2014/03/10

[韓劇]《3days》(1-2)極速後感

是咁的,見呢套有有天和朴宣河(《High Kick 3》其中一員啊﹗內容是總統保護組,又有總統消失了呢啲懸疑元素,好似很緊湊(睇《星星》時看了幾次預告嘛),愛情完一大輪之後轉轉口味也不錯呀,就開了囉…

或許我(一如以往)誤焦點了,小的怎麼會覺得笑點處處…

um,劇情是正經八八的,一開始有人打了個機密文件1998,存於floppy中(咦﹗《回答吧1994》﹗),然後就是韓泰京(朴有天)阿爸於公路上被車撞死,之後就是警衛官們保護總統出席一個落區活動,有個大叔受人所託向總統撒粉,攪了一輪原來係麵粉虛驚一場,呢個時候泰京知道自己阿爸死咗傷感之餘又覺得有啲詭異,連隨返屋企發現俾人亂搜過,之後楊大校又死咗,再睇埋活動場地阿伯受到的紙仔發現有人要暗殺總統…云云。

睇了成集泰京…呀…我一路都想著唱歌的那個泰京…哈哈。

最後總統去了青水台(是避避風頭?)…有人用EMP彈令全場電力中斷,手提、電腦、車等等都失靈,之後有三聲槍聲,喺釣魚場的總統失蹤,在旁的兩個警衛官當場死掉,um…

在控制室的人亂作一團…呃…總統未搵到,有班人在諗應對的時候…會想到正恩BB了﹗囧…








然後是聯絡我們偉大祖國了?﹗

唔知呢,總統身邊得兩個近身警衛官係唔係正常practice?跟住沿路無人守衛的嗎?怎麼可以成班人都坐喺office度既?跟住去現場衝極都未到咁既?

可能我要睇吓《ATF反恐》(aka《叛逃》)增進吓反恐的知識先…


出席完阿爸喪事(咁快arrange到既?﹗),發現好多殺人事件和秘密的泰京極速衝了入青水台,跟住係咪啲人都衝了去搵總統下落?泰京單人匹馬都可以衝到入控制室?﹗﹗﹗﹗﹗那戒備也未免太高了吧﹗難怪那兩個講英文的大叔可以如入無人之境咁set EMP彈啦…





係囉…點解佢會入到嚟呢?(謎之聲說:因為佢係主角囉﹗一野俾人拉了去仲邊有戲做啫﹗)

呃,淨係搵湖面真係會搵到總統嗎?好似都係青瓦台圍內自己攪,唔使搵吓其他人幫拖的嗎嗎嗎嗎嗎嗎?




楊大校之死很詭異地唔係警察查喎,交代劇情的係總統秘書室那邊的李車英姐姐交代…我想問呢,做乜泡菜國周圍都裝了cctv,但重要關頭硬係俾人整壞了,或者確認唔到真相既呢?






而成班人有去追查進展和分析誰是誰非的好像只有呢位李姐姐…囧﹗

很攪笑地,當所有證據都指向韓泰京的時候,又無人捉住佢架喎,由得韓周圍走周圍睇(得李車英姐姐跟住佢咁囉)((呃﹗都話主角入獄無戲做囉﹗)),any肥,總之很詭異地既然總統唔見咗此等大事出了,警衛戒備好似無提升到,繼續自出自入的…囧﹗

神探除了李車英姐姐、巡警朴寶媛(朴河宣)((佢仲勁到爬上去EMP彈條燈柱,成個飛彈墮地後又可以只係傷到隻腳少少…好強大,而那兩個可以攪到得咁大場龍鳳的講英文人又會捉佢唔到…囧)),泰京哥都係神探嚟架喎,佢靈敏的聽出咸奉秀室長有隻無受影響的錶,篤爆了佢都係有份害總統的…



Opps﹗阿室長好快就認係自己有份了…

<--於是你就殺了他嗎?﹗嘩﹗好恐怖啊﹗










本來呢個時候好緊湊的,一心想知道室長背後係咪有更多陰謀,而泰京又會唔會被殺害再揹上更多黑鑊…呃…但阿室長個人比較短小精幹,呃,佢伸盡隻手拎槍指住泰京,個身少少向前傾…突然我諗起揸住煲茶啲跳舞pose…我忍不住笑咗…囧




仲有那個傳說中的機密文件98信封在那裡呢?????

不過謎未解得開阿室長要殺人,泰京已經閃走了…






阿室長為了掩飾就打自己一槍讓自己受傷了,泰京又背多一隻黑鑊了…阿車英姐姐個樣…係眼珠就快跌出嚟既樣…囧

死啦…明明正經既戲我都不停在搵笑點?﹗﹗﹗﹗哈哈哈,我不專心了…

雖然如此,好似比讓我看得呵欠連連的《回答吧1994》有多一點動力等新一集…囧

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD