2015/08/19

蛋黃哥狂熱

佢真係巧打耳呀~~~~

不過我唔太鐘意港譯梳乎蛋…即係呢,我覺得佢係因為懶先至唔想郁…而唔係想為梳乎而唔郁喎…囧








話說呢,其實上年暑假時喺東京站時已經見到一舖都係蛋黃哥既野,不過當時又無特別留意,今年三月再去時…成間TBS店都係一片黃海~好壯觀…











在京都時喺羅神便利店成日見到既crossover野食,可愛到暈,我只試了兜杏仁豆腐,上面那pat是芒果布甸,可愛到不行…哈哈…


 跟住掃了本講過佢出生由來的書,假蛋人啲舞真係笑到癲…佢個樣又係超可愛…


<--隨書附送的dvd短短地無無聊又幾好笑,我鐘意呢個蛋黃哥fashion…不就是一篤眼和口嘛…哈哈哈
<--呢篤三文魚都好得意…仲有個茶果系列…雨後春筍咁一舖都係…銀包危機…

扭蛋是不能少的…左邊是文具系列第一輯…右邊是第二輯…第一輯無抽…右邊第二輯扭到卷masking tape、memo紙和罐貼紙…哈哈哈﹗但我鐘意下方那個扮crepe的memo紙…終極cute爆

<--假蛋人跳舞…哈哈哈…
另一系列,有埋pat pat…呀…pat pat是重點呀﹗

這個連殼的…作為擺設一流…XD


雖然我不喜用自拍神棍…但用蛋黃哥這一條…可以諗諗…另右邊這個是喺灣仔見到的…貼紙簿和印…一時間回歸小學雞好想周圍貼和印…XD

不停喺精品店和Page One見到,應該係三利歐出既港版系列,11蚊個folder,大到放得入notebook的布袋都係$48,真係ok喎…

就係短短幾個月…我已經成枱都係佢…line既公仔突然無晒地位…雖然我還是很愛James…哈哈…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD