2015/12/27

聖誕台北快閃~1~旅樂序3館

基於是失驚無神"戚"起條筋而去的,於是看很多酒店都滿了,搵吓搵吓發現這家店,一睇…雖然價錢都幾貴(對比我之前住過的兩家),但佢係全座(之前住的兩家都係building裡的一兩層),然後裝潢很美,內裡的設備好似滿有風格,抱著一試無妨心理就卜了…

然後,我覺得三天兩夜很不夠呢…嗚…

前兩次都住西門町,因為…是我娘的飛佛…XDDD。但小的其實鐘意癡住可以直接飛車往機場的地方,Simon町點都要轉一個站去台北車站才可以轉鐵路/國光車吧,貢這次就挑一挑台北車站附近的酒店吧。這家看地圖不太遠,喺國光下車點沿住台北車站行去後面見到新光三越就入內街,見到一館行入啲見到二館再行入啲就見到三館…但小的天生神力…行錯方向去咗台北西站國光車上落點…因為拎住個喼而被個阿叔係咁追問係咪去機場使唔使搭平車…囧

錯有錯著,順手睇埋邊度買飛(因為前兩次係包車和飛的去機場的說…)

我承認呢…價錢是令小的有點心大心細,但見到呢個Keep Clam & Relax之後…好有興趣呀~~~






三人房,超闊落,難得的是有街景﹗有街景﹗有街景﹗(重要的事要講三次),房內有生果和小吃…不過我沒食啦…

我是誤焦點的,但見到呢個可以較強弱水的馬桶真係超開心…想話台北酒店啲馬桶水力真係弱到一個點…同埋,如果有浴缸就更好啦…不過都ok既…toilet也是一個闊落…

周圍都係令人很想照的鏡…XDDD…房卡是豹紋…很有型的說…then…這個令我心大心細七上八落的價錢係包早餐的,然後我諗住我一早就去走走看應該食早一點也沒問題吧,然後…兩日我都係瞓過龍無食到…呀,早餐要到斜對面的二館吃的說…

插頭在床對面有一組床頭又有一組,兩個人的話各自在床頭叉電就剛剛好,尿袋到另一頭的櫃內叉,但三個人的話應該要用埋洗手間的先夠了…then呢,房內沒書枱,一係就用這小窗台故作moody的寫吓野執吓野,朝早化妝的話…一係入洗手間一係用牆上的鏡…是有一點奇妙的…

<--附近有7仔和family mart,要入甚麼都很方便的說…而對面那家麵包店Bread First啲包滿不錯,但做埋呢兩日就無啦﹗然後一路從新光三越行入嚟超多食店,從勁heavy的西餐、牛肉麵、水煎包到小吃一應俱全,買返酒店慢慢嘆一流…





然後酒店樓下有個小小的lounge,憑劵可以換咖啡…不過如果想拎上房飲就要自己拎隻杯落 嚟…囧…﹗

至於call車呀代寄名信片那些因為今次用不著就沒問有無…不過齋以房內設備來說…真的很不錯的說。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD