2014/02/16

東莞快閃之旅

而我不知道何解在東莞會有呢隻鴨鴨,而我也不知道點解隔離會有燒雞二字,um,是的,因為有些原因,小的無啦啦去了偉大祖國快閃了一轉…









房間是舒適的,祖國果然是地大脈博,於是乎間戶大到不能,酒店是橫向發展,大樓與大樓之間空間極大,行行走走一圈都可以行足半個鐘的說。一入房當然係做小的最喜愛既睇電視…撳撳吓…呃…韓rain哥﹗西裝襯黑短褲加黑legging會不會太爆呢?

酒店的中餐廳晚餐,是很好味的(而我們竟然有食雞﹗哈哈哈哈),甜品是亮點,甜到一點蕃薯味也沒有的蕃薯糖水,好煩,旁邊的甚麼蔗糖糕,入面無啦啦有粒梅…無啦啦酸了一吓…我囧了﹗
一覺睡醒吃過都好豐富吓的早餐就去遊湖…呀﹗~~~~令我想起琵琶湖的日子耶﹗(咦,說好的遊記呢?﹗﹗﹗﹗((迴音)))

對唔住,我是好衰的…哈哈哈﹗其實在場很多告示牌的英文是正常的…但俾我地spot到兩個很爆的﹗哈哈哈﹗

景色是優美的﹗(但嗰日天有啲暗…)

好美的花花啊~~~~於是沿途有好多人擺出美麗的pose在拍照…

沿途仲有好多詭異的東東…但因為我地坐觀光小火車…於是我地係走馬看花地睇唔清其實係乜…囧

沿途有得踩有得食有得睇,還真是不錯…

燒雞就係一開始post的鴨仔隔離…我諗咗好耐燒雞同黃色鴨完全無關係的吧﹗另,沿路有很多水上活動…真的很不錯的說…(但熱天來會很多人吧?)

個路牌影唔到…其實我想話佢指住個地方叫桃花島的說…但很爆的是由湖度行番出去見到…天鵝湖…好爆炸…

行入去商城度…很爆的是…新年跟聖誕炒埋咗一碟…跟住入面有啲景點咁…其中一個甚麼影城…嘩﹗《跌落嚟號》﹗

噢…終於俾我見到真身了…(影完就轉身走完全無興趣買嚟飲的人字…)

skinfood…個朋友…而這個mg的甚麼啫喱面膜見佢咁得意都有個興趣試一試…但成40蚊…呃…算啦咁…

我覺得呢個「護膚」係沖涼波波砌出嚟的,唔知清晒stock後會唔會拆落嚟賣呢…好多九唔搭八明星代言…包括…貝克漢姆…


超市的歡樂大發現…最後…是這個因為「碗」的上面一點入面塞了字…唔發覺係一點,石字邊又放在一邊…於是…剩下的我看成一個死字…囧
歡樂發現是不停的,繼看《來自星星的你》發現原來情情愛愛鎖牆喺韓國係有既…原來祖國都有架﹗

<--最後啦…理想酒店…矛咗啦…囧﹗

2 則留言:

  1. 松山湖對我黎講, 永遠只會聯想到工作...

    碗字看成死字, 笑鳥...

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:まこと

      其實去之前我不知道有個地方叫松山湖,仲係咁諗個松字係簡體定繁體…哈哈,不過去到又幾優美啲環境,感覺滿不錯

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD