2013/11/15

近期我心入面不停LOAD住呢一幕…泰京你怎麼可能都說中晒我的心情…囧
久不久我就會遇上一個令我想將佢置諸屎地的敵人…

  • 蠢,唔聽人講
  • 蠢,唔聽人講,逼人跟佢
  • 蠢,唔聽人講,逼人跟佢,無合理原因
  • 蠢,唔聽人講,逼人跟佢,無合理原因,個行徑本身極蠢
  • 蠢,唔聽人講,逼人跟佢,無合理原因,個行徑本身極蠢,破壞各組外同同的關係
  • 蠢,唔聽人講,逼人跟佢,無合理原因,個行徑本身極蠢,破壞各組外同同的關係,也令組內同事不滿
  • 蠢,唔聽人講,逼人跟佢,無合理原因,個行徑本身極蠢,破壞各組外同同的關係,也令組內同事不滿,也令大家事氣低落(是事氣呀~)
  • 蠢,唔聽人講,逼人跟佢,無合理原因,個行徑本身極蠢,破壞各組外同同的關係,也令組內同事不滿,也令大家事氣低落,因為呢啲蠢事而遲走
  • 蠢,唔聽人講,逼人跟佢,無合理原因,個行徑本身極蠢,破壞各組外同同的關係,也令組內同事不滿,也令大家事氣低落,因為呢啲蠢事而遲走,放棄了休息溫習考試的時間(OK…我衰咗個琴試了…)
  • 蠢,唔聽人講,逼人跟佢,無合理原因,個行徑本身極蠢,破壞各組外同同的關係,也令組內同事不滿,也令大家事氣低落,因為呢啲蠢事而遲走,放棄了休息溫習考試的時間,返家都仲會收到佢WHATSAPP和EMAIL
  • 蠢,唔聽人講,逼人跟佢,無合理原因,個行徑本身極蠢,破壞各組外同同的關係,也令組內同事不滿,也令大家事氣低落,因為呢啲蠢事而遲走,放棄了休息溫習考試的時間,返家都仲會收到佢WHATSAPP和EMAIL,然後夜媽媽都要燥底…
好啦,鬧完,早啲瞓。現實是,為了兩餐…還是要繼續忍呢個蠢人…多陣,囧。(係,這也是我無mood也無精神多發文的原因…囧)

2 則留言:

  1. 我係咪只看最後兩段就ok (誤)

    堅持多少少就回鄉喇,頂住!

    回覆刪除
    回覆
    1. re:まこと

      係…耳根清靜了一星期又回來這個亂爆的世界了…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD