遠,搭車要個幾鐘,所以有好多時間打機煲劇和睇書,返屋企我食完飯都九點幾十點,沖個涼唔知做乜咁就點幾鐘…都做唔到啲乜…

      其實隨心既啫寫野呢啲野,如果你覺得BLOGSPOT唔好用就不要用,喜歡FB就用佢嚟寫吓野就可以啦…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD