2015/11/01

各式各樣的麥旋風…(4)

我相信我可能係最忠實的麥旋風觀察員,有新味我都會去試架~最近很愛這個柯華田(我係要寫柯先開心的…XDDD)

原來都儲落一堆圖…又貼一貼…



 無乜綠茶香的…um…只能說要求不能太多…唔甜到喊就偷笑囉…

這個我唔記得係咪同上面個綠茶同一水出的…加咗啲一大舊的古古力咬得好狼狽…甜品站的姐姐park斷佢又好辛苦…落番oreo咪好地地囉…








呢個都好大陣子之前…焦糖(是吧?)加黑白珍珠…口感其佳…不過唔襟外賣,堂食上佳…










比起上圖個綠茶雪糕,倒綠茶水(好似《驅魔人》啲口水漿…囧)版本的新地係好可怕…而看來…係翻兜的…







前一水的…又估唔到老m的vanilla襯咖啡很不錯…只係…又係一個外賣不宜堂食上佳,同埋啲咖啡好熱,一倒落去雪糕融到一個點…我覺得咁樣飲會肚痛…好擔心…

最後係開首的柯華田系列(還是堅持叫柯華田),個人覺得新地比較好,就係雪糕加柯華田粉,完全滿足細個時好鐘意成羹成羹粉筆入口食的欲望…(<--好變態…哈哈)﹗然後旁邊的麥旋風版其實有啲呃水…只係將新地攪成一杯…然後放了些聰明豆落去…但聰明豆係硬的(比起m & m)…食的時候不能一野咬開…(呢隻糖係要「損」架…)…食得又是一個狼狽…所以再encore時都係選番新地了…

睇番舊文原來出過好立克味…個人都係鐘意柯華田多啲﹗係柯…重要的事要講三次﹗哈哈

以上。

第一篇第二篇、第三篇第五篇…哈哈哈﹗

6 則留言:

  1. SHARON~*20/11/15 19:22

    我個人都幾中意麥旋風
    正式黎講係中意雪糕
    但係近年D腸胃堅差左好多
    而家好少食QAQ

    阿華田味有食過
    不過印象中麻麻
    是說阿華田味既雪糕
    我勁中意可以響OK買到既某杯裝
    好香華田味
    但係而家好似冇左.....LOL

    響我心目中 暫時最好食既都係OREO味ww

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁啱既﹗我呢幾年都係腸胃好差,一食啲多奶既野食就會有清腸胃既效果…好恐怖…
      食老m雪糕無事,證明佢地用料不純?﹗XDDDD

      麥旋風我從一出就鐘意OREO到而家,佢攪碎咗唔怕食到癡牙,呢隻餅最可怕就係食到成牙黑晒嘛…

      阿華田甜筒都好味呀﹗最近我試咗KIT KAT那個…個味都不錯但中間條KIT KAT硬到咬爆牙…

      刪除
  2. 我也鐘意這阿華田味和好立克味的原因也是和你一樣,因為我細路仔時也喜歡一羹一羹的阿華田啦、好立克啦、美祿啦、甚至奶粉咁筆入口食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我連杏仁霜都唔放過架…諗起都好變態…哈哈哈…
      我另一嚐好食成羹咁食保嬰丹…

      刪除
    2. 保嬰丹未食過,乜嘢味㗎?

      刪除
    3. 苦同澀…我好變態…細個好鐘意食保嬰丹同魚肝油…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD