2015/08/03

[日劇]《預告犯-THE PAIN-》、《OO妻》、《危機之神》



我竟然在喪睇東山大叔﹗哈哈哈…我怕我好快就會搵番N年前的《The Chef》(連個譯名和內容都唔記得…)和佢老哥套大河劇出嚟睇…

《預告犯-THE PAIN-》:是咁的,因為六月尾去了轉名古屋但沒看得成斗真同學的《預告犯》,內心失落時發現同步有東山大叔主演的電視劇版…殺啦﹗而呢套電視劇得5集,係電影版一年後發生既事,除了同樣有戶田惠梨香演既刑警串連外其實唔太關事…咁…都係用報紙笠頭都關既…我無睇漫畫唔知頭唔知路啦,唔知套劇跟漫畫有沒有關係…一開始是為桐谷健太演的水谷洗冤,then之後兩集都有兩個無嚟啦肺的人被公審,一路睇一路好有興趣為何阿佐久間(東山大叔)審得咁有紋有路…原來佢係法官﹗(囧﹗)…then以為佢拉出嚟公審的人係隨機啦…原來係有關連…個plot去到尾兩集就爆啦…原來為了十幾廿年前的冤案…(呢個時候諗起《SP》的尾形…日劇好鐘意因為當時伸張唔到公義,於是就潛伏十幾廿年等一次過復仇的說…)

我想話呢,東山大叔既演出方法好舞台劇,集集佢都要講大段道理,啲抑揚頓挫好好聽(無視內容)…然後佢不停使出J+步(明明好正經地喺法院度行都會睇到忍唔住笑)…大結局時個對決已經分唔到係浮誇定乜啦…總之…um,係個好的發現…XD…

然後我忍唔住狂睇其他,發現…東山叔無轉髮型…佢一定好忙啦(要搵奶粉錢…)囧﹗(不過比起井之原爸爸又瘦又乾,東山叔拍劇拍得密但還是風采依然呀~)
******************************************************
《OO妻》:(上兩圖係我笑得最大聲的一幕…)我見好多人都爆鬧,但不看白不看,東山大叔+柴崎幸,又有《家政婦三田》的班底(雖然我不特別愛這套劇),看了少少,柴姐演的光無所不能又成日詭異地好似識讀心咁隨傳隨到,勁似三田,好恐怖。然後東山大叔演的久保田正純工作時係一臉正氣的新聞主播,但返到屋企成個細路咁要靠老婆打點,好好笑…又真係有少少惠一爸爸的影子(呀﹗我竟然記得爸爸叫惠一…那水我幾鐘意睇長谷川博己的說)

我想話…又有plot呀﹗(剛剛看到第6集…爆咗出嚟了…仲有4集先埋尾喎﹗)

死啦,我見網上風評都說正純大男人衰衰衰衰盛盛盛,我覺得佢好cute呀…雖然成日鬧板垣(城田優,佢又係一出就幾乎有笑點),雖然佢又真係幾當光係工人,但對住個合同妻,心理又真係幾難平衡架喎…

then不能不提是出了一千次的廣告主角鈴木福,同埋騷到不行的光媽黑木姨姨,佢做光既阿媽係ok既(柴姐既角色應該係30出頭),以佢當年可以喺《オヤジィ》度演水野美紀媽媽(睇番黑木姨係大水野16年,廣末和准一同年而黑木姨姨大佢地廿年,又真係生得出呢三個仔女的說…雖然我成日覺得好神奇),最奇妙既係今次東山大叔比黑木姨小6歲但做佢女婿…(sorry,我又狂計數了)…而呢個騷入骨的媽媽係沒男人會死的(我諗起《瑪麗二叔公》的無缺媽添)…同《官兵衛》入面寧寧夫人又另一個樣…太神了吧﹗

仲有3集…我要加油啊﹗呀…我有無講其實同時我係追緊on檔的《刑事七人組》呀~東山叔又係呢個髮型…又係有一點萌樣…哈哈…而佢又係有一段不講出嚟的過去…係咪而家日劇無過去就成唔到劇本呢…囧
^其實…我有一刻係想開《美食偵探》來看的…看來我已經成為東山大叔劇迷…XD
******************************************************************
《危機之神》:又是大叔﹗今回是堤真一大叔,加上我本身頗喜歡的戶田(佢堅係太瘦了…不好看…不過演技上佢要做個事業型女子,佢係做得出呢種感覺既),之後再有埋見親佢都想笑的森田剛(呀﹗某准加堤叔就是《SP》了﹗)…本身好期待的…但看了3集有點失望,東山叔的《刑事七人組》好似更好睇呀﹗

咁危機之神嘛,每集就係解決危機啦,本身我以為係freelance咁周圍同人解謎,點知係司內inhouse危急應變組,都ok啦,大機構有呢啲組都正常既,但呢家公司三不時五天就有危機,然後個危機處理組集集都係叫人開記者會謝罪,then就說危機既野只能盡力應對,輸少當嬴咁啦…吓…神在那裡呢…

堤叔講佢係美國回流的精英,集集個尾都會同阿爸看海,佢既過去應該都係一個plot…硬覺得佢其實係尾形,返嚟係要向Sunrise報仇呢?

又說吉田鋼太郎大叔喺《危機》做社長,喺《刑事七人組》做捜査一課12係長,我好亂呀﹗~~~~

講起東山叔的《刑事七人組》(我不停講),嚟緊有KT團的中丸客串…一條屍體…笑死我…其實呢套劇啲查案套路比《危機》解決危機更靠譜,真的。

21/09/2015後按:睇完結局…就是…很雷…
******************************************************************
唔覺意開咗今年春天的《世界奇妙物語》來看,原來是25周年搵咗唔同既漫畫家crossover,幾個故事都很不錯,最深印象梗係《海賊王》x阿部寬(又係大叔﹗)

最後…呢水太掛住迷V團完全忽略K團,要搵番佢地啲舊野嚟欣賞先~~~呵…

閃。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD