2013/11/04

近期常聽的歌~(8)《太宰治を読んだか?》

NMB中間個短髮妹妹我認得佢﹗去東京時睇電視見到AKB既節目,佢玩遊戲時好兇狠的﹗ANY肥,呢首講太宰治的歌少女得嚟撈咗啲太宰UNCLE的觀點,清新得嚟…幾好聽…巧京京呀﹗哈哈哈哈﹗

IU妹妹自從《DREAM HIGH》後我就無追了,想過OST裡的《SOMEDAY》真係堅好聽,小妮子個子小小但聲底和氣量都跟樣子不成正比呀﹗SORRY但我仲停留喺《U & I》度…呃,因為佢同某人合作新劇《漂亮男人》,於是我決定追一追佢既新歌…新碟《MODERN TIMES》一個黑白相的封面嚇一嚇(鬼樣呀),一聽…咦,20年代百老匯華麗JAZZ風﹗好驚喜喎﹗睇完個LIVE欲罷不能啦…又是一個驚喜…我估佢係HIRO之後的一個年紀小小走去唱JAZZ的囉…同時,日文SINGLE《GOOD DAY》都相當不賴…

少時呢隻《ALL MY LOVE IS FOR YOU》是隔離啲關聯推介都CLICK CLICK吓CLICK出嚟的,日文嘛,聽得明(啲)咪又聽吓…很不賴喎﹗比起佢地硬SELL長腿呢,我更喜歡佢地啲慢歌…雖然我還是…只認得允兒…哈哈﹗

貼多首《DAY BY DAY》,雖然我而家疊住《HIGH KICK3》和《繼承者們》在看,但其實我還是唔認得KRYSTAL的家姐JESSICA是乜樣的…我認該睇多幾次呢條片吧?﹗囧﹗BY THE WAY,怇地既慢歌真係不賴,而…呢隻應該都OK N 年前的了?
豬啲的《WHO YOU》…佢老哥啲潮曲我唔識欣賞啦…係偶然聽收音機聽到呢首,輕輕快快的男女對唱,無咁ELECTRIC和YOYOYO,較合我口味咁囉﹗

BOA姐的《ONLY ONE》出了日文版﹗好野﹗唔使睇歌詞可以跟住唱了﹗原來的韓版已經俾我聽到爛,而家再繼續煲…如果唱K有得唱就好啦,唔使幾千年仲唱緊《JEWEL SONG》…
係咁貼外語歌而且仲係女仔的添,貼吓側田的《爽》,其實比起佢既慘情歌,我更喜歡佢呢啲YOYO吓的快歌,N年前的《VOLAR》和《紅地毯》都相當GROOVY和好UN,朝早返工聽住行心情是爽的…哈﹗

JANICE的《YOU GO I GO》…跟樓上的一樣…終於不是慘情歌…爽爽地的,聽得舒服囉,其實吓吓失戀好慘真係好悶架﹗

Last but not least,最後一首都係貼啲爆炸之選架嘛,就說我呢期疊住睇兩套F(X) KRYSTAL的劇,我咁好奇梗係睇吓呢隊啲歌係乜FEEL…呃,跟少時果然是有很明顯的DIFFERENTIATION…是吸啲細個少少的少男?佢地LIKE呢隻街頭LOOK嗎?奇妙…

貼完,以上。(又儲唔到十隻添…囧) 

4 則留言:

  1. IU隻新碟好聽啊,主打歌幾好loop
    我每次睇 IU live都好奇佢最終點樣消失係紅布,只剩下一對紅鞋...到而家仲無睇得出佢點消失T_T
    某DIDI 12月黎香港wor XDD

    回覆刪除
  2. RE:小木

    寫了成十日先覆,但呢個星期多我都KEEP住LOOP IU隻碟的說…哈哈…
    哈我又無研究點解佢可以消失喎﹗可能睇明珠台個解開魔法陣會解到的說﹗
    最近好多人同我講某DIDI來港呢…哈哈哈哈,但馬ON山太遠了,我都係等12號佢套戲上去睇好了…

    回覆刪除
  3. SHARON~*16/12/13 23:08

    覆舊文XD
    太宰治を読んだか?係我好中意既歌!!!
    如果你有聽過AKB本家
    其實難波呢團D歌耐聽D架
    有D好有味道ww
    而且呢3個成員把聲ok夾w
    我特別中意中間既阿彩把聲www

    本來我對懷舊風感覺一般
    但都好中意IU隻碟ww
    愈聽愈中意w
    而且d live真係好好睇!!
    佢表情多多又唱得又跳得~~

    回覆刪除
    回覆
    1. re:SHARON~*

      我剩係聽過akb一首半首,呢首《太宰治》都係唔覺意發現的,其實我對akb和幾個姊妹團都不套熟悉的…哈哈
      懷舊風我ok的,不過不會想像到會用喺iu妹妹身上,佢隻碟本身剩係聽都已經覺得好好聽,睇live又唱又跳就覺得更精彩,而家都還在mp3機度loop緊~

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD