2014/07/24

[日劇]關於《軍師官兵衛》的奇怪發現

事情是這樣的,友人傳來知日部屋FB版講到《軍師官兵衛》主腳有沒有剃月代頭一事,其實我一路睇都一路疑問,點解劇入面啲人有啲有有啲無,都算啦,可能唔同家族唔同風格,咁點解官兵衛無剃但阿仔長政有,then《天地明察》又會前面唔剃後面無啦啦剃…小的又啟動好奇mode去研究一吓…
話說,so far以J家人做主役的大河劇有四套,分別係:

《琉球の風》(1993年)--東山紀之 17.3%
《新選組!》(2004年)--香取慎吾 17.4%
義経》(2005年)--滝沢秀明 19.4%

怎麼東山大叔的一套才1993年,但張相好似幾十年前啲黑白片既feel,看文說,又係J家的排資論輩作風,大河劇作為俳優事業的高峰,梗係由大師兄先啦,咁接東山大叔的香取隔了十年,接力的係(當年?)上緊位的瀧澤秀明…呀…據說係好有人氣的說。any肥,三套我都無睇過…um…我想觀察的是…就咁睇相得香取有整月代頭…也許係時代的問題…幕府年代對唔同階級的造型都有嚴格要求嘛…我估…

於是…我又睇到有一篇文說《天地明察》一開始算哲無弄月代,係因為當時幕府初期仲未頒布太多規限,到後來佢被任命為天文官就要弄番個正式的月代頭云云…

就說有人話因為現代人覺得月代頭唔好睇,所以時代劇有時都skip了唔剃令男演員保持令仔度…唔通係咁,《官兵衛》入面准一和斗真都無弄月代頭了…

隨手一search,《武士的一分》既木村和《大奧》既二宮都有弄月代喎…都唔係個個J家也唔整呢個頭丫…

跟住我又click到呢篇文說首回錄得「西高東低」(關西比關東地區)高的話會好危險,之後有極大仆直危機,又因為准一之前《天地明察》有和宮崎葵的不倫緋聞,加上佢出身J+令有些人會自動skip,就算《永遠的零》好評如潮都可能無補於事…

過去西高東低的:
《平清盛》首回17.3%,平均12% (呢套係過去十年首回最低…第二低…就係僅僅高佢少少的《官兵衛》,囧)
《新選組!》首回26.3%,平均17.4%

掉番轉呢十年來平均超過20%的(《功名が辻》、《篤姬》、《天地人》)首回都係西低東高…都咪話唔邪…跟住我就去搵so far《官兵衛》的收視情況啦…暫時去到29集關東地區平均15.88%,又真係未研到西高東低呢個邪局喎…

再click吓click吓…我發現有隊叫姬路KRD24的組合…透過女子偶像組合希望增加大家對歷史興趣和觀光吓咁…果然很強…兵庫話晒都係光一的出身地…有機會我都想去吓呢…

再三click click吓之下我發現這個"正真正銘「美青年」"J+人的選舉,點解無光一既?唔通佢唔令仔了…跟住我諗諗吓…25-35歲的話,2014年佢…超齡了…如果係因為咁我都無咁心傷…呀,第一位係准一,第二位係瀧澤,第三位係斗真…um…

研究完畢,我繼續煲劇了~

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD