2015/03/16

京阪神周圍遊~2~姬路城

あさイチ~自從小的無啦啦成了V團粉,旅行時一晨早起身睇晨間劇和《あさイチ》就成了必然行為…好早起身呀我﹗返工都無咁神心…

這不是重點,重點是…瞓到慒慒地時覺得怪怪地好似郁郁吓…開電視先知原來神戶那邊有地震…而我…係唔理發生乜事瞓覺大過天…囧﹗
這天只係有一個日程就係去看姬路城,搭著琴日買的一日劵…真係轉車轉車又轉車,瞓覺瞓覺又瞓覺,不過阪神電車有夠古色古香的說…

從山陽姬路站行去姬路城係一條直路,沿路仲有好多食店可以一路行一路諗食乜好…跟住仲見到好多官兵衛野…巧開心…XD

只差一點點就等到姬路城大修完畢重開…今次上唔到天守閣,只能在下面走走看看…嗚…不過看過去…真係巧令令呢(雖然友人說過度美白了…)…而這一天天氣好到不能…好到勁熱…難為我琴日仲連手套都帶埋…囧

除了官兵醬仲有呢夠似個包的妹妹做吉祥物…都係官兵醬可愛呢﹗

 多角度裝裝貢…(也因為未開番所以人唔多…除了熱都行得舒服既…)

 我發現我只要見到有官兵衛既野就好開心…完全滿足的說…XD

 好熱好熱,食飯之前要先來吃個雪糕…看那個很爆炸的芝麻味無啦啦套了官兵衛個名…笑咗

<--呃…和Hello mimi的東東放埋一齊…囧﹗
行吓行吓行番去山陽百貨度搵飯食…見到呢個官兵衛set雙眼發光…不過內裡的東東不太合口味於是叫了右圖的那個…哈哈…我不夠神心了…

<--回程路上看到的…笑死我…我都係咁架喎…扮搵咗…XDDDDD
 手上拿著的大阪Pass仲有一日可用唔好浪費想去大阪生活今昔館但佢公休…囧…

明天就轉去京都,回心齋橋又shop過, VILLAGE VANGUARD果真是個好多攪笑野的好地方…

暴走族﹗嘩﹗

  看看夜晚的跑跑人看板…說好的背景呢?

 怎麼葡tart都咁多人排隊?囧﹗

 其實我只係買一兜仔野…但佢packing勁complicated…(果真比在便利店吃到的雪糕好吃多﹗)

 又行到失心瘋又買便當回酒店吃了…XD

朝早有井之原夜晚有櫻井…時間沙林毒氣事件20周年…呀…時間過得真快…

以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD