2015/01/26

台北2015遊~2~總統府、中正紀念堂、故宮博物院

我記得黎老闆的《今生無悔》係有嚟呢度取景架﹗所以我又要來囉﹗~



記得第一次去時唔記得係參觀中正紀念堂附近邊度有啲蔣介石和孫中山的展覽,牆上仲有三民主義添﹗(sorry,我讀歷史真係上晒腦…)…咁之前太陽花學運時不時聽到總統府前的凱格蘭特大道就想去看看,原來總統有得預約參觀…入面主打介紹台灣歷史和歷屆總統事蹟都幾多野睇的…

最奇妙的是…小的拎BNO於是護照上無寫我的中文名…但門口的工作人員一定要對中文名…於是要拎埋身份證…囧﹗

看完總統府當然順手去埋中正紀念堂(自由廣場唔好聽耶﹗)…

旁邊啲古色古香既野…竟然係音樂廳和戲劇院﹗估你唔到﹗

在台北車站食個快lunch就繼續,這次要去的是本人認為是重點中的重點…古宮博物院﹗要買佢既紀念品呀﹗哈哈哈哈﹗

當中的翠玉白菜2014年時曾到福岡展出,而當時小的又咁啱去了一轉,差啲就衝咗入去參觀…不過無去到的原因是…我都唔記得…今回就在台北看一看。但因為人多同埋要控制人潮…於是我地只能喪行…都不能多停一陣睇多幾野…囧﹗

<--中場小休
回西門町開餐之前走了轉去忠孝新生搵日文書買…唔覺意見到有東急hands時見到這個叉電器…重到呢…XDDDDD





<--由於是同娘親同行,她說要開飯所以就要回酒店了…那沒…只能在捷運多欣賞這個很有趣的漫畫…囧﹗
話說這家門卡迪是第一天迷路是經過既,被佢門口所說的紅酒燉牛肉套餐所吸引,今個晚上就去挑戰一吓。個餐其實都講緊二百幾蚊個人,有前菜有主題有甜品,仲要相當精美添…真係頗不錯的說…(告訴看倌們,這家店總共吃了三次﹗)

<--唐朝仕女頸枕確係好笑…嘩哈哈哈哈哈﹗完。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD