2014/06/07

東京濕熱遊~7~第六天~青梅retro商店街

話說這一天落大雨了…才出車站行了一陣就成腳水…好慘…

本來不知道青梅這個地方,在看東京近郊資料時偶然發現,看網說「昭和レトロ商品博物館」、「青梅赤塚不二夫会館」和「昭和幻燈館」都好像滿有趣(我又懷舊嘛﹗),都唔理落雨咁多…去﹗



一出車站已經很有古老昭和味道(也就說日本人真的很懂玩concept…) ,據說站上還有蕎麥麵店…但我好像沒有發現…

唔講真係以為係n年前影落的相吧…月台行番出改札口路上有很多電影看板…好多都係n年前不行的老電影…但我想問…

<--《鐵道員》不是平成的出品嗎﹗
 <--赤塚不二夫的《天才笨蛋》、《阿松》…死啦…而我完全不知道…囧﹗看維基說也於滿州出生,之後跟母親回了奈良居住…那沒為甚麼有文說青梅是他的故鄉…any肥,應該是曾經住過這裡吧…
要到「昭和レトロ商品博物館」要穿過車站外的大街再轉入商店街,沿路就唔retro也不昭和啦,但會不時見到舊電影看板…其實都有點詭異…夜晚來的話…XD

至於為甚麼青梅會無啦啦有咁多看板,看這個博說因為一位手繪看板畫師是出身於青梅的…

<--終於到景點一:「昭和レトロ商品博物館」

這裡的三個館可以一次過買飛或者逐個買,三個館都喺同一條街,不行白不行就三個都去晒啦~


 一入去就有個小小疑似雜貨店的檔,連住幾個擺放不同主題生活東東的玻璃櫃,很奇怪,好多東東我係未用過,但又硬係好似似曾相識,每個櫃都放得滿滿,「莊莊」看看都能花上滿多時間的。而…有些店…我懷疑是附近商店街有經過的說…

樓上有甚麼雪女傳說展…我想話條樓梯好斜好高呀﹗我巧京京囉﹗跟住隻腳入晒水…行同唔行上去疑惑咗好耐…

um…我都係對樓下啲舊野有興趣啲…

1964東京奧運﹗去的時候申奧仲未公佈結果…過多幾年可以放個新既入去啦﹗隔離部機可以印番自己出世那年的新聞…去青梅的這一次沒整…之後…我係有弄一張的…好似是講延遲退休年齡…

 睇全啲電影海報一路諗住長瀨叔套《歌姬》…

 真愛啦…我竟然喺古老玩具度發現鹹蛋超人…XD…

<--這幅太宰治先生的相…請留意下面段description…講佢服的安眠藥數量…係要食多好多先會自殺得成…攪gag嘛?﹗
 我只能說是目不暇給啦﹗

 
 啲n年前既廣告好爆…

 景點二:「青梅赤塚不二夫会館」

 我應該係有見過這個卡通的…但又沒有印象看過…

 真係處處是神社…

 藤子.F.不二雄和手塚治虫…是朋友﹗

<---睇到啲雨有幾大嗎﹗

景點三:「昭和幻燈館」,以為係乜幻燈片咁晉…原來是…鐵路related的…個館其實好細(對比前兩個)…應該只是個頗為大的房,仲要喺間唔知係食店定小賣店的隔離…仲以為去錯地方﹗

啲地名其實我都唔知有無邊啲已經無咗…只係走著看咁…(後記是…之後去福岡又去看鐵路了﹗)

 n年前的山手線﹗好爆﹗

<--旁邊的小店就係咁架啦﹗
 出番嚟雖然仲係落大雨…但都係走走看看…

 古色古香~

 
 可惜那天雨真的太大…濕到上腳…要不就可以多走走看…

<--《東京物語》呀﹗看完新版其實有興趣看番這個舊版的說…
<--影的意義…不明…
 
 回到新宿第一件事是…買鞋和醫肚…


<--想話個廁所真係好細心…有個位可以先安置咗bb先…

 安室新碟…店家的介紹文案真係好好笑…家家必備當係寶咁…

 行足一天終於可以休息了…XD

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD