2015/11/23

讀書報告2015#5~突然懷舊之小泉今日子姨姨篇

事情緣於click吓click吓amazon見到右邊本書,好奇就想睇吓小泉姨姨睇乜書,then又發現左邊那本…又好好奇就買埋,雖然說書名是為甚麼小泉姨姨一路都無勾池到,但某程度都係佢演藝歷程傳記。

呃,咁我係睇《虎與龍》後一條龍煲埋《曼克頓愛的故事》而認識的士界的偶像,除了因為睇《FNS歌謠祭》而知姨姨有唱過歌(但我以為係90年代),其實係唔知佢80年代已經係當紅偶像,仲要同中森明菜姨姨同一水出道…

(不好意思說,那一水會留意小泉姨姨…係因為傳佢同龜梨和也拍拖…囧)

是咁的…就係呢首《あなたに会えてよかった》,年年《FNS》啲回顧都會播呢首…然後我就一路以為姨姨係走呢個知性路線(我印象中森高千里、中山美穗都係90年代先識的,咁佢地都係知性呀沉靜的美女…但80年代啲郁…呃…巧京京)。睇書先知,小泉姨姨填詞的(有說這首歌的「你」是永瀨正敏,又有說是經濟泡沫年代的美好年華)…再click吓其他歌原來好些係佢本人填詞架喎…

然後書中大篇幅介紹呢首令子泉姨姨偶像年代人氣大爆的名作《なんてったってアイドル》…嘩…想點…我巧京京…歌詞既"You are an idol"、"Yeah (高音和興奮)~~~~"真係巧京京…當年啲人真係鐘意呢啲歌的嘛?據說,填詞的秋元康87年時已推出素人偶像組合小貓俱樂部(就係木村嫂那個),大大衝擊了從偶像節目《スター誕生!》出道的偶像歌手(有相當才華先出到道的一堆)…於是呢首歌係秋元康左手幫小泉姨姨整首串串地的偶像歌…右手就打造小貓俱樂部…呀,AKB神馬也是浮雲啦…

再研究小泉姨姨的偶像年代,話佢都好帶領潮流,一開始佢係走retro傳統式偶像路線(仲要係古典和娘的),喺大家都梳聖子cut的時候佢就剪短,成為「Olive少女」的憧憬對像,之後佢出了上面那首個人覺得好可怕的偶像歌,然後出寫真佢影人拓(維基話「全裸で魚拓ならぬ人拓」)同成身搽黑咁影相…好爆…

then,佢同中山美穗姐姐都被話出道前係不良少女,所以成件事又好順理成章…

但過咗80年代個經濟泡沫期,90年代偶像唔盛行(hit美少女了),小泉姨姨轉走女優路線,因為跟永瀨正敏交際再結婚,開闊了電影的眼界,演既都唔係純粹的少女角色(講到《風花》好好睇咁﹗)…書說,小泉姨姨勁在佢唔留戀過去,如果說明菜姐係自傷自憐去成全人家,小泉姨姨就係一開始就預咗無野係長久,合則來不合則去,好瀟洒好型。(書說兩位姨姨是好友)

更型的,啲偶像好鐘意用自己個名代替「我」,但小泉姨姨係大叔咁叫自己做「小泉」…

又因為咁,佢就喺唔同年代既雜誌都成為代表人物,演戲又唔介意主角定配角,呢頭做完《海女》的配角又可以做《倒數第二次戀愛》的主角云云,所以好搶手咁話…。

又真係堅喎﹗(呀…《海女》我爛尾呀)

至於隔離那本書評集,繼岡田准兵衛後小泉姨姨都係讀書家…呀…講起小泉姨姨忍不住講埋藥師丸博子姨姨…原來佢係成功從繁忙的schedule中抽時間完成大學﹗真係唔講都唔知﹗

等我努力清埋呢本書,同埋開始煲影得鎌倉勁令的《倒數第二次戀愛》。yeah~~~(hyper的…)

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD