2014/09/22

福岡快閃~4~九州鉄道記念館、門司港

最後一天full day,終於有得坐鐵路了﹗

(不知何解)沒打算去佐賀、熊本等地方,本來只打算市內觀光,但在老師大推之下決定去門司港走走看,跟住唔覺意見到有鐵道紀念館,又順手去看看囉~






在車站走走看…看來看到的是…多目的便所…呃…便所就是便所…可以點多目的呢…囧

有夠古色古香的…不過有無人真係洗手呢?浸住咁多銀仔…呃…

小的想先去鐵道博物館…千里姻緣又試兜錯圈…喺車站隔離一堆鐵絲網度行過去就啱,但直覺覺得怪怪地就兜另一邊啦(條路好似地盤咁囉)…典知鐵絲網先係啱囉…囧。any肥,潮風號這個觀光車都有興趣的…點知假日唔開…囧﹗

一入到門口先來三架小火車頭…真係有得入去扮司機架喎﹗

買完飛就係一條長長的路軌,放著好多以前真係用的火車車廂,左邊那個好有氣勢…不過唔係架架都有得上去望望…



回想起來,其實我好似無坐過無冷氣的火車/地車,最多都係電車…如果搭長程而又無冷氣又喺夏天…都幾係野…

 最頭一架好似係大正年代的,行得越後就越現代…活生生的時光隧道耶﹗


看完門口的車卡就入館來看,一嚟就模擬大車時代火車和外面叫賣的情境…做得幾真吓架都…

 車頭個牌?

 一大堆以前未有gprs傳訊又慢的年代埋站系統,仲有車飛…都好有趣的說…

 官兵衛號呀﹗我想搭呀﹗(佢都太無處不在了﹗)

都知道日本的便當無所不有的神奇…但個造型係雪人和球拍實在太爆了…

出番去有個for小朋友的小火車…cute爆…不過我塞唔入去玩啦…囧…

離開博物館到外港那邊走走看,其實都幾有橫濱feel的,都是一堆洋式大宅,拎住車站那張地圖每到一個館可以拎個地圖(景點見呢度)但到門司港懷舊展望室時要俾錢…而我…肚餓…卒之儲唔晒…算啦…

明明肚餓又買無聊野…包括咖哩冬甩…意外的好食﹗明明又鹹又甜架喎﹗不過這個我係拎咗番酒店做第二日的早餐。then有右圖的香蕉雪糕…個糖漿不太甜但就好香香蕉味…很不錯…

估你唔到原來香蕉是呢度的名物…囧…

右圖這個橋又是一個名物…據說係會到時到候升起俾船過…但我覺得好肚餓…同好熱…快快行過去就算…

卒之坐低食飯…這個咖哩據說是名物呀…真係好香口好好食…咖哩比較heavy平時通常食唔晒的…呢兜野個size不太大就剛剛好啦~

<--門司港個站真係夠晒多花樣…

any肥,就係咁就喺門司港行行走走看了大半天…


最後一個full day嘛,回到博多在博多站繼續血拼啦,走到累了就坐低食件餅…特登搵位於5樓的espressamente illy,又咁啱俾我住到喺個鐘隔離,正呀~~~不過件餅麻麻地…囧

至於買咗乜我已經唔記得了…哈哈﹗只能說阪急好早收只係快快兜了個圈,行得最多係另一邊的東急hands,真係買到人失心瘋…

 晚餐,都係博多站美食街攪掂。

最後都係番酒店睇電視(如果我無記錯那晚好似係《Hero2》大結局?

電視都算啦,要執野…嗚

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD